23- Final

42.1K 3K 1.3K
                                    

*8 ay sonra*

"Kapıları tuttunuz mu? Taehyung'un üzerine kimsenin atlamasını istemiyorum." Telsizine konuşmuştu Jungkook.

Tıpkı geçen seneki ödül törenindeki gibiydi her şey, birkaç değişiklik vardı tabii, mesela Jungkook koruması olsa da koluna girmişti sevgilisinin, ayrıca ödül törenine değil Taehyung'un son filminin galasına gidiyorlardı, çift olarak.

Bir sene içinde çok şey değişmişti, Jungkook sadece koruması değildi Taehyung'un. Sevgilisi, hayat arkadaşıydı. Taehyung ise sadece aktör değildi, güzel sesinin farkına Jungkook sayesinde varmış, yayınladığı tekli ile büyük bir etki uyandırıp, müzik sektörüne de giriş yapmıştı.

Yoongi'nin turu bitmişti, Jimin ile birlikte Taehyung'un yanındaki boş arsayı satın almış, güzel bir ev yaptırmışlardı. Artık dörtlü birbirini çok rahat görebiliyordu, özlemleri son bulmuştu.

Aynı zamanda Jungkook ve Taehyung set arkadaşlarına ilişkilerini açıkladıktan sonra basın açıklaması da yapmış, ilişkilerini tüm dünyaya duyurmuşlardı. İlk başta her ne kadar olumsuz tepkiler de alsalar da, sonunda herkes onları kabullenmişti ve aldıkları destekle ilişkilerinin ikinci baharını yaşamaya başlamışlardı.

Her şey güzeldi, son bir senede herkesin hayatı değişmişti, iyisiyle, kötüsüyle bir sene geçirmiştiler ve ikisi de tüm o yaşananların hiçbirinden pişmanlık duymuyordu.

"Çıkabilirsiniz, kapılar tutuluyor." Telsizden ses yükseldiğinde, Jungkook sevgilisine parlayan gözleriyle dönüp, yanağına bir öpücük kondurmuştu.

"Bugün senin günün," demişti "Doyasıya eğlen, sevgilim."

Taehyung, yeni boyattığı mavi saçlarını savurarak Jungkook'un koluna daha sıkı dolanıp, çıkmaya hazır olduğunu belli etmişti.

Jungkook, boşta olan eliyle büyük kapıyı kavrayıp, sertçe ittirdiğinde, dışardaki insanlar için güzel bir görsel şölen sunmuşlardı.

Yılın çifti gibiydiler, birbirlerine çokça hakim, ayrıca kendilerinden emindiler. Herkesin isteyeceği türden düzenli bir ilişkileri vardı.

Jungkook bir adım attığında, Taehyung da onu uymuş, hep birlikte kapının dışına çıkıp, yüzlerine flaşların patlamasına sebep olmuşlardı.

Taehyung gülümseyip el sallıyor, arasıra durup poz veriyordu. Çift oldukları için Jungkook'un hem korumalık görevini yerine getirmesi, hem de nazik bir erkek arkadaş olması gerekiyordu.

Ama ikisinin bir arada uygulanması çok zordu.

Jungkook, kaşlarını çatıp etraftaki olası tehlikeleri kontrol ediyor, sonra da Taehyung'un koluyla onu dürtmesiyle kendine gelip, kasıntı duruşunu gevşetip birkaç poz veriyordu.

Taehyung, yarım ağzıyla Jungkook'a "Ne yapıyorsun, Jungkook? Gerektiğinden fazla adam görevlendirdin, sence de yetmez mi?" Demişti.

Jungkook da kamera hiç samimi olmayan bir gülümseme sunup, sevgilisine cevap vermemeyi tercih etmişti. Çünkü ikisi de, onun neden böyle davrandığını biliyordu.

Kim Taehyung'u korumak, Jeon Jungkook'un doğasında vardı.

Birkaç poz daha verdikten sonra, ikili beraber röportaj kısmına geçmiş, zorla da olsa birbirlerinden ayrılmak zorunda kalmışlardı.

"Aahhh! Yılın çifti de buradaymış!" Demişti sunucu Taehyung ve Jungkook ona doğru ilerlerken, tipik yapmacık bir koreli sunucu gibi elinde mikrofon olmasına rağmen bağırıyor, yerinde zıplayıp duruyordu.

gangsta 𐤀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin