Časť päťdesiata šiesta- Namaľujem ťa

330 13 3
                                    

Ležal som s Amy v posteli a vstrebávali sme to všetko. Sledoval som jej oči a ona ma pobozkala na pery. Chytil som ju za pás a pritiahol k sebe. Pusinkoval som ju na krku a ona sa smiala. Postavil som sa aj s ňou a ona mi dala ruky okolo krku. Šiel som s ňou do kúpeľne a posadil som ju na skrinku a začal som napúšťať vodu do vane. Postavil som sa pri ňu a ona mi dala nohy okolo pása a pritiahla si ma k sebe. Pobozkal som ju na pery a usmial som sa.

,,Vždy som ťa miloval."
Povedal som jej a ona mi dala ruky na tvár a pobozkala ma na pery.

,,A ja som vždy milovala teba."
Usmiala sa a ja som jej Začal rozopínať moju košeľu. Bozkával som ju na krku, sťahoval som jej tú košeľu a popri tom som ju bozkával na ramene a pokračoval som na brucho a zastavil som sa pri jej podbrušku. Usmial som sa a stiahol som jej nohavičky. Ona čakala na to kým k nej priložím svoje pery, ale ja som sa postavil a usmial som sa. Ona vzdychla a ja som sa nezvládol a zasmial som sa. Zastavil som tú vodu a začal som sa vyzliekať. Amy mi dala ruky okolo pása a ja som sa usmial a otočil som sa na ňu. Ona mi dala dole nohavice a ja som sa usmial. Vyliezol som si do vane a ona tam predo mnou stála nahá. Usmial som sa a prižmúril som oči a pousmial som sa.

,,Namaľujem ťa."
Ona sa Zasmiala a ja som si ju stiahol ma seba. Ona si zahryzla spodnú peru a ja som sa pousmial. Sedela na mna a ja som sa k nej natiahol.

,,Cítiš čo so mnou robíš?"
Pošeptal som jej a jemne som ju pohrýzol do krku. Nadvihol som ju, Jemne som do nej vnikol a ona sa posadila na mňa. Začala sa na mne pohybovať a ja som ju chytil za boky. Usmial som sa ona zaklonila hlavu. Prirážal som do nej a ona sa na mne stále pohybovala. Chytil som ju pod krkom a ona vzdychala. Zahryzol som sa jej do ramena a ona si zahryzla spodnú peru. Usmial som sa a ona mi zaryla nechty do ramena.

Ležal som s ňou v tej vani a hladil som ju po paži. Pusinkoval som ju na ramene a ona bola opretá o moju hruď.

,,Myslíš si, že sa Esther objaví? Čo ak.."
Spýtala sa ma a ja som pokrútil hlavou, priložil som jej prst na ústa.

,,Nezabývajme sa mojou matkou.."
Prešiel som jej rukou po bruchu až medzi nohy. Ona sa Vyrovnala a ja som ju pohrýzol do ucha. Zrýchlene dýchala chytila sa rohov vane.

,,Klaus..."
Ja som sa pousmial a ona si oprela hlavu o moje rameno..

Ležal som s ňou v posteli a privinul som di ju k sebe a ona sa usmiala. Pobozkala ma na pery a ja som jej bozk opätoval a zavrel som oči. Bol som šťastný. S ňou som bol a nemusel som riešiť nič.. No ak si pre ňu príde Esther musíme ju chrániť. Povedala, že bude silnejšia a to sa aj stalo. Možno si pre ňu príde a možno nie. Bal dom sa o ňu, miloval som ju odjakživa a nikdy som ju nenenávidel. Vždy som ju Miloval a vždy bola pre mňa dôležitá. Ak Esther príde musíme ju zabiť a musíme ochrániť Amy. Každý ju bude chcieť ochrániť a včetne mňa. Musel som niečo spraviť. Esther je mocná čarodejka, ale Amy je tribrid. Mohla ju poraziť.. musela..

From enemies to lovers Where stories live. Discover now