Časť pätnásta- Nebudem s tebou bojovať

321 13 3
                                    

Bola som dole na nádvorí a Hayley mi rozprávala všetko o mojom a jej pôvode. Sme veľmi vzácny druh a veľmi vzácne je to, že už sme jediné.

,,Všetkých povraždili, surovo, Nemohla som nijak pomôcť a mohla som urobiť len to, že som utiekla. Alfa bol môj muž, teraz je to na mne. A ty sa dokážeš premieňať kedy chceš. Povedal mi aby som zaistila to aby náš rod nevymizol. Si tu aj ty, deti mať môžeš. Budeš poistenie na to, že náš rod nezmizne."
Povedala mi Hayley a ja som sa usmiala a kývla hlavou.

,,Dobre, ale aj tak ja nemám nikoho, neviem či sa vôbec niekto nájde."
Zasmiala som sa a ona sa pousmiala.

,,Nemusí to byť hneď, ale musíš mi sľúbiť, že to dieťa budeš mať.."
Povedala mi a ja som sa nadýchla.

,,Sľubujem."
Povedala som jej a ona ma objala.

,,Ďakujem, Vážne si ma zachránila."
Povedala mi a ja som sa usmiala.

,,Hayley?"
Hlesla Freya a ja som sa na ňu pozrela.

,,Mala by si tu zostať, pod našou ochranou..vieš keď si len ty a Amy.."
Povedala jej Freya a ja som sa pozrela na Hayley.

,,Hayley, Freya má pravdu..je tu dosť miesta pre každého."
Povedala som jej a ona sa usmiala a kyvla hlavou.

,,Ďakujem, budem rada."
Povedala a Elijah prišiel k nám a pobozkal ma do vlasov. Pozrela som sa na neho a usmiala som sa.

,,Piatok."
Povedal mi a ja som sa Zasmiala a pobozkala som ho na líce.

,,Dámy, Ospravedlňte nás."
Povedal im a viedol ma preč. Chytil ma za ruku a ja som s nim preplietla prsty.

,,Elijah?"

,,Áno srdiečko?"

,,Mohla by som s tebou mávať ešte tréningy rada by som vyskúšala tu moju silu a mágiu."
Usmiala som sa a on kývol hlavou.

,,Samozrejme."
Povedal mi a pobozkal ma na ruku. S ním som milovala všetko čo sme robili. S ním bol svet krajší a všetko hralo farbami a všetko sa zdalo byť jasnejšie. Keď tu teraz nebola Bex on bola moja náhrada. Bex, šla do sveta, bolo to pre mňa ťažké, ale ja jej nemôžem v ničom brániť.
Keď sme prišli domov bolo niečo okolo desiatej večer a zastavili sme sa na nádvorí.

,,Daj mi chvíľu len sa prezlečiem."
Povedala som mu a on sa usmial a šiel tiež do izby. Prezliekla som sa a šla som dole do telocvične. Tam už čakal nie on, ale Klaus.

,,Vĺčik sa ide učiť brániť? Tak poď."

,,Nebudem s tebou bojovať Klaus.."
Povedala som mu a on sa zasmial.

,,Bojíš sa? Nikdy by si ma totiž neprekonala."
Povedal mi a ja som šla za ním. On pozdvihol obočie a pousmial sa. Dala som mu päsťou, ale on mi tu ruku stihol chytiť. Pretočil ma tak, že som bola k nemu chrbtom a ohol ma.

,,Kľudne by si mohla byť mŕtva."
Povedal mi a ja som zašepkala kúzlo.

,,Dimite.."
Jeho prehodilo do vzduchu predo mňa. Dala som mu päsťou a on sa chytil za nos. Pousmial sa a postavil sa a hneď som bola natlačená na ohradení. Chytil mi ruku a pomaly mi s ňou otáčal do druhej strany.

,,Nikdy už nikdy toto nerob. Ešte jeden jediný krát ťa uvidím používať mágiu a zabijem ťa je ti to jasné!?"
Cítila som ako mi praskla kosť v tej ruke a ja som skríkla. Klaus sa pousmial a pustil mi ju. Ja som sa zviezla po tom pletive na zem. Držala som sa za tú ruku a on bol v zápätí preč. Rýchlo pri mne bol Elijah a ja som sa držala za tú ruku a on ma rýchlo postavil.
Posadil ma do jeho izby a začal mi tú ruku obväzovať.

,,Dobre zvládnem to!"
Zobrala som mu ten obväz a začala som si to obväzovať sama.

Neskutočný to bolelo, ale musela som si zvyknúť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Neskutočný to bolelo, ale musela som si zvyknúť. Musela som cítiť aj bolesť a nie len to, že všetko za mňa všetci spravia a ja budem ako princezná. Aj keď ona by toho boli schopní. Elijah si ku mne čupol a ja som ho objala okolo krku a on ma objal okolo pása. Ja som vydýchla zavrela som oči. S ním to bolo všetko tak krásne a j tie najhoršie chvíle boli s ním tie najkrajšie. Stačilo len jedno objatie, jedna pusa, jedno pekné, milé slovo a všetko bolo v poriadku. Nevedela som ako to dokáže, ale vždy som sa s nik cítila v bezpečí a vždy som sa cítila, že ma ochráni. Dokázal by pre mňa aj umrieť a pre každého jedného z rodiny. A ja som dokázala to isté tiež. Dokázala by som umrieť pre nich. Oni boli moje všetko a pre čo umrieť ak nie pre lásku. Oni mali pre mňa nezastupiteľné miesto a nikdy by som ich nechcela stratiť, ak by som uch stratila nezostalo by mi absolútne nič. Iba ja sama so sebou..


VampireVampire666 Hej jako Klaus je drsný🤣🤣✊🏻

From enemies to lovers Where stories live. Discover now