Dlho som premýšľala nad tým faktom, čo vlastne medzi nami je. Sme kamaráti, no oficiálne spolu nechodíme. Správame sa k sebe inak a takto to nemôže fungovať. Otázkou bolo, ktorú som si sama položila, či som schopná obetovať všetko len preňho, pre Sama? Chcem to takto ťahať naďalej? Pretože už od začiatku je pár pekných dní, ktoré tým posledným zničí a udupe ako zeminu na pohrebe.

,,Konečne víkend," povzdychla som si.
Včerajší tanec v krajskom kole sme so Samom síce nevyhrali, ale boli sme označení ako najkrajší pár. Ktoby to bol povedal.

Dnes sme sa dohodli s Eduardom, že pôjdeme nakupovať. Stretli sme sa už pred centrom. Najskôr sme prešli všetky obchody s oblečením, kde sme si vybrali aj rovnaké tričká, ktoré spolu ladili.
Poslednou zastávkou bol McDonald, kde sme si kúpili veľké menúčka a najedli sa priamo na mieste. Samozrejme, že Edo chcel vyzerať ako poriadny gentleman a chcel všetko zaplatiť, no jednoducho som mu to zakázala. Nemám rada, keď mi niekto kupuje veci. Mám brigádu, mám peniaze a vtedy sa cítim ako nezávislá žena. Haha.
,,Bi?" zbystrila som, keď povedal moje meno, ,,nepozeraj vzad!"
Čo by ste robili vy, ak vám niekto povie neotáčaj sa? Presný opak. Otočila som hlavu dozadu, aby som videla, čo Eda zaujalo. No pri pohľade na terč, ktorým bol Samo s ceckatou brunetou, som ostala zarazená. Jej sladký úsmev s perfektnými vycerenými zubami a naopak jeho šarmantná tvár s ledabolo pohodenými tmavými vlasami. Nečinne som sedela a hľadela dopredu na tú katastrofu. Nepohla som ani očami, no v tom okamihu mi prasklo srdce na milion drobných kúskov. Jej pery sa prilepili na tie jeho. V okamihu som sa otočila a pozrela na Eda. Ten sa však šokovane díval a snažil sa ma obmäkčiť jemným úsmevom na kútiku.
,,Vtipné čo?" uchechtla som sa.
,,Si v poriadku?" uistil sa chytením ma za ruku.
,,Prečo nie? Nie sme spolu," usmiala som sa, ,,neskočíme do fitka?"

Nechcela som sa trápiť nad Samom, bolelo to akoby nie, ale nechodili sme spolu. Síce mohol na tom zapracovať, na nás, na našim vzťahu, no nebolo to nič, čo by musel. Vedela som, na čom som. Moje pocity boli zmiešané. Veškerá bolesť a hnev sa premenili na silnú motiváciu. S Edom sme skočili po veci na cvičenie a energicky uvaľovali do fitka. Bola som nabudená. Neskutočne som sa zničila ten deň. Svalovice som sa nebála, cvičila som pravdilne, no silná únava z nákupov a cvičenia ma premohla.

V meste, ktoré znesvätilWhere stories live. Discover now