Prešlo len pár dní a ja som musela byť u rodiny Mikaelson, nepúšťali ma von a nemohla som nikam ísť. No keď som sa dozvedela, že sa vrátil Finn tak som bola šťastná on sa tu dlho neobjavil a on vždy vedel ako sa cítim a on ma vzdy učil veci čo nikto iný, ale keď sa odsťahoval spadlo to na Elijaha a preto som ho mala tak rada.
Každý večer, alebo presnejšie každú noc so mnou bol jeden z nich. Bolo to strašne divné a mňa to už vytáčalo. Snažila som sa im to tak nejak nenápadne vysvetliť, ale oni to nikdy nepochopili.
Ležala som v posteli a čítala som si knihu. Pozrela som sa okolo a šla som do šatníka a zobrala moje farby a štetce. Chcela som mať aspoň chvíľu kľudu. Maľovať som sa učila od Klausa, vždy keď som bola malá som ho obdivovala a vždy som sa na neho nenápadne pozerala.
Prišla som do môjho ateliéru a nadýchla som sa. Tak dlho som nemaľovala žiadny obraz. Zamkla som sa a oprela som sa o dvere. Dala som si dole moju košeľu a šla som si dať moju druhú, ktorú som mala na maľovanie. Šla som k plátnu a začala som maľovať, všetko to šlo len z mojej hlavy. Nikdy som nemala predlohu, vždy to šlo z mojej fantázie. Dala som si do uší slúchadlá, rada som robila s hudbou.Bola som tam vážne asi 3 hodiny a bolo niečo okolo jedenástej. Usmiala som sa nad tým a položila som tie farby a štetce. Otočila som sa Klaus stál pri dverách, zľakla som sa a spravila som krok dozadu. Chytila som sa za hrudník a zrýchlene som dýchala.
,,Ty debil.."
Povedala som a zavrela som oči.,,Ako si sa sem dostal?! Nemáš tu čo robiť! Toto je moja súkromná miestnosť!"
Zvýšila som na neho hlas a on sa pousmial.,,Poď so mnou."
Povedal mi a ja som polkla a on šiel preč, chvíľu som tam stála ale potom som tam šla za ním. On otvoril svoju izbu a ja som polkla. Nikdy som v jeho izbe nebola, vlastne skoro nikto. Zavrel za mnou dvere a zamkol..polkla som a on ma otočil na seba.,,Chceš vidieť moju miestnosť?"
Spýtal sa ma a ja som polkla a kývla hlavou.,,Nebude sa ti to páčiť."
Povedal mi a šiel k jedným dverám. Polkla som a on odomkol. Šla som za ním a nadýchla som sa. Toto som nečakala,,Sem...sem...nosíš tie svoje ženy?"
Polkla som a pozrela som sa okolo. Všade boli sexuálne hračky..,,Uspokojuje ma to, Uspokojuje ma to keď si so ženami môžem robiť čo chcem..sem vodím len ženy, ktoré to chcú, nerobím nič čo nechcú."
Povedal mi a ja som sa na neho pozrela a šla som rýchlo do jeho izby a nadýchla som sa. On zavrel tie dvere a zamkol.,,Tie nie si kometný?! Nemôžeš si toto robiť so ženou!"
Povedala som mu a on bol v zápätí pri mne a ja som bola na stene. Tlačil ma na tú stenu a ja som sa snažila som sa nadýchnuť.,,Kla.."
,,Ja si môžem robiť čo chcem! Ty nie! Ty si len ubohé zviera na tomto svete! Nie si tak nevinná ako sa zdáš, že nie?! Nezaujíma ma tvoj názor a si pre mňa len skurvená príťaž a nič viac!!"
Zvýšil na nna hlas a pustil ma. Ja som klačala na zemi a Tiekli mi slzy. Chytila som sa za krk a zrýchlene som dýchala. Nechápala som ho, on mi ukáže svoju miestnosť, sleduje ma ako maľujem a zrazu sa chová takto. Rýchlo som sa postavila a šla som preč. Odomkla som si a šla som do mojej izby kde už čakal Elijah.,,Kde si bola?!"
Jemne na mňa Zvýšil hlas a ja som polkla.,,Nikde..len...prosím nepýtaj sa.."
Povedala som mu a šla som rýchlo do postele. Elijah si ľahol vedľa mňa a ja som sa k nemu pritiahla. Zavrela som oči a ona ma hladil po vlasoch a pobozkal ma do vlasov.,,Milujem ťa, Elijah."
Povedala som mu a pozrela som sa na neho. Usmiala som sa a on sa usmial.,,A ja teba."
Povedal mi a ja som sa k nemu znova schúlila a zavrela som oči. Toto nikomu tak často nehovorím, ale niekdy mám chuť im to povedať. Usmiala som sa a on ma hladil po vlasoch. Po chvíli som zaspala..Ráno som sa zobudila a pozrela som sa vedľa seba, pousmiala som sa a Elijah už tam nebol. Nadýchla som sa a zamkla som si dvere. Viem, že som to nemala povolené, ale chcela som mať kľud.. svoje súkromie.. Šla som do šatníka a zobrala som svoju hračku a usmiala som sa. Šla som do postele a zavrela som oči. Momentálne som všetko vypustila z hlavy a chcela som si dať pauzu.
Vyšla som z mojej izby a šla som dole, tam boli už všetci a ja som polkla.
,,Prečo sa zamykáš Amy?"
Spýtal sa Kol a ja som polkla.,,No a?! Mám 21 rokov! Chcem mať aj vlastné súkromie! Vždy je jeden z vás na mne nalepený 24/7!! Myslíte si, že je to pre mňa príjemné?!"
Zvýšila som na nich hlas a Klaus sa pousmial keď som povedala, že chcem súkromie, on vedel o mojich vibrátoroch, samozrejme, vedel o farbách a štetcoch takže vedel aj o tomto. Otočila som sa a šla som do svojej izby.,,Amy! Ukľudni sa!"
Počula som Elijaha, ale ja som šla len ďalej a zabuchla som dvere. Nemohla som ich teraz vystáť. Zrýchlene som dýchala a moje oči mali jantárovú farbu. Zavrela dom ich a snažila som sa ukľudniť, bola som mimo..
KAMU SEDANG MEMBACA
From enemies to lovers
VampirPredstavte si, že ste najlepšia kamarátka jedného dievčata, ktoré má štyroch bratov a s každým vychádzate skvelo až na jedného. Klaus Mikaelson, Áno ten slávny Klaus Mikaelson. Hybrid, ktorý nedoprial šťastie Rebekah a tak keď bola so mnou šťastná...