Sziasztok!
Megint itt vagyok egy résszel. Igyekszem hozni a következőt. Remélem nem fogtok utálni a vége miatt. Hibákért bocsánat. :D Jó olvasást, puszi.
Este amikor Ethan átjön és meg akar csókolni, elfordítom a fejem. Az elmúlt órákban már lecsillapodtam valamennyire. A vágyam viszont nem akar eltűnni és ez baj. Még mindig ugyanúgy és annyira vágyom rá, mint régen. Ethan a nyakamat kezdi el csókolgatni és Istenre esküszöm, bűntudatom van. Amikor észreveszi rajtam, hogy nem akarom, elhúzódik tőlem. Sajnálom! Sajnálom, hogy ennyire idióta vagyok.
- Valami baj van? - lép elém.
- Semmi, csak fáradt vagyok - hazudok neki.
- Engedd, hogy... Szükségem lenne rád édes - suttogja a fülembe, kedvesen.
Megdermedek és eltolom őt. Beletúr a hajába és megnézi a lányomat. Nem sokáig van bent, ugyanis alszik a hercegnőm. Összeszedi a cuccát és kilép az ajtón. Eléggé bosszús arcot vágott. Abban is biztos vagyok, hogy van más nő is mellettem. Sosem mondtuk ki, hogy járjunk vagy legyünk valamik egymásnak. Nem egyeztem volna bele. Vártam Gideonra és még mindig várok rá. Hajnali egy felé megyek el fürdeni. Addig néztem a tévét, de gondolatban már vagy tízszer végig szexeltem a házat a volt férjemmel. Teljesen kikészített a váratlan megjelenése. Feldúlta a lelki világom annyira, hogy nem bírok másra gondolni sem. Zuhanyzás után, félig vizes hajjal ülök a kanapén és merengek. Legszívesebben felpofoznám, üvöltenék vele, felpofoznám aztán addig szexelnénk, amíg már össze nem esünk a fáradtságtól. Felpattanok a kanapéról és felhívom Liát. Kissé álmos a hangja és fáradt. Ethan elég sokat sír éjszakánként. Az orvos szerint majd kinövi, addig meg szenvedjen mindkét szülő. Elmesélem neki, hogy itt járt Gideon, mire teljesen lefagy. Már azt hittem, hogy lerakta, amikor elmondja a véleményét.
- Találkozz vele! Kérdezd meg mit akar tőletek és aztán küldd el a francba! - morgolódik.
- Lia, legszívesebben... Szanaszét szedném, de nem úgy - sóhajtok fel, felizgultan.
- Még ennyi idő után is? Te aztán tényleg szereted ezt az idiótát! - lepődik meg ő is.
- Vele együtt én is az vagyok - motyogom a földet pásztázva.
- Nem. Te csak egy végtelenül szerelmes nő vagy akit otthagytak. Ha most ott lennék, megölelnélek - suttogja halkan.
- Köszönöm - érzékenyülök el a szavaitól.
Egy darabig még beszélgetünk, aztán végre a gyerek is elalszik és ő is lefekhet. Végül én is ugyanezt teszem. Kora reggel már fent vagyok és csinálom a reggelit és Elina kiegészítő tápszerét is. Amikor felébred, halkan felsír és bemegyek hozzá. Engem látva megnyugszik és felém nyújtja a kezét. Hagyom, hogy felébredjen és kicserélem a pelenkáját. Adok rá egy vékonyabb kabátot, eléggé hideg van a konyhában reggelente. Amikor a kezébe adom a cumisüveget, csengetnek. Felkapom kardigánom, mégsem így kellene kimennem. Vékony selyem topban, csúcsos mellbimbókkal és rövidnadrágban. Azt hiszem minden férfi díjazná a kinézetemet. Kinyitva Ethant veszem észre. Eléggé furcsa a viselkedése, főleg amikor nem engedem be. Gyanakodni kezd és beront mellettem a lakásba. Körbenéz, de senkit sem talál így, vörös fejjel sétál ki a lakásból. Vajon, ha megtudná, hogy Gideon itt járt, mit tenne?
- Nos ha végeztél a terep szemlével, menj el! - küldöm el bunkó módon.
- Azt hittem van nálad valaki, elutasító vagy velem - túr bele a hajába.