Felmorran és a kolesz előtt még elmondja, hogy felvesz holnap kocsival. Felpattan a motorjára és utána is nevetek. Olyan vagy, mint egy gyerek. Este még filmezek egy kicsit majd lefekszem aludni. Görcsbe ugrik a gyomrom a gondolattól, hogy holnap megismerem az új barátnőjét, akit elvesz nemsokára. Reggel ötkor már készen vagyok és idegtépően járkálok a szobámban.
"Indulj, mindjárt ott vagyok.G"
Felkapom a táskám és elindulok lefelé. Amint kiérek a parkolóba meglátom a sarkon. Remélem egyedül jön. Nincs kedvem már most lesokkolódni. Szerencsémre egyedül jött tele cuccokkal.
- Szia - köszön halkan.
- Jó reggelt! - szállok be a kocsiba.
Alig, hogy beszállok már a gázra tapos és elindulunk a hegyek felé. Furcsa nekem, hogy kettesben megyünk eddig. Egész úton csak a rádió szól halkan a kocsiban. Direkt hozott el magával?
- Mond csak a többiek? - kérdezek rá.
- Lia és a szülei később jönnek. Anyáék már ott vannak - vázolja a helyzetet.
- Értem, félsz hogy esetleg elszólom magam? Na és az anyád? - nézek rá.
- Anyával is beszéltem - fogja rövidre.
- Nahát szuper... - flegmázok egy sort.
Az úton kétszer álltunk meg pihenni. A benzinkutas még flörtölt is velem egy kicsit. Meg kell hagyni jó fej volt a srác. Mosolyogva szállok be a kocsiba a két üdítővel. Gideon fapofával néz rám. Egyen csak a féltékenység. Mielőtt elindulnánk a srác még kacsint is egyet mire elnevetem magam.
- Ugyan kérlek... - morogja elindulva.
- Most mi van? Szabad ember vagyok - vonok vállat.
- Szabad mindenkinek széttenned a lábad? - gúnyolódik rajtam.
- A barátnőd is széttette mindenkinek. Mit gondolsz ,hogy jutott el odáig ahol most van? - gúnyolódok én is.
- Csak egy dugásra kellenél neki - rázza meg a fejét.
- Neked is arra kellettem, emlékezz csak vissza és úgy dumálj - bámulok ki az ablakon.
- Az más volt! - sziszegi kényelmetlenül.
- Jaj tényleg? - nevetek fel.
- Tetszettél már előbb is Elena. Nem csak egy dugásra terveztem - rázza meg a fejét.
- Én voltam a legnagyobb hülye, hogy elhittem neked mindent - bámulom a tájat.
- Hé, sohasem dolgoztam annyit egy csajnál sem mint nálad. Nem tehetek róla, hogy beléd szerettem már akkor - vallja be az igazat.
- Elég sokáig tartott beismerned - mosolyok magam elé.
- Nem vagyok a szavak embere, ellentétben veled - kanyarodik le a hegyek felé.
- Mikor jöttél rá, hogy szereted őt? - kérdezek rá a kabátomat piszkálva.
- Fogalmam sincs - von vállat.
- Na persze... - nyalom meg az ajkam.
- Nem tudom... Sokat harcoltam vele mire azt éreztem, hogy szeretem - sóhajt fel mélyen.
Többet nem kérdezek, inkább kifelé bámulok. Vajon nálam meddig tartott amíg beismerte saját magának is? Vele is olyan birtokló, mint velem volt? Hogy viselkednek, ha együtt vannak? Nos azt hiszem nemsokára megtudom. Egyre közelebb érünk a hegyhez úgyhogy fel kell vennem az unokatesó szerepet. Gideon egy hatalmas három szintes ház előtt áll meg.