Taehyung ve Jungkook, beraber güzel bir uyku çekip, sonrasında da karakola gidip ifade vermişlerdi.
Görünüşe göre Bogum uzun süre hapis yatacaktı ve birdaha onları rahatsız edemeyecekti.
Bogum hayatlarından çıkmıştı.
Aynı zamanda yapımcılar bu 'talihsiz' olaydan dolayı Taehyung'a izin vermiş, o sırada onun olmadığı sahnelerin çekilmesine ve Bogum projeden çıkarıldığı için birkaç sahneyi tekrar düzenlemeye karar vermişti.
Eh, zaten Taehyung'un çok fazla sahnesi kalmamıştı. Film bitmek üzereydi.
Eski günlerine geri döneceklerdi, galalar, ödül törenleri...
Ve eski kimliklerine de geri döneceklerdi.
Koruma Jeon Jungkook, aktör Kim Taehyung.
Neyseki bunları düşünmek için erkendi. Tüm medya Kim Taehyung'un kaçırılma haberleri ve Park Bogum'un tutuklanma skandalları ile kaynıyordu.
Yani Jungkook sosyal medyadan elini ayağını bir süre çekmişti, Taehyung'un isteği üzerine.
Jungkook Taehyung'u eve getirdiğinden beri dinlenmesi için yatırıyor, sürekli ona bir şeyler yedirip dinlendirmeye çalışıyordu.
Jungkook her ne kadar Taehyung'un dinlenmesini istese de Taehyung onu reddediyor, odalarını bitirmeleri için Jungkook'a sırnaşıp yüzüne öpücükler konduruyordu.
Jungkook reddediyordu, Taehyung daha çok öpüyordu. Kısır döngüye girmişlerdi.
Jungkook sevgilisinin dinlenmesini istese de 'Eh, odayı düzenlemek de zihinsel bir dinlenme.' Diye düşünüp en sonunda sevgilisinin isteğini kabul etmişti.
*
"Taehyung gerçekten kendini kötü hissedersen haber ver tamam mı? Yorulmanı istemiyorum." Demişti Jungkook boya önlüğünü giyerken.
Taehyung da basitçe kafasını sallayıp, "Sadece bir kolon boyayacağız, bunu giymesem olmuyor mu?" Deyip elindeki önlüğü Jungkook'a uzatmıştı.
Jungkook da tamamiyle karşı çıkıp, Taehyung'a önlüğü giymenin onu soktuğu moddan falan bahsetmişti ancak Taehyung çok dinlemediği için tamamını duymamıştı.
Bıkkınlıkla zaten zor giyilen önlüğün içine zor da olsa girmiş, başarısından dolayı kendini takdir etmişti.
İkisi de aynı anda fırçalarını boya kutusuna batırıp, duvarı boyamaya başlamışlardı.
Tamamen gri ve kahverengi olan odada, parlak bir kolon vardı, mor renk parlayan bir kolon. Aynı onların tempolu iş hayatlarındaki ilişkileri gibi, parlıyordu.
Duvarı boyarken Jungkook'un aklına oda takımını sipariş etmediği gelmişti ve hemen fırçayı bırakıp, firmayı aramıştı ki sıkıntı olmadan oda takımını sipariş edebilmişti, sorun yoktu.
Jungkook telefon konuşmasını bitirene kadar Taehyung duvara son dokunuşlarını yaparak, her şeyi bitirmişti.
Jungkook telefonu kapattığında, arkasını dönmüş, gerçekten parlayan duvara bakmıştı, farketmeden küçük bir gülümseme oluşmuştu yüzünde.
Taehyung duvara bakan Jungkook'un elinden tutup, daha net görebilmeleri için biraz uzaklaşmıştı.
İkisi de mutlulukla duvara bakıyordu, ikisinin şaheseriyidi.
Taehyung gözlerini duvardan çekip Jungkook''a dönmüştü. "Çerçeveleri ne zaman asarız?" Diye sordu, hemen asmak istediği çok belli oluyordu çünkü Jungkook'un etrafında zıplayıp duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gangsta 𐤀
FanfictionJeon Jungkook, ünlü aktör Kim Taehyung'un korumasıydı. Bir süre sonra korumak onun için bir görevken, içgüdüye dönüşmüştü.