𝐓𝐄𝐄𝐍 𝐂𝐇𝐎𝐈𝐂𝐄

303 33 97
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YEAR: JULY, 22–2012PLACE: CALIFORNIA, INGLEWOOD

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YEAR: JULY, 22–2012
PLACE: CALIFORNIA, INGLEWOOD

Birazdan Kick Ass, Waverly büyücüleri ve Diana albümümden aday gösterildiğim ödül töreni sahnelenecekti. Bunun için saatler önce uyandırılarak bakıma alınmış, yüzümü temizlettirdikten sonra gene aynı özenle haftalar öncesinden hazırlanan mor elbiseme bakıyordum. Gergindim, daha önce hiç ödül almamıştım.

Nasıl olacak, neler yapmam gerekecek bilmiyordum. Bu konularda ne kadar da ilk olacağım dense bile, küçükken babamın sevimli kızı olarak arkasından gelirdim. Beni ödül törenlerinde gezdirdiğinden oradaki insanların nasıl gülümseme yarışlarına girdiğini, herkesin birbirine karşı dünyanın en iyi insanı olup nasıl sonra arkalarından konuştuklarını ve bunun üzerinden prim yaptıklarını biliyordum.

Yani az çok biliyordum ama bu heyecanlı olmama engel değildi. Neyse ki 1D grubunun da adaylığı bulunuyordu ve bu da o ortamda yakınım olan birinin olması demekti. Zayn orada üyesi olduğu gruba göre hareket edecek olsa bile, onunla olan bağım bir şekilde kendimi mutlu hissetmeme sebep oluyordu.

"Rowena çok güzelsin..." Selena'ya bakıp gülümsedim. "Bakan kişinin güzelliği." Yanağından öpüp geri çekildim. "Keşke sen de gelebilsen, benimle olabilsen o kadar güzel olur ki." Yanağımı okşadı. "İsterdim. Ama ben ancak ödül anında gelebilirim."

Yalancı sitemine sırıtıp onayladım. "Peki. O zaman giyinmeme diğerleri gibi yardım eder misin?" Onayladı ve üzerimdeki korsenin cırtcırt kısımlarını düzeltti. Elbisemi korumasından çıkartan Carla ve Olivia, üzerime doğru getirdiklerinde bacaklarımı kaldırdım ve elbisenin üzerime geçmesini sağladım.

Fermuar kısmında biraz zorlanmıştık çünkü son günlerde kullandığım antidepresanlardan ötürü fena iştahım acıktı ve bu da göbeğime vurmuştu. Yaptığım spor dolayısıyla bu kilo almamışım gibi görünmemi sağlasa da, elbisemin dar gelmesi bize neyin ne olduğunu gösteriyordu.

Ne olursa olsun elbise vurulduğunda, makyaj için oturdum. Normalde tam tersini yaparlardı ama ben elbisemi giymeden makyaj yaptıklarında sanki elbisem pislenecek gibi hissediyordum. O yüzden böyle yapmıştık. "Eee ondan sonra kavga ettiniz mi?"

𝐆𝐄𝐓𝐀𝐖𝐀𝐘 𝐂𝐀𝐑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin