Multi : Çifte kumrularımız
Kafam allak bullak olmuştu.Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.Yıllardır beklediğim fırsat altın tepsi içinde karşımda duruyordu.Fakat bu altın tepsiye ulaşmak için hiç güvenmediğim yollarda yürümem gerekecekti.
Sanırım biraz kafa dinlemem gerekiyoru.Fakat bu bugün olacak en son şeydi. saate baktığımda 15 dk geçikmiş olduğumu fark ettim. Bugün Ece ile Can ı tanıştıracaktım. Fakat can biraz kafa dağıtmak istediğini ve bize katılmayacağını söyledi.Ece biraz bozulmuştu . daha sonra Ece Can a söverken Can tekrar aradı ve bunu telafi edeceğini söyledi. Ece nin keyfi yerine gelmişti bile.
Ece nin ailesi Ece ile hiç ilgilenmezdi . Sürekli yurtdışına çıkarlardı. Hala da öyle zaten. Ece bu duruma alıştı ve umursamamaya başladı. Onun haricinde ailesi Ece ye her ay para yollardı.ece de kendine bir banka hesabı açarak bu parayı eğitimi için biriktirmeye başladı . İhtiyaçları için de bir kafede çalışıyordu. ilk duyduğumda pek inanmamıştım. Ama daha sonra kendi gözlerimle gördüm . Kafesine gittiğimde Ece yine kavga ediyordu . Ece de can gibi haksızlığa dayanamazdı. Sırf bu yüzden 1 yıl içerisinde 3 kafeden Kovulup 1 tanesinden de istifa etti. O kadar kafeyi de nasıl bulduğu merak konusu.
Ece daha sonra kafede çalışmaya tövbe etti . Son çare olarak barda çalısmaya karar verdi. 3 hafta barda olay çıkarmadan çalıştı . Yine birgün barda tezgahtarlık yaparken şarkı mıtıldanıyormuş. bunu duyan patronu onu akşam mesaisinde hem canlı müzik yapıp hem tezgahtar olarak çalışırsa ona 2 katı fiyat vereceğini söylemiş . Ece ilk başta mırın kırın etse de patronu onu kovmakla tehdit ettiğinde Ece kabul etmek zorunda kalmış . Nasıl patronsa bu da? O günden beri Ece barda canlı müzik de yapıyor . Bugünde onları burada tanıştıracaktım . fakat Can bey depresyonda oldugundan gelemedi işte .
•.•.•.•.•.•.•.•.•.•CAN•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•
Moralim çok bozuktu .Doğa Nın verdiği isimleri araştırmış hiçbirşey bulamamıştım. Kafa dağıtmak için bara gittim. Sözde bugün Doğa ' Nın Arkadaşı ile tanışacaktım.
Bara geldiğimde hemen tezgahın karşısındaki bar taburelerine oturdum .
O anda bir alkış Sesi Geldi . Etrafa baktığımda sarı Saçlı mavi gözlü bir genç kızın sahneye geldiğini gördüm . Kızın yüzü gerçekten çok doğal ve güzeldi . Ve sanırım böyle biri için bar çalışılacak en son yerdi.Sahnedeki tabureye oturup mikrofonu kendine çekti . Gözlerini birilerini arıyormuşçasına tüm barda gezdirdi.
En sonunda son göz Göze geldik.
Sanırım ilk kez bir kız beni bu kadar etkilemişti .Sahnedeki kız Gözlerini benden kaçırarak yanına baktı . iğrenç bir sırıtışla genç bir erkek taburesini Alıp Kızın taburesinin dibine koydu. Kız sinirli bir şekilde taburesini yana kaydırdı . Erkek hiç istifini bozmadan tabureyi yine kıza doğru kaydırdı. Kız ayağa kalkacakkken erkek kolundan tutup kulağına birşeyler fısıldadı . Kız bozuntuya vermeden oturarak şarkıya başladı . Erkekle düet yapmışlardı. erkek olanın sesi güzeldi ama kızda beni kendine Çeken başka birşey vardı .
Sesinin muhteşemliği dışında başka Şeyler de var gibiydi .Şarkı bittiğinde büyük bir alkış koptu .
Ama buna rağmen kızın yüzü düşmüştü. Şeker alamayan küçük çocuklara benziyordu şimdiki hali.Sahneden inerken az önce kızla Şarkıyı söyleyen erkekte indi . Erkekte sinsi bir bakış vardı. Sanırım kızı takip edecekti.
Yine meraklı damarım tuttu , gitmesem olmaz diyerek onları takip etmeye başladım. Barın ilginç bir mimarisi vardı. Labirent gibiydi etraf . nereye gittiğimi bilmiyordum . Ayaklarımı birşey çekiyormuş bende ona itaat ediyormuş gibiydim. Bir süre sonra bir çığlık sesi duydum . Hemen bir odaya daldım. Tahmin ettiğim gibi oradalardı.
Fakat ters giden birşey vardı. Erkek kızı vücudu ile duvarın arasına sıkıştırmış kızın ... Kız Çığlık atıyor , çırpınıyor ve ağlıyordu. Bir anda tüm vücuduma bir sinir dalgası yayıldı . O anda kendimi o çocuğun üstünde ona yumruk atarken buldum . hepsi bir kaç saniye içinde olmuştu ve çocuğun yüzü dağılmıştı bile . Çocuğun üstünden kalktığımda , yere çöküp duvara yaslanan başını kollarının arasına saklayan küçük kız çocuklarını andıran kıza yaklaştım.
Ağlıyordu . O anda içimde birşeylerin parçalandığını hissettim. Daha sonra bende onun gibi oturup duvara yaslandım. Kafasını kaldırıp bana baktı. Hıçkırarak " saol " dedi .
Sanırım bunu beklemiyordum. Kıza bakarak ayağa kalktım ve elimi uzattım. Elimden tutarak ayağa kalktı.
Onu lavaboya götürdüm. Yüzünü yıkarken hala ağlıyordu. Bir anda suyu kapatıp kızı kendime döndürdüm.
Ve bir anda kıza sarıldım. Kız ilk önce durdu, sonra ortama ayak uydurarak kollarıyla bana sarıldı. Biz sarılırken kapı açıldı. Ve kulaklarımın aşina olduğu bir ses bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANE
Teen FictionPoyraz Taşkın.Herkes onu kötü çocuk tiplemesinde ,kızları kullanan, alkolik,katil,tehlikeli biri olarak biliyor.Ama o aslında bu sıfatlara en uzak kişi .Peki neden herkes onu böyle tanıyor !Çünkü onun bir Sırrı var. Doğa Şanver Yıllar önce çok acı...