Moje meno ja Amy, Prisudzuje sa mi aj meno Amy Mikaelson. Pýtate sa prečo? Rebekah ma našla keď som mala päť rokov na nejakej zastávke, moja matka sa o mňa prestala starať a otec vzal roha. Moje pravé meno je, ale Amy Porter. Myslela som si, že môj život viac na hovno už ani nemôže byť, ale ukázalo sa, že môže. Rebekah má štyroch bratov a každý jeden...viac menej.. je aj ako môj brat, v podstate ma vychovali a snažili sa. Rebekah je moja najlepšia kamarátka a Kol, Finn, Elijah sú pre mňa, ako bratia. No, ale potom je tu Niklaus, hybrid, ktorý ma neznáša a nechce aby som bola v ich rodine. Veď ja som sa predsa neprosila o to aby ma Rebekah zachránila! Snažila som sa aby ma prestal nenávidieť, ale ono to proste nešlo. Snažila som sa od mojich pätnástich, keď som si všimla, že je ku mne otočený chrbtom a chová sa ako keby som ani neexistovala. Chodím po tomto svete dvadsaťjedna rokov a on mi ich znepríjemňuje všetkými spôsobmi, ako sa len dá. Rebekah ma berie ako dcéru, ale ako najlepšia kamarátka je úžasná. Moje roztržky s Klausom sa neustále stupňovali a keď som bola staršia a staršia sa to len a len zhoršovalo. Bola som len človek v dome so šiestimi upírmi, ale vedela som že oni štyria by mi neublížili, ale Klaus bol toho schopný a najradšej by mi zakrútil krkom. Bol by vlastne najradšej aby som sa vôbec nezaplietla do ich rodiny. A pýtate sa prečo ho proste neignoruješ? Verte mi snažila som sa, ale on aj tak neprestal a robil to ešte viac horšie. Niekedy mi vedia rupnúť nervy a to mám po Rebekah, Rebekah je čistý Klaus v ženskom, ale ona má city, Klaus ich nemá.
.......Pred 6 rokmi......
Bola som s Elijahom a on ma učil hrať na piano. On ma vždy učil to najlepšie z neho a ja som ho pre to mala tak strašne rada. S Kolom bola vždy najväčšia sranda a Finn zasa vedel mnoho vecí. Elijah mal moje ruky prepletené s jeho a tak ma učil hrať. Pozrela som sa na neho a usmiala som sa, on sa pousmial a pobozkal ma na čelo. Pustil moje ruky a ja som sa pozrela na Klausa. Klaus, on sa mnou nikdy nezabýval pretože mal povinnosti tu v New Orleans, jeho mesto ako všetkým tvrdí. Klaus bol vládca a ja som ho obdivovala, a zdôrazňujem, že obdivovala. Sledovala som ho a on sa napil Whisky a otočil sa ku mne chrbtom, nezniesol ani pohľad na mňa. Vrazili mi slzy do očí a rýchlo som šla preč.,,Amy!"
Počula som, ako na mňa volá Elijah, ale ja som sa nezastavila a stále som šla, zašla som do mojej izby a sadla som si na posteľ. Bolo mi jasné, že príde, mala som zákaz zamknúť si izbu. On zaklopal a ja som sa pozrela okolo. Toto som na ňom obdivovala najviac, on bol vždy ohľaduplný.
,,Poď ďalej.."
Povedala som potichu a on otvoril dvere a pomaly ich zavrel. Keď videl moje slzy hneď bol pri mne a ja som sa na neho pozrela, on si sadol ku mne a utrel mi ich.,,Si tak nádherná, je škoda aby si si kazila krásu slzami."
Povedal mi a ja som sa usmiala, pousmial sa a ja som sa pozrela do okna.,,Prečo ma Klaus nemá rád, Elijah? Čo som spravila?"
,,Amy ty si nič nespravila, Niklaus je len svojský."
Povedal mi a ja som kývla hlavou a znova som sa pozrela na neho.,,Si nádherná, chytrá, mladá žena a nikdy ťa nič nemôže rozhodiť."
Kývla som hlavou a vydýchla som.,,Máš povolenie sa zamknúť, ale iba dnes áno?"
,,Nezostaneš radšej so mnou?..Prosím.."
Spýtala som sa ho a on sa usmial a kývol hlavou. Posunula som sa viac na kraj a ľahla som si. On si ľahol vedľa mňa a ja som sa k nemu schúlila a on ma hladil po vlasoch, toto si pamätám, toto robil vždy aby ma ukľudnil aby som zaspala..vždy to fungovalo.......Amy súčastnosť.....
Snažila som sa s ním nadviazať kontakt celé tie roky, ale jeho to začalo štvať a preto sa medzi nami deje to čo sa deje. Myslela som, že robím dobre, ale robila som zle a jeho povaha bola hrozná. Musela som sa s tým vyrovnať, niekedy to zašlo aj tak ďaleko, že mi dal facku, ale ja som to nemohla nikomu povedať, zabil by ma a ja som vážne nemala v pláne umrieť. Rebekah mi zakázala žiadať od nich aby ma premenili. Nechcela aby som bola ako oni aj keď ja som to chcela. Dokonca som ich o to žadonila, ale oni mi ani jeden nevyhoveli a dokonca som šla aj za Klausom. Vydierala som ich tým, že ak ma nepremenia budú musieť sledovať, ako zomieram. Už ma poznali a preto vedeli, že ja hrám ľudom na city a to robím veľmi rada. Proste mi ani jeden nevyhovel, Nechala som to, ale tak nechcela som ich zbytočne štvať. Snažila som sa byť čo najviac slušná a chovať sa podľa ich etikety. Boli vážne skvelí a ja som ich milovala za to, že sa o mňa tak postarali a, že som tam kde som, bez nich a hlavne bez Bex, keby ma nenašla asi by som tu už vôbec nebola. Vlastne som mala všetko čo mohlo malé dieťa chcieť a čo mohla chcieť pubertiačka a potom už dospelá žena. Dali mi všetko čo som potrebovala a Kol bol taký, že ak som s ním niekam šla a na niečo som sa len pozrela mojím pohľadom "Toto by som chcela" hneď mi to kúpil, poznal ten pohľad veľmi dobre. On si ma rozmaznával a Rebekah vždy nadávala a bola naštvaná a ja som sa s ním vždy na tom smiala. On bol proste najväčší srandičkár a ja som ho mala vážne rada. Všetkých, dokonca mierne aj Klausa, moja láska k nemu bola minimálna, ale bola tam samozrejme, že Rebekah, Elijah, Kol a Finn zapĺňali moje srdce Klaus sa tam zjavil len niekedy..
YOU ARE READING
From enemies to lovers
VampirePredstavte si, že ste najlepšia kamarátka jedného dievčata, ktoré má štyroch bratov a s každým vychádzate skvelo až na jedného. Klaus Mikaelson, Áno ten slávny Klaus Mikaelson. Hybrid, ktorý nedoprial šťastie Rebekah a tak keď bola so mnou šťastná...