,,Robíš si srandu?!"
Počula som Klausov hlas, otvorila som oči a on ma mňa hodil deku.,,Ale no tak, nie je to nič čo by už nikdo nevidel, všade kam sa pozrieš sú len prsia, prsia a prsia."
Usmiala som sa na neho a on ma zdvihol, prehodil si ma cez rameno a niesol ma do domu. Usmiala som sa otvoril tú izbu na ktorú som čakala. Hodil ma do postele a ja som sa pousmiala. Dal som jej dole plavky a ona tam bola predo mnou úplne nahá.....Klaus..... (15+)
Dal som jej dole plavky a ona tam bola predo mnou úplne nahá,,Sadni si!"
Prikázal som jej a ona spravila čo som chcel.
Natiahol som sa k nej a pobozkal ju na pery.,,Ak by sa ti čokoľvek nepáčilo povieš mi to."
Ona kyvla hlavou, Šiel som zobrať putá priviazal som jej ich na nohy a spojil s rukami. Poľahol som ju a pousmial som sa.,,Roztiahni."
Povedal som jej a usmial som sa. Šiel som bozkami po jej krku, prsiach, bruchu až k nej do lona. Usmiala sa a ja som jej roztiahol nohy ešte viac a ona začala sténať. Bál som sa, že s jej silou tie putá pretrhne. Postavil som sa a ona ťažko vydýchla. Zobral som jeden vibrátor a zapol ho. Pousmial som sa a vnikol som s ním do nej a hneď som ho vybral takto som to opakoval a ona bola veľmi frustrovaná. Znova som do nej vnikol a nahol som sa k nej.,,Čo chceš?"
Šeptal som jej do ucha a ona sa usmiala. Vytiahol som ho a ona vzdychla.,,Teba.."
,,Čo chceš Amy?"
,,Teba, Môj kráľ.."
Vzdychla a ja som si dal rýchlo dole spodné prádlo. Vrazil som do nej a ona zasténala. Pousmial som sa a vytiahol som z nej. Pretočil som si ju na štyri a začal prirážať.,,Budeš si Nabudúce dávať dole plavky?"
Pleskol som ju po zadku a ona si zaborila tvár do vankúša.,,Tak nebudeš odpovedať?"
Znova som ju pleskol a ona si zúfalo snažila dať si ruky k hlave.,,Nebudem, Môj pane."
Povedala a chytil som ju za boky a prirážal tvrdo do nej.,,Klaus!!"
Vzdychla a ja som sa pousmial.,,Prosíš aby som prestal?"
Naklonil som sa k nej.,,Nie, nie prosím."
Usmial som sa, túto moju stránku nepoznala, ale bolo na čase aby ju spoznala.,,Daj to všetko von."
Pousmial som sa a ona sténalaKeď som ležal vedľa nej ona bola zničená. Mala za sebou päť orgazmov a snažila sa pravidelne dýchať. Pritiahol som si ju k sebe a ona si oprela hlavu o Môj hrudník. Zavrela oči a na som ju pobozkal na čelo.
,,Dobrú noc srdiečko."
Povedal som jej a po chvíli som s ňou zaspal.Ráno som sa zobudil na to ako Amy vstáva z postele.
,,Dobré ráno princezná."
Usmial som sa a ona sa na mňa pozrela a Tiekli jej slzy.,,Amy čo sa stalo?"
Spýtal som sa jej a ona si dala okolo seba deku.,,Včera..spravil si sa do mňa.. vieš čo povedali Čarodejky.."
Chytila sa za ústa a ja som polkol a dal okolo seba deku. Neuvedomil som si to.,,Za pár dní si pôjdem kúpiť test..dúfajme, že bude negatívny, nechcem byť matka."
Povedala mi a na som znova polkol.Prešlo pár dní a Amy nemala žiadne príznaky toho, že by bola tehotná. Našťastie. Boli sme v lekárni a predavačka nám dala jeden test.
,,Nech vám to vyjde."
Povedala nám a Amy ma chytila za ruku.,,Ďakujeme."
Povedala a šla so mnou preč. Ak by ma nechytila asi by som tej predavačke niečo spravil.Sedeli sme nad tým testom a čakali sme na výsledok. Mali sme ho otočený výsledkom k stolu. Neviem či sme na to boli pripravený, no ak som ju nabúchal musel som sa o ňu postarať, ale nenechal by som ju v tom, Milujem ju, Vážne áno, pozrel som sa na Amy a ona bola celá v nervoch.
,,Je čas."
Povedala mi a chytila ten test. Pozrela sa na mňa a otočila ho, oči jej zišli na výsledok a rýchlo sa pozrela na mňa..Tak? Pocity? Je Amy v tom, alebo nie?
ESTÁS LEYENDO
From enemies to lovers
VampirosPredstavte si, že ste najlepšia kamarátka jedného dievčata, ktoré má štyroch bratov a s každým vychádzate skvelo až na jedného. Klaus Mikaelson, Áno ten slávny Klaus Mikaelson. Hybrid, ktorý nedoprial šťastie Rebekah a tak keď bola so mnou šťastná...