Časť päťdesiata štvrtá- Toto musíš vedieť

180 9 1
                                    

Ráno keď som sa zobudil Amy ležala vedľa mňa a spala. Usmial som sa a sledoval som ju ako spí. Bola tak nádherná, asi som ju miloval odjakživa a nie len teraz. Prešiel som jej prstami po paži a pousmial som sa. Postavil som sa a začal som sa obliekať. Pozrel som sa na ňu ešte raz.

Šiel som dole a začal som robiť raňajky, rozhodol som sa, že nechcem služobné a chcem si užiť to pravé len ja a Amy

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Šiel som dole a začal som robiť raňajky, rozhodol som sa, že nechcem služobné a chcem si užiť to pravé len ja a Amy. Aj keď som to nevedel a nešlo mi to, vždy za mňa robili všetko služobné.

,,Mmm...dobré ráno.."
Počul som Amy a otočil som sa. Usmiala sa a mala len moju košeľu. Prišla ku mne a dala mi pusu na pery. Pousmial som sa a ona začala robiť tie raňajky. Pousmial som sa a objal som ju zo zadu okolo pásu. A pohupoval som sa s ňou.

,,Čo chceš dnes robiť, mohli by sme ísť do mesta."
Povedala a ja som pretočil očami. Otočila sa na mňa a ja som ju pobozkal na pery. Chytil som ju za boky a posadil som ju na linku. Dal som jej krásne vlasy na bok a usmial som sa.

,,Môžem niečo skúsiť?"
Spýtal som sa jej a pousmial som sa. Polkla a ona kývla hlavou.

,,Zavri oči.."
Pošeptal som jej a ona ich zavrela. Objavili sa mi moje upírie oči a zahryzol som sa jej do krku. Ona sa zľakla a odtoahla sa, ale ja som ju chytil za krk a pritiahol som ju k sebe. Pozrel som sa na ňu a ona mala zahryznútú peru. Zahryzol som sa viac, jej krv bola tak úžasná. Odtiahol som sa a ona sa na mňa pozrela. Prešla mi palcom po pere  a ja som jej oblízol z neho jej krv.

,,Lepšiu krv som nemal, Láska."
Pošeptal som jej do ucha a ona sa Zasmiala.

,,Klaus, pusti ma!"
Snažila sa dostať dole z tej linky. Ja som ju chytil za boky a natlačil som ju na seba.

,,Prosím Klaus naše raňajky."
Zasmiala sa a ja som sa rýchlo otočil a ona vypla z ohňa naše spálené raňajky. Zasmiala sa a ja som sa zasmial s ňou. Pobozkal som ju na pery a ona mi bozk oplatila.

,,Predsa len musíme ísť do toho mesta."
Povedala mi a ja som kývol hlavou.

,,Budeš mať bohovské raňajky."
Povedal som jej a chytil som jej prstom bradu.

,,Idem sa prezliecť a hneď som tu."
Pousmiala sa a ja som kývol hlavou, ešte raz som ju pobozkal na pery a nechal som ju ísť.

Boli sme v meste a držal som Amy okolo pása, šli sme niekde do kaviarne. Sadli sme si a objednali sme si.

,,Varenie nebude naša silná stránka."
Zasmiala sa Amy a ja som sa pousmial. To teda vážne nie. Momentálne som mal všetko čo com potreboval a to bola ona. Všetko čo som kedy potreboval bolo rovno predo mnou. Sedela priamo tu.
Keď som rozhodol, že ideme, Amy neprotestovala a šla so mnou. Šli sme na pláž, pozrel som sa okolo zobral ju za boky a v zápätí sme boli v mori. Ona sa smiala a ja som ju pobozkal a ponoril som ju. Zasmial som sa a ona sa rýchlo vynorila. Zhodila ma do tej vody s ňou a pozrel som sa pod vodou a ona sa pozerala na mňa. Natiahol som k nej hlavu a pobozkal som ju pod vodou. Vynoril som sa aj s ňou a držal som ju okolo pása a tisol som ju k sebe.

,,Milujem ťa."
Povedal som jej a ona sa usmiala pobozkala ma.

,,A ja teba."
Povedala mi a dala si ruky okolo krku.

Za nejakú hodinu sme vyšli von a ona sa začala sušiť, pousmial som sa a celú som ju znova oprskal mojimi vlasmi. Ona pokrútila hlavou a ja som sa zasmial.
Pozrel som sa na telefón a mal som tam desať zmeškaných hovorov od Freyi. Zavolal som jej späť a ona to po chvíli zdvihla.

,,Freya?"

,,Klaus..toto musíš vedieť.."

From enemies to lovers Место, где живут истории. Откройте их для себя