Časť dvanásta- Ospravedlňujeme sa ti

344 19 4
                                    

Sedela som na nejakej stoličke a bola som privazaná lanami. Snažila som sa odtiaľ dostať, ale nešlo to.

,,Zbytočne, Amy si tu a už nikdy neopustíš."
Povedala mi žena a ja som polkla.

,,Som Dahlia, Dahlia Mikaelson."
Povedala mi a ja som sa Vyrovnala, nechápala som kto to je, Mikaelson? Pozrela som sa okolo a zavrela som oči.

,,Dahlia!!"
Počula som Elijahov hlas a rýchlo som sa pozrela sa seba. Boli tam všetci a nejaká žena s nimi.

,,Prosím nechaj nás s ňou.."
Povedal a ona ss usmiala a odišla. Pozrela som sa na nich a Klaus šiel pri mňa. Dal mi jeho nahryznuté zápästie k ústam a ja som musela polknúť jeho krv.

,,Amy musíme to urobiť."

,,Ale ona do mnou nič nerobila!! Nechajte ma!"
Zvýšila som na nich hlas a oni sa odtiahli.

........Elijah.......

,,Vážne ste si mysleli, že som taká hlúpa a spojím jej život s mojím? Myslíte si, že ste tak vychytralí?"
Zasmiala sa a zovrela päsť a všetci sme šli k zemi. Pritiahla si Freyu k sebe a vytiahla kolík z bieleho duba. Nezničiteľný kolík, mala Freyu pri sebe a zdvihla ruku s tým kolíkom.

,,Nie som to čo si myslíte, že som."
Povedala a ten kolík sa jej rozletel v ruke a všade bol popol. Natiahla k nám ruky a donútila nás sa nadýchnuť a všetko to šlo do nás. Okamžite sme začali vykašliavať krv a naše žili sa zmenili ma červené.

,,Nie!!"
Počul som Amy a pozrel som sa na ňu. Usmial som sa a pozrel som sa na Freyu. Ona tam klačala, ona, ona bola zdrojom jej mágie a jej sily, jej život je stále spiatý s Freyou. Počul som ako Amy rozbila tú stoličku a natiahla ruku k Dahlii. Ona si kľakla na zem a Freya spravila dieru do kruhu, ktorý bol okolo nich. Natiahla ruky k nám a my sme vykašlali krv s tým bielym dubom. Amy stále držala Dahliu na zemi a Freya šla k nám.

,,Neublížiš mojej rodine! Ani ty a ani nikto iný!!"
Zvýšila na ňu hlas a ja som sa pousmial. Dala si ruky k telu a Dahlia sa na nás pozrela.

,,Nechaj moju rodinu ma pokoji a nestane sa ti nič."
Povedala jej a Dahlia sa Zasmiala.

,,Ty mne?! Freya je spiatá so mnou! Ublížiš mne Ublížiš jej!"
Povedala a Amy sa pozrela na Freyu a polkla.

,,Spoj sa so mnou!"
Povedal Klaus a Dahlia sa na neho pozrela a postavila sa.

,,Som mocnejší ako Freya. Nesmrteľný, Hybrid."
Povedal jej a ona sa zamyslela.

,,Fajn."
Povedala a ja som sa pozrel na Klausa. Ona Natiahla ruky k Freyi a ku Klausovi a začala niečo hovoriť. Všetci traja odpadli a ja som bol rýchlo pri Amy. Zobral som ju k sebe do náručia a objal som ju. Pozrel som sa na nich a bol som s ňou preč.

.......Klaus........
Keď som sa zobudil pozrel som sa okolo a rýchlo som zobral nôž ktorý, bol na zemi.

,,Zbohom Dahlia."
Zabodol som si ho rýchlo do srdca a ona ku mne Natiahla ruku, ale nič sa nedialo. Pousmial som sa a spadol som na zem a videl som, ako ona tiež.

.......Freya......
Pozrela som sa na Dahliu a ona sa začala meniť v popol. Šla som rýchlo za Klausom a vytiahla som mu ten nôž. Sadla som si pri neho a polkla som. Konečne som voľná a ona je preč.
Klaus sa nadýchol a posadil sa. Ja so ho rýchlo objala a on chvíľu nič nerobil, ale objal ma tiež. Usmiala som sa a postavila som sa s ním.

,,Poďme domov.."
Povedala som a on sa postavil a postavil aj mňa.
Prišli sme domov a oni sedeli na nádvorí.

,,Je preč.."
Povedala som a usmiala som sa. Amy prišla z hora a mala na sebe len župan.

,,Ospravedlňujeme sa tu Amy, mali sme sa ťa spýtať.."
Povedal Elijah a ja som si sadla vedľa Rebekah.

,,To je v poriadku..ja vás chápem..."
Povedala a chytila sa za rameno. Bolo jej to nepríjemné a nechcela, nič z tohoto. Snažila sa, ale nebolo jej to príjemné.

,,Naučím ťa ovládať mágiu."
Povedala som jej a ona sa usmiala a pritiahla sa k Elijahovi. Videla som medzi nimi tak krásny vzťah, boli medzi sebou tak v dobrom vzťahu. Milovali sa a ja som to videla.

,,Mohla is byť viac, ako len vlk, mohla si byť ako ja."
Povedal Klaus a ja som sa pozrela na neho a potom na Amy a ona prevrátila očami.

,,Áno, pokračuj v tom prevracaní očí, možno tam nájdeš svoj mozog."
Povedal jej Klaus a Amy sa postavila.

,,Pôjdem si ľahnúť.."
Povedala nám a šla hore. Dobre možno nie so všetkými...

From enemies to lovers Where stories live. Discover now