9-

75.6K 5.7K 9.6K
                                    

"Şerefsizin tekisin," dedi Minho. "Karar ver artık."

Bogum elindeki içki bardağını masaya koymuş, ellerini saçlarından geçirmişti.

"Sikeyim, Minho. Karar veremiyorum. Onu seviyorum ama ona zarar vermek istiyorum."

"Şaka mısın Bogum? Sen bir aktörsün, lanet herif. Taehyung'a karşı 'iş' anlamında hayranlık besleyebilirsin, anlarım. Ama senin yaptıklarının hiçbir mantıklı yanı yok. Onu tanımıyorsun, ama onu sevdiğini söylüyorsun. Onu sevdiğini söylüyorsun, ama adama saldırı düzenliyorsun. Amacın ne senin, piç kurusu?"

Bogum masada duran içki şişesini elinin tersiyle itip, yerle buluşturdu. Ardından hışımla oturduğu sandalyeden kalktı.

"Siktiğimin adamlarına silahlarını kullanmamalarını söyledim! Anlıyor musun? Yavşağın teki silahını ateşledi diye neden beni suçluyorsun? Ben sadece onun gözünü korkutacaktım!"

Birkaç saniye duraksayıp nefes aldı, sinirden gözlerinden yaş akıyordu.

"O yavşak korumasıyla arasındaki ilişki hakkında, siktiğimin Min Yoongi'siyle arasındaki ilişki hakkında, gözünü korkutacaktım! Onlarla daha da yakınlaşmasın, daha da bağlanmasın diye! Anlıyor musun?"

Minho, karşısında çıldıran arkadaşını ağzı açık bir şekilde, dehşetle izliyordu.

Arkadaşıyla arasındaki göz kontağını kesti, önüne döndü, burun kemerini sıkıp, mantıklı düşünmeye çalıştı, arkadaşının neden bu hâle dönüştüğünü hâlâ anlayamıyordu.

"Siktir git," Dedi. "Bu işte teksin, ben masum insanların canını yakmam."

Masadan kalkıp, evin çıkış kapısına ilerledi.

Kapıyı çarpıp çıktığında, gerisinde aklı daha da karışmış bir Bogum bırakmıştı.

*
"Park Jimin, Park Jimin, Park Jimin... Lanet! Sevgili Jeon Jungkook, arkadaşını neden instagramda takip etmiyorsun ki? Beni uğraştırdığın şeylere bak!"

Min Yoongi, turnesindeki bir sonraki durak olan, Japonya, Osaka'ya yolculuk ediyordu.

Boş zaman bulduğu ilk anda, günler önce gördüğü çocuğun sosyal medya hesaplarını bulmak için arayışa düşmüştü.

"Buldum!"

Bulmuştu, o gün gördüğü, adı Park Jimin olan o çekici adamın instagramını bulmuştu.

Tüm fotoğraflarına baktı, hepsi gözüne bir sanat eseri gibi gelmişti.

1748 beğeni 845 yorumparkchim: Hayır arkadaşlar, artık okul ödevleriniz için modellik yapmıyorum bu sondu :D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1748 beğeni 845 yorum
parkchim: Hayır arkadaşlar, artık okul ödevleriniz için modellik yapmıyorum bu sondu :D

1748 beğeni 845 yorumparkchim: Hayır arkadaşlar, artık okul ödevleriniz için modellik yapmıyorum bu sondu :D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
gangsta 𐤀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin