YEAR: JULY, 2012
PLACE: ROWENA'S RECORD HOUSE/ NEW YORKYeni stüdyomun plak şirketiyle olan bağlantısı kurulmuş, albümümden aldığı haklar gibi yeni yazacağım şarkılardan da %5'lik kısım alma koşuluyla anlaşmıştık. Aldığı haklar için hesabıma yüklü bir miktar gelirken, ben daha hiçbir şey yazmış değildim. Yazmak istiyor muydum aslında ondan de emin değildim. Sadece bir şeyler yapmaya ihtiyacım vardı.
Stüdyo ise en büyük yardımcımdı. Her şeyini kendim yapmıştım. Koltuğunu kendim seçmiş, kirli beyaz renginde L tarzı bir şey almıştım. Bazen kalma ihtimalim olduğundan TV ünitem vardı. İçi kişisel eşyalarımın burada yaşanabilecek olanlarıyla dolu olacaktı.
Led ışıklar almıştım. Stor perdemi taktıktan sonra onu ekleyecektim. Ayrıca kitaplık kurmam gerekiyordu ve benim motor becerilerim bir yere kadardı. Sanırım iki saatte zor kuracaktım. Ama üstesinden gelirdim. Sonuçta her şeyin çözümü internette vardı.
Salopet tulumumun iki kancasını da takıp saçımı bileğimdeki tokayla gelişigüzel topladım. Gerinme hareketleriyle ilk adımı attım ve mutfağa ilerleyip hazırladığım koltuk temizleme deterjanlı suyla beraber içeriye döndüm.
Koltukları temizlemişlerdi ama kendim yapmadan ev ortamı oluşacağını düşünmüyordum. O yüzden eski radyoma Taylor Swift-Red kasetimi koydum ve açılan State Of Grace ile tebessüm ettim. Kalçam ufak ufak hareketlenirken koltuğu şarkıları mırıldanarak silmeye başladım.
"We are alone the changing minds!" İçimdeki çoşku, sinir ve hırsla her yeri temizledim. Yarım saatin sonunda eldivenimi çıkartıp alnımda biriken terleri sildim. Kuruması için onları kendi haline bırakmışken, kitaplığa geçtim. Maket bıçağımı alıp yere çökerek karton kutuyu açtım ve içinden kırık beyaz rengindeki suntaları çıkarttım.
Stickerlarla süslü alet çantamdan matkap aldım ve izlediğim videolara göre mezurayla kitaplık arasındaki olması gereken mesafeyi kalemle çizdim. Dilimi dudaklarımda gezdirip delik açtım ve bir kaç çiviyle birlikte duvarı mahvetmeden küçük kütüphanemi hazır hale getirdim.
O sırada Red çalıyordu ve ben iyice gaza gelerek komşularımı rahatsız edecek kadar yüksek sesle şarkı söylüyordum. "But loving him is Red!" Nakarat kısmını Taylor ile birlikte söyledim ve güldüm. Kütüphanemi yaparken çıkardığım pisliği temizlerken, ellerimi odada gezdirip kalçamı salladım.
Yerler tertemiz olmuştu. Şimdi stor takmak vardı. Bunu becerebilmek için küçük mutfağa gidip sandalye alarak balkonumun önündeki camın önüne koydum. Storun silindir kısmını takıp vidalarla oturtarak üzerime dolana dolana perdeyi taktım. Zıplayarak sandalyeden inip sandalyemi mutfağa bıraktım.
Kitaplığıma giderek okumaya fırsat bulamadığım harika kitapları raflara yerleştirmeye başladım. Bazılarını sahaftan aldığımdan, eskiydi bunun yüzünden dikkatli koymam gerekiyordu. Tek tek, özenle kitapları yerleştirdim. Ardından küçüklüğümde yılda 10 defter biriktirerek yaptığım şiir defterlerimi raflara yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐄𝐓𝐀𝐖𝐀𝐘 𝐂𝐀𝐑
FanfictionRowena Depp, Lori Anne Allison ve Johnny Depp'in bitmiş ilişkilerinden dünyaya geldiğinde hayatın gerçekten kötü olduğuna inandı. Ellerini attığı ilişkinin ölümüne, gözlerini çevirdiği evliliğin çöküntülerine denk gelmişti. Büyüleyici güzellikte ola...