Časť piata- Som Vlk..

413 19 1
                                    

Sedela som tam a všetci boli zo mňa mimo. Nedokázala som sa na nich ani pozrieť, bola som tak zničená zo seba.
Elijah mi prstom podvihol bradu a ja som sa mu pozrela do očí. Usmial sa na mňa a ja som vydýchla.

,,Nie je to tvoja vina, ty za to nemôžeš.."
Povedal mi a utrel mi slzy. Ja som vydýchla a on ma pobozkal na čelo.

,,Bude lepšie ak tu nebudem..."
Povedala som a Elijah kývol hlavou.

,,Za dva dni máš premenu, budem tam s tebou."
Povedal mi a ja som sa usmiala a kývla hlavou. Postavila som sa a zobrala som si svoje veci. Šla som z tej izby preč a Klaus ma pozoroval z nádvoria. Otočila som sa a Elijah ma objal a pobozkal na líce. Rebekah mala slzy v očiach a objala ma.

,,Neplač, prosím, lebo budem aj ja."
Povedala som jej a ona ma pobozkala na čelo. Kol prišiel ku mne a prešiel mi prstami po krku, kde som mala tie modriny.

,,Prepáč, je to kvôli mne..strašne sa ti ospravedlňujem."
Povedal mi a ja som vydýchla a usmiala som sa.

,,To nevadí..som vlk...zachviľu to už nebude takéto."
Povedala som mu a cítila som ako ma narazil na stenu. Bol to Klaus.

,,Čo si?!"
Skríkol na mňa a chytil ma pod krkom.

,,Ahh..Au.. aa.."
Začala som lapať po dychu. Tak neskutočne to bolelo.

,,Niklaus! DOSŤ!"
Skríkol na neho Elijah a ja som sa snažila od neho dostať preč. Pustil ma a držal ma na stene.

,,Pre mňa si nič, si obyčajná príťaž na tejto zemi. Nikdy si sa nemala narodiť! Dúfam, že si užiješ tú premenu. Nezastavíš to a neubrániš sa tomu. Zabijem každú jednu čarodejku, ktorá sa ti bude snažiť vyrobiť mesačný prsteň. Každú do jednej. Každý jeden spln budeš trpieť a budeš cítiť tú bolesť."
Povedal Mi a mne tiekli slzy.

,,Klaus...pro..sím.."
Povedala som mu jemným hlasom a mala som celý červený krk. Ja som zavrela oči a mala som pocit, že omdliem.

,,NIK!!"
Skríkla na neho Bex a cítila som, ako sa odo mňa odtrhol. Ja som spadla na zem a cítila som, ako ma niekto zobral, nevedela som otvoriť oči.
Zobudila som sa a bola som na posteli. Na mojej posteli v mojom starom dome. Usmiala som sa a Kol sedel vedľa mňa. Vydýchla som a mala som obviazaný krk. Vydýchla som a zakašľala. Tak moc to bolelo.

,,Bolo to až do krvi..strašne sa ti ospravedlňujem.."
Povedal Kol a ja som sa k nemu schúlila. On ma objal okolo ramien a ja som zavrela oči. Chcela som niečo povedať, ale nešlo to.

,,Zlatíčko, Nehovor nič, bude to len horšie.."
Povedal mi a ja som kývla hlavou a nevedela som ani poriadne dýchať. Mala som opuchnutý celý krk. Ťažko som polkla a preplietla som si s ním prsty.

,,Pr..e..č..o?"
Pošeptala som a mala som slzy v očiach. On ma pobozkal na tú ruku a pohladil ma po vlasoch.

,,Nikto nevie prečo je taký.."
Povedal mi a ja som ťažko vydýchla.

......Elijah......
,,Niklaus, Toto je cez všetky hranice! Mohol si ju zabiť! Nevie ani poriadne dýchať! Niklaus čo ti spravila!?"
Zvýšil som na neho hlas , nemohol som toto viac znášať a sledovať, ako jej ubližuje, slovami, alebo fyzicky. Ani jeden z nás nechápal prečo jej to robí a pre čo ju tak nenávidí.

,,Čo spravila?! Spravila všetko! Nikdy si ju nemala priviesť Rebekah! Je vlk! Vzala mi všetko!"
Zvýšil na mňa hlas a ja som polkol. Takže predsa len som mal pravdu, opustili sme ho a on sa cítil tak ako keď bol malý.

,,Niklaus..keby.."

,,Nie, povedali sme si to čo sme si mali povedať. Hltáte každé slovo a špeciálne keď to pochádza od nej."
Povedal nám a otočil sa. Šiel preč, ale zrazu bol pri mne a pohrýzol ma.

,,Uži si nádherných 24 hodín, braček.."
Povedal mi a ja som sa jemne chytil za tú ranu. Rebeksh ku mne rýchlo pribehla. On by ju nikdy neuhryzol, nikdy, o tom som presvedčený.
Jej trest boli dýky.

,,Prežijem to Rebekah..bež za Amy..povedz jej, že riešim Niklausa a neukážem sa.."
Povedal som jej a pohladil som ju po tvári a pobozkal ju na čelo. Chápal som ho. On sa cítil byť odstránený a odsunutý. Keď bol malý otec ním pohrdal a nezaujímal sa o neho. Presne takto sa cítil aj teraz, zanedbaný a opustený. Chápal som ho, ale on si mohol vybrať byť s nami alebo proti nám a vybral si byť proti nám. Mohol sa s nami starať o Amy, ale vybral si ňou pohrdať, ale aj ona je len človek a je zraniteľná.

......Klaus......
Tak moc som ju neznášal, každý krát v jej prítomnosti som jej chcel vytrhnúť srdce z hrudníka. Tak moc som ju nenávidel a všetci ju tak milovali a všetci sa okolo nej len obmotávali a jej sa to páčilo. Neznášal som ju a chcel som len aby zmizla z môjho života. Teraz ešte k tomu je vlk. Prisahal som, že zabijem každú čarodejku a to aj spravím, chcem aby trpela a aby už konečne bola preč. Ona mi ukradla všetko, úplne všetko z môjho života a teraz keď je vlk sa to znásobí viac a viac. Chcel som jej tak moc ublížiť a už ju v živote nevidieť..

From enemies to lovers Donde viven las historias. Descúbrelo ahora