Sziasztok!
Hát megszületett a kövi rész is. Örülök, hogy ennyien olvastok :D
Köszönöm szépen. Igyekszem dolgozni a következő részen is.
Szerintem ez most nem lett annyira odab"sz rész, ennél tudok jobbat is.
Mindegy nem is nekem kell tetszenie hanem nektek.
A kérdésre a történet végén ha szeretnétek válaszoljatok. :)
Mit gondoltok vajon Ethan Blake megszerzi Elena szívét vagy Gideon-é marad örökre?
Reggel a csengőre ébredek fel. Már elmúlt hét óra, ki a franc és mit akar? Felkapom a köntöst, a rózsaszín bolyhos papucsom és kinyitom az ajtót. Gyűlölök korán kelni és a rosszulléteim miatt elszoktam tőle. Fél kómásan végig csoszogok a lakáson. Gideon áll előttem, verseny cucc van rajta.
- Szia - köszön halkan.
- Szia, gondoltam, hogy.... -félbeszakítom.
- Nem volt időm még aláírni a papírokat, majd elküldöm - ásítok egy hatalmasat.
- Nem a papírok miatt jöttem - néz a szemembe.
- A nagyit tegnap kórházba kellett vinni és nekem most oda kell mennem - csuknám be az ajtót.
- Elviszlek - bólint aprót.
Beengedem és addig elmegyek zuhanyozni. Ledobálom a ruháim és beállok a víz alá. Jó melegre állítom, hogy ébredjek fel. Épp, hogy kinyúlok a tusfürdőért, egy test préselődik hozzám hátulról. Megfeszülök és várakozva, vágyom az érintésére. Érzem, ahogy a nyakamra fújja ki a levegőt és megborzongok. Mindig is érzékeny voltam, vagyok az ilyenekre. Még egy aprócska simításra is reagálok ott lent. Mindkét kezével megtámaszkodik a testem mellett és fölém magasodik. A hajából az én hajamra is folyik a víz, újabb libabőrt hozva elő a testemen. Elsőnek én adom meg magam. Hátrahajtom a fejem és lehunyom a szemem. Mindkét karjával átkarolja a testem majd előre dönt a csempéhez, hogy aztán megemelje a csípőm és belém csusszanjon. Gyorsan mozog bennem, a csípőmet markolászva. Hangosan nyögdécselek és alig bírom magam tartani. Amint elmegyek, lassan követ ő is engem. Kihúzódik belőlem aztán magához ránt és rátapad az ajkamra. Zihálva csókol majd áttér a nyakam kóstolgatására. A hajába túrva élvezkedek, miközben langyosodik a víz felettünk. Felemeli a bal lábam és a csípőjére húzza. Lassan körözni kezd, nekem hatalmas felizgulást okozva ezzel. Már megint áll a szerszáma és direkt csinálja. Mintha nem is a férjemmel lennék, hanem egy teljesen más pasival. Kinyitom a szemem, hogy tényleg vele vagyok e, aztán gyorsan be is csukom.
- Gideon - suttogom a nevét.
A bőrömre mosolyog és folytatja a körzést, néha súrolva a bejáratomat majdnem előhozva egy orgazmust. A körmeimet belenyomom a bőrébe, nem érdekel, hogy fáj neki. Felszisszen és felnyársal, párat döfködve, aztán kihúzódik és megint ingerelni kezd. Mindkét kezemmel a nyakát fogom és a másik lábammal is körbe ölelem a csípőjét. Végül nem játszik tovább és rendesen is kielégít. Miután elhasználtuk az összes meleg vizet gyorsan letusoltunk. Gideon a konyhában nézegeti a telefonját, törölközővel a csípőjén, amikor csengetnek. Én már farmerban, magassarkúban és egy fehér ingben vagyok. Mostanában így öltözködöm. Kinyitom az ajtót félig vizes hajjal. Előttem áll Ethan Blake sportos szettben. Egy napszemüveg van a fején és rám vigyorog.