Unicode;
"ဒါဆိုမင်းဘဲကြီးမှာကရည်းစားကြီးနဲ့ပေါ့..."
Eunwoo ရဲ့အပြောကို Cigarettes မီးညှိနေရင်းမှ Jungkook တစ်ယောက်ခေါင်းငြိမ့်ပြလိုက်သည်...
Bam Bam;"အများကြီးတွေတွေးပူမနေနဲ့ အတွဲတွေဆိုတာအချိန်တန်ရင်ပြတ်မှာပဲ"
Jungkook;"မင်းပြောတာမှန်တယ်…သူကဘယ်သူနဲ့မှမတွဲရဘူး တွဲရင်တောင်ကွာခပ်ရှင်းရှင်းပြောရမယ်ဆိုရင်လက်ထပ်ရမှာမဟုတ်ဘူး...ငါနဲ့မှမရရင်သူကလူပျိုကြီးပဲလုပ်ရမှာ!အဟက်"
Eunwoo;"အပြောလည်းတအားမကြီးနဲ့Bro!
မင်းပြောပုံအရဆို သူတို့နှစ်ယောက်ကြားဖြတ်ပြီး ဖြတ်လုဖို့ကမလွယ်ကြောကြီးကွ"Jungkook;"ငါ့အပိုင်လို့သတ်မှတ်ပြီးသားမို့အပျက်တွေမတွေးဘူး Eunwoo ....
သူ့ကိုငါကပိုင်မှာသေချာနေလို့ပဲ!!"Bam Bam;"မင်းပိုင်ဖို့ကသေချာပေမယ့်တစ်ဖက်
လူကိုလည်းလျှော့မတွက်သင့်ဘူးနော် Jungkook"Jungkook;အေးဆေးပါဆိုကွာ မင်းတို့ကငါ့ထက်ပဲတွေးတတ်ရအုံးမယ် Jeon Jungkookဘဝမှာမရတာဆိုတာဘာမှမရှိဘူး မရရင်လည်းဖျက်ဆီးပစ်မှာ သူကတော့ချွင်းချက်ပေါ့"
Eunwoo;"ချသာချကွာ!အခန့်မသင့်လို့ခိုပြေးမယ်ဆိုလည်းငါတို့ကူညီဖို့ကအဆင့်သင့်ပဲ!"
Jungkook;"ငါကောင်ကြီးတွေကအကောင်းဆုံး..."
Bam Bam;"ဒါပေမယ့် Bro! မင်းသူ့ကိုပွဲသွားမကြမ်းနဲ့ နူးနူးညံ့ညံ့လေးချဥ်းကပ်လိုက်"
"အင်းငါလည်းအဲ့လိုပဲချဉ်းကပ်နေတယ်ပဲပြောရမလား..တစ်သက်လုံးမထွက်တဲ့စကားတွေတောင်သူ့ရှေ့မှာ တစ်ဗျဗျ နဲ့ပြောမိနေတယ်"
Eunwoo;"တစ်သက်လုံးကြမ်းရမ်းလာသမျှဒီဘဲကြီးနဲ့မှပဲငါတို့ကောင်ကြီးပျော့ခွေသွားမှာမြင်ယောင်သေးတယ်..."
Bam Bam;"ကဲ Jungkook အချစ်ကိုတွေ့တဲ့အထိမ်းအမှတ်အနေနဲ့ Cheer လိုက်ကြရအောင်"
"Cheer!"
ခွက်ချင်းတိုက်ကာတစ်ကြိုက်တည်းမော့သောက်ပြီးတစ်စုံတစ်ယောက်အကြောင်းသာတွေးနေလိုက်သည်…
“ခင်ဗျားလေးကျွန်တော့်အပေါ်သိပ်စိုးမိုးလွန်းတယ် Kim Seokjin”