Sedeli sme tam vážne asi 4 hodiny a zo západu slnka sa stalo pozorovanie hviezd. Bolo to tak krásne.
Ležali sme a ja som mala prepletené prsty s Klausovými.,,Nevedela som, že si taký romantik."
Pozrela som sa na neho a on otočil hlavu na mňa.,,Som samé prekvapenie."
Usmial sa a ja som sa k nemu natiahla, že ho pobozkám, ale zrazu sa ozval výkrik. Rýchlo sme sa postavili a ja som sa započúvala či nebudem počuť lepšie čo sa deje. Polkla som a Klaus bol tiež mimo.,,Musíme ísť.."
Povedal mi a ja som pokrútila hlavou.,,Čo to dievča? Čo ak sa jej niečo stalo?!"
Povedala som mu a on ma posadil a pobozkal.,,Zostaneš tu jasné!"
Povedal mi a ja som nemala na výber len na to kývnuť......Klaus.....
Šiel som po zvuku slabého tepu, ktorý som počul. Uvidel som ženu a s ňou až moc podobného chlapa. Damon..v zápätí som bol pri ňom a on natlačený na strome.,,Takže predsa sa len rozhodol ukázať."
,,Ako sa opovažuješ so mnou takto hovoriť?!"
Zvýšil som na neho hlas a on sa pousmial.,,Kde je Katherine?"
,,Mŕtva, za 20 hodín, zabije ju vlčí jed, tak ako môže zabiť aj teba."
Pousmial som sa a pritlačil som mu na krk.,,Tak do toho, Amy ti nikdy neodpustí."
Zasmial som sa a pustil som ho.,,Keď Amy poviem, že zomrela kvôli tebe a, že vyhľadávaš Katherine namiesto nej..hmm..nemyslím si. Ona ťa miluje a ty dávaš prednosť tej čubke z pekla?"
Zasmial som sa a pokrútil som hlavou.,,A ako na zjavenie si sa objavil tu kde som ja s Amy. Ako si nás našiel hm? Bonnie?"
Usmial som sa a on sa pousmial.,,Keď ste padli k zemi Bonnie vás prepojila, umrieš ty ona tiež, umrie ona, ty tiež."
Povedal mi a ja som polkol.,,Prosím?"
Vrazil som mu ruku do hrudi a on začal ťažko dýchať.,,Za toto zaplatíš aj ty aj Bonnie!"
Keď som mal už už na malé vytiahnuť ruku aj s jeho srdcom zarazil som sa.,,Klaus!"
Pozrel som sa a stála tam Amy.,,Prosím..nie.."
Povedala jemným hlasom a ja som tú ruku vytiahol a Damon si kľakol na zem. Vydýchol som a Amy ku mne Natiahla ruku.,,Nie je to nič čo by tribrid nemohol zlomiť."
Usmiala sa na mňa a ja som sa pousmial. Šiel som za Amy a rýchlo som ju objal. Ona vydýchla a dala mi pusu na krk.,,Poďme domov..počkáme na Freyu..budeme v poriadku."
Usmiala sa na mňa a ja som ju pobozkal na pery. Otočil som sa, ale Damon tam nebol......Amy.....
Či som vedela čo hovorím? Absolútne nie, ale vedela som, že nechcem aby Damon zomrel. Bola som na neho tak moc nahnevaná, ale vedela som, že si nezaslúži zomrieť. Klaus ma chytil okolo pása a cítila som už len jemný vánok na mojich vlasoch.
Keď som otvorila oči boli sme v Klausovej izbe. Usmiala som sa a on ma pobozkal.,,Môžeš mi niečo sľúbiť ?"
Spýtala som sa a usmiala. On mi dal ruky okolo pása a znova ma pobozkal.,,Pre teba Čokoľvek."
Povedal mi a ja som sa pousmiala.,,Sľúb mi, že keď budeme v New Orleans zavedieš ma do tvojej červenej izby."
Usmiala som sa a on si olízol pery.,,Sľubujem."
Rýchlo ma povalil do postele a začal bozkávať na krku ja som mu ho nastavila a druhou rukou a pod tým krkom chytil. Vzdychla som a on mi roztrhol moje oblečenie. Zrýchlene som dýchala a on pokračoval medzi moje prsia a na brucho. Znova sa vyšplhal k mojim perám a jeho rozkrok na môj a ja som až teraz cítila ako strašne moc ma chce. Zahryzla som si spodnú peru a on mi rukou jazdil po tele a druhou sa podopieral pri mojej hlave.Keď som ležala vedľa neho bez toho aby niečo bolo. On mal ruku cez moje ramená a ja jednu ruku pri jeho hrudi. Pomaly som začala zaspávať ani neviem ako. Tento deň ma vážne vyčerpal..
KAMU SEDANG MEMBACA
From enemies to lovers
VampirPredstavte si, že ste najlepšia kamarátka jedného dievčata, ktoré má štyroch bratov a s každým vychádzate skvelo až na jedného. Klaus Mikaelson, Áno ten slávny Klaus Mikaelson. Hybrid, ktorý nedoprial šťastie Rebekah a tak keď bola so mnou šťastná...