1-

169K 8.7K 16.3K
                                    


Jeon Jungkook, her şeyin hazır olduğundan emin olmak için son kez telsizine konuşmuştu.

"Her şey tamam mı? Kulisten çıkacağız."

Kim Taehyung'un aday olduğu sayısız ödül törenlerinden birindeydiler ve son zamanlarda gelen tehdit mesajları onu bir hayli geriyordu.

Görevini çok iyi yapmalıydı.

Kim Taehyung'un kılına zarar gelmemeliydi.

"Hazır, çıkmanızı bekliyoruz."

Kaşlarını çatmıştı, aynanın karşısında makyözler tarafından son rütuşları yapılan Kim Taehyung'un yanına gitmiş, düğmesini ilikleyip, konuşmuştu.

"Efendim, çıkmaya hazırız."

Taehyung ona dönmüştü.

"Efendim değil, Jungkook. Sadece Tae, eğer kendini çok rahatsız hissedeceksen de sadece Taehyung."

Jeon Jungkook iste sadece "Taehyung, biliyorum, sadece şuan çok ciddi bir görevin ortasındayım." Demekle yetinmişti.

Makyözlere tamam dercesine elini kaldırmıştı. Kuaförlerin tel tel özenle şekillendirdiği saçlarını tek bir el hamlesiyle bozup, gülümsemişti.

*

"Yerlerinize geçin, tek bir aksaklık istemiyorum. Kontrolü bırakmak yok. Diğer korumalar gözünü dahi ayırmasın, tabii buradan sağ çıkmak istiyorsanız."

Jeon Jungkook, merakla beklenen Kim Taehyung'u kırmızı halıya götürmek üzere arabaya bindirirken, salondaki korumaları tekrar tekrar uyarıyordu.. Son zamanlarda Taehyung'a gelen tehdit mesajları almış başını gitmişti, işini şansa bırakamazdı.

Kim Taehyung ise onun aksine çok rahattı, her gün tehdit mesajı alan birine göre fazlasıyla hem de. Tek yaptığı çıkış yaptığından beri yanında olan bu adamın tedirgin hallerini izleyip gülmekti.

"Sen benim yanımdayken, üstelik bu takım elbiseyle, bana kafayı takmış herhangi biri kıçına tekmeyi vura vura kaçacaktır Jungkook. Bu kadar kasılma." Dedi ve karşısında oturan adamın eline uzanıp okşadı.

Kim Taehyung, Jeon Jungkook'a çok güveniyordu.

Jeon Jungkook'un korkusu da buydu. Kim Taehyung'un ona olan güveni, en büyük korkusuydu. Onun güvenini boşa çıkarmak, onu koruyamamak.

Düşüncelerinden sıyrılıp Taehyung'a bir gülücük sundu. Camdan dışarıyı izlemeye başladı.

Yol boyunca gördüğü çığlık atan sasaeng fanlar, flaş patlatan gazeteciler, polis arabaları, hepsi ona korkunç geliyordu.

Tüm bu kargaşada, Kim Taehyung'u koruması gereken kişi oydu.

Ve hata payı bile yoktu.

Kimi zaman haftada sadece bir gün olan iznini bile kullanmaz, Kim Taehyung villasındaki havuzda yüzse bile, o da bir şezlonga uzanır, kimi zaman kitap okur, kimi zaman da Kim Taehyung tarafından zorla suya sokulurdu.

Birbirlerine arkadaş olmuşlardı artık, Jeon Jungkook gibi işini hayatının orta yerine koyan biri için bu işleri hem daha da kolaylaştırıyor hem daha da zorlaştırıyordu. Bu arkadaşlık, işine duygusal bir bağ katıyordu, bu duygusal bağ da, onu her şeyden daha çok korkutuyordu.

gangsta 𐤀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin