13-

66.1K 4.7K 6.5K
                                    

"Şuan sevişmeye gittiğimizin farkındasın değil mi?"

Jungkook Taehyung'un sorusuyla birlikte kafasını sallamıştı.

"Yani arabayı eve sürdüğünün ve evde sevişeceğimizin farkındasın yani?"

Jungkook garipseyip, hafifçe gülümsemişti.

"Evet Taehyung, farkındayım. Noldu, çok gergin gözüküyorsun, güzelim?" Demişti, dalga geçercesine.

"Hayır! Öyle bir şey yok, neden benimle kraliyet ailesinden biriymişsin gibi konuşuyorsun? Dalga mı geçiyorsun sen?" Taehyung Jungkook'un sözlerine karşılık tek nefeste konuşmuş, sertçe sevgilisine bakıyordu.

"Ah Taehyung, inan bana öyle bir amacım yok, bebeğim. Artık gerilmeyi bırakıp yaklaşık on beş dakika sonra evde olacağımızı düşünür müsün, lütfen?"

Taehyung eliyle kontağa vurmuştu.

"Hâlâ öyle konuşuyorsun!"

"Haaayır öyle konuşmuyorum."

"Evet öyle konuşuyorsun."

"Konuşmuyorum."

"Konuşuyorsun."

"Konuşmuyorum Taehyung tamam uzatma." Dedi Jungkook, küçük şakasını bitirirken.

"TAMAM!" dedi Taehyung, kızgın bir şekilde.

"Acabaaa biraz sonra olacaklar yüzünden biraz gergin olabilir misin sadece soruyorum?"
Jungkook sorusunu sorduğu sırada eve gelmişlerdi, cümlesini bitirdiği anda arabayı park edip kaçtı, bu sırada Taehyung tepiniyordu.

O da çıkıp, koşan Jungkook'u "JUNGKOOOOOOOOOKKK!" Diye koşturmuştu.

*
Jungkook kapıyı açıp, içeri girmişti ve kapıyı kapatmamıştı, Taehyung girebilsin diye.

Kendi yatak odasına girip, gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı ki, sevgilisinin ayak seslerini duydu.

Küçük bir gülümseme ile kapıya döndü, sevgilisi ona kaşlarını çatmıl bir şekilde bakıyordu.

Yavaşça yürüdü, ona doğru.

Ellerini Taehyung'un beline sardı.

Taehyung ona kızmadı, bağırmadı arabada yaptıkları için. Sadece Jungkook'un gözlerinin içine bakmakla yetindi.

Jungkook dudaklarını hafifçe Taehyung'unkilerle buluşturdu, çok sakin, çok narin öpüyordu.

Taehyung o sırada, Jungkook'un düğmeleri açık olan gömleğini omuzlarından tutup, çıkarmıştı.

Jungkook'un göğsüne, kaslarına, bel çukuruna dokunuyor, onu daha iyi tanımaya çalışıyordu.

Jungkook bu hareketlerine karşılık, Taehyung'u kalçalarından kavrayıp, kucağına almıştı.

Dudakları yeminliymiş gibi bir kere bile ayrılmadı.

Sevgilisini yatağa yatırıp üzerinde doğruldu Jungkook, birleşik dudaklarını zor da olsa ayırdı.

"Noldu?" Diye soran sevgilisine küçük bir gülümseme sunarak ve onun gömleğini çıkararak cevap verdi.

Ardından kendinin ve sevgilisinin de pantolonunu çıkararak, yarı çıplak kalmalarını sağladı.

Taehyung'un üzerine tekrar eğilip, boynunu hedef aldı. Sertçe öpüyor ve kendinden izler bırakıyordu.

Taehyung bunların hepsine, kesik inlemeleriyle cevap vermişti.

gangsta 𐤀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin