Časť päťdesiata- Amy Porter

192 11 0
                                    

Sedela som v autobuse na ceste k novým zajtrajškom. Klaus sedel vedľa mňa. Odchádzam s ním, vlastne neviem kam, ak sa pýtate prečo sme si nezobrali auto, chcela som aby to bolo nenápadne. Zobrali sme si len nejaké podstatné veci a všetko si kúpime nové. Nemala som v pláne zostať niekde kde ma budú nenávidieť.

(15+)
,,Láska?"
Pošeptal mi Klaus do ucha a pobozkal ma na krk. Otočila som na neho hlavu a on sa pousmial. Začal si rozopínať opasok a ja son polkla..vážne on je nenormálny.

,,Klaus..nemôžme tu.."
On sa pousmial a šiel rukou po mojom stehne a ja som si prekrížila členky. Zahryzla som si spodnú peru a Klaus zašiel rukou do môjho spodného prádla. Ja som zavrela oči a chytila som sa sedačky predo mnou. Klaus sa naklonil ku mne a ja som jemne vzdychla.

,,Nenápadne zlato.."
Pošeptal mi a jemne ma pohrýzol do ucha. Toto bolo tak neskutočne vzrušujúce. Pozrela som sa okolo a rýchlo som mu stiahla spodné prádlo a Nenápadne som sa na neho posadila. On ma nadvihol a dal mi nohavičky na stranu. Znova som sa na neho posadila, Začala som pohybovať bokmi a vzdychala som mu slabo do ucha.

,,Oo Amy neprestávaj, zlato, Poď urob sa pre mňa."
Šeptal mi do ucha a jeho reči ma posunuli viac k môjmu vrcholu.

,,Páči sa ti keď jazdím na tvojom veľkom penise? Bude sa ti páčiť ak sa spravím na tvoj penis hm?"
Šeptala som mu do ucha a on zaklonil hlavu a tiež mal blízko k tomu aby sa urobil. Vzdychla som a dosiahla som svojho vrcholu. Oprela som si čelo o jeho a on začal jemne vzdychať. Posadila som sa na na sedačku a bozkami som ho dostala tam kde som chcela. Dosiahol vrcholu a ja som sa odtiahla. Pozrela som sa okolo a on dýchal tak isto zrýchlene ako ja.

,,Je mi jedno, kde sme, ošukal by som ťa všade, vždy, je mi to úplne jedno."
Šeptal mi do ucha a zapol si nohavice. Pousmiala som sa a pozerala som sa von oknom.

Keď sme prišli tam kam sme chceli, bol to Hawaii, Klaus tam mal prenajatú vilu, ako inak, šli sme tam a mne spadla sánka keď som ju videla.

,,To..to..too akože toto je pre nás?"
Ukázala som prstom na tú vilu a Klaus sa zasmial.

,,Porušil si sľub."
Zasmiala som sa a on sa postavil predo mňa.

,,Aký?"

,,Sľúbil si mi že ma zoberieš do červenej izby."
On sa pousmial a ukázal na jedno okno hore na prvom poschodí.

,,Vidíš to okno?"
Kývla som hlavou.

,,Vieš prečo ja ako jediné zatiahnuté?"
Postavil sa za mňa a dal mi ruky okolo pásu.

,,Pritom ty si chcela ísť preč.."
Šeptal mi do ucha tak jemne až mi naskočila husia koža.

,,Zajtra už vážne sľubujem, že tam pôjdeme."
Povedal mi a ja som sa usmiala a v zápätí som bola pri dverách. Vila bola na pláži, okolo nás boli tiež domy takže tu nebudeme samý, ale to mi vôbec nevadí. Šla som si to tam poobzerať a všetko to bolo tak krásne a moderné. Na Klausa trochu divné, ale toto bol raj. Vážne, nežartujem, toto bol raj.

,,Tá posteľ?! Robíš si srandu?!"
Zasmiala som sa a on ma objal okolo pása.

,,Vieš čo všetko sa v tej posteli môže diať?"
Otočil si ma na seba a pousmial sa. Ja som si zahryzla spodnú peru a on ma viedol k tej posteli.

,,Som unavená Klaus.."
Povedala som a usmiala som sa. On pretočil očami a padol so mnou do tej postele. Zasmiala som sa a on ma pusinkoval na krku a zaboril hlavu medzi moje prsia. Usmiala som sa a prehrabávala som sa mu prstami vo vlasoch.

,,Vieš ako ma trestáš?"
Zamumlal a ja som sa usmiala.

,,Teba alebo tvojho kamaráta?"
Spýtala som sa ho a on sa na mňa pozrel a usmial sa. Pobozkal ma na pery a pritiahol Si ma k sebe. Usmiala som sa do toho bozku a on ma pobozkal znova.

,,Milujem ťa, Amy Porter."
Usmiala som sa a pohladila som ho po tvári.

,,Milujem ťa, Niklaus Mikaelson."
Usmiala som sa a on sa zasmial. Pobozkal ma na krk, líniu čeľuste a potom na pery. Ešte chvíľu som sa pozerala do jeho krásnych modrých očí a zaspala som..

From enemies to lovers Where stories live. Discover now