Söylenecek çok şey var aslında. Bu hikayeye 2019'un ocak ayında başladım. Bazen aylarca bölüm atmadığım oldu bazen günde iki bölüm attığım oldu. Bu hikayeyi yazdığım zamanları eski hayatımın son günleri olarak tanımlıyorum. Son güzel günlerim değildi elbette ki ama kendi küçük dünyamda çokça eğleniyordum bu hikayeyi yazarken. Sonrasında hayatım çok değişti, kendimden uzaklaştığım, kendimi kaybettiğim günlerim oldu, hatta belki aylarım, yıllarım oldu.
Ama hala buradayım, hikayem hala burada, hala bangtanlayım, hala taekookun aşkına aşığım. Ömrüm boyunca da bu böyle olacak.
Kendimi tekrar buldum, kendimi tekrar bulduğumda evren bana bir hediye verdi ve hikayem 1 milyon okumayı devirdi sanki. Hayatta her zaman iniş ve çıkışlar olacaktır, bazıları küçük sallantılar gibi gelecek, bazıları ise sizi dünyanın tepesinden yere çakılmışsınız gibi hissettirecek. Bundan kaçış yok, bunlar her zaman yaşanacak şeyler. Her zaman kendime ve çevreme hatırlattığım bir söz vardır, hayat siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir. Bu söz bana iyisiyle kötüsüyle yaşama konusunda cesaret veriyor.
Hikayeyi yazdığım zamanki ben, şimdiki bana baksa, başımdan geçenleri bilse eminim ki çok şaşırırdı. Hikayeyi yazarken böylesine büyüyeceğini tabi ki de hiç tahmin etmezdim ama dediğim gibi, az önceki sözü tekrarlıyorum.
Tekrar tekrar söyleyeceğim ama bu hikayenin Jungkook'u, belki de hayatımda gördüğüm en mükkemmel insanlardan. Kendim yazdım diye demiyorum, benim yazmamla bir alakası da olduğunu düşünmüyorum, bu Jungkook ben onu yazmaya devam ettikçe kendi karakterini oluşturdu gibi hissediyorum. Gangsta Jungkook'u tüm benliğimle seviyorum ve nedense kendimi ondan alamıyorum. Belki de hayatımda böyle bir erkek istediğimdendir bilmiyorum. Bu Jungkook'u her şeyiyle sevin, takıntılarıyla, bağımlılıklarıyla...
Söylemek istediğim bir diğer şey, seme uke tartışması, 1 milyona yaklaşırken hikayeyi baştan okudum ve neredeyse tüm yorumlara baktım. Üzülerek söylüyorum ki bazı kişiler seme-uke konusunda aşırı hassaslar. Arkadaşlar, ben 2015'ten beri Bangtanlayım, kendi benliğimin farkında olduğumdan beri yani, ve emin olun ki 2018 civarlarına kadar çoğu kişi seme jungkookçuydu zaten. Hatta 2016-17'de bir tane seme taeci gördüğümü hatırlamıyorum. Neyse, demek istediğim alışık olduğum bir durum vardı ve en başından beri Jungkook'u baskın karakter olarak hayal ettiğim için hikayede de jungkook'u seme yaptım. Tabi ki gerçek hayatta ne yaşadıklarını bilemeyiz. Pasif olmak bir hakaret değildir, ikili ilişkilerde bir kişi pasif bir kişi aktiftir genelde. Pasiflik zayıflık değildir. Ancak cinsel ilişkilerde çoğu zaman pasif-aktif ayrımı vardır ve switch az karşılaşılan bir şeydir. Of, uzun lafın kısası Taekookum gerçek hayatta nasıl uygun görüyorsa öyledir ben sadece yazıya böyle geçirmek istedim. Taehyung uke diye zayıf, güçsüz, ezik değil. Koskoca ünlü aktör Kim Taehyung, boru değil arkadaşlar.
1 milyon için teşekkür ederim, belki de hayatta var olduğumu hissettiren en önemli şeylerden biriydi bu benim için, en güzel hediyelerdendi. Umarım yazdıklarımla yüzünüzü bir saniye de olsa güldürebilmiş ve size iyi vakit geçirtebilmişimdir. Umarım bu hikayeyi güzel hatırlarsınız :)
Sanırım 5 Haziranda 1M olduk, doğum günü hediyem için teşekkür ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gangsta 𐤀
FanfictionJeon Jungkook, ünlü aktör Kim Taehyung'un korumasıydı. Bir süre sonra korumak onun için bir görevken, içgüdüye dönüşmüştü.