Bola som celý deň v izbe a bola som tam s Elijahom. Ležala som a mala som opretú hlavu o jeho hruď. Chytila som ho za ruku a preplietla som si s ním prsty. Mohla som s nim byť celé dni a ja som bola tak strašne v kľude. On ma vedel ukľudniť a ja som to na ňom milovala. On si ma pritiahol k sebe a posadil na seba obkročmo. Ja som sa nadýchla a on mi utrel slzy a pozrel sa mi na ten krk. Prešiel mi po ňom prstami a ja som uhla hlavou.
,,Bolí to, že?"
Počula som Klausov hlas. Rýchlo som sa otočila a on sa pousmial.,,Dúfam, že si dostala lekciu, že mi na tebe nezáleží a pre mňa si len obyčajný človek, ktorý chodí po tejto zemi. Rebekah ťa tam mala nechať zhniť, už v živote sa nepovažuj mi niečo také povedať je ti to jasné?!"
Zvýšil na mňa hlas a ja som polkla.
Elijah sa postavil a ja som sa na nich pozerala.,,Niklaus, stačí."
Povedal mu a on sa zasmial.,,Myslíš si, že budem počúvať niekoho ako teba?"
Pokrútil hlavou a ja som sa postavila.,,Sťahujem sa do môjho starého domu. Nebudem tu na príťaž."
Povedala som a začala som si baliť veci do tašky. Elijah ma chytil za zápästie a ja som sa na neho pozrela.,,Elijah..nie.."
Povedala som mu on ma pustil a ja som si dorazila posledné veci.,,Zbohom."
Povedala som mu a obišla som ho. Šla som okolo Klausa a prikrčila som sa. Bála som sa ho, Vážne hej, po tomto čo urobil som sa ho bála. On sa pousmial a jeho oči mali v zápätí jantárovú farbu polkla som a šla som rýchlo preč. Pozerala som sa na neho a do niekoho som narazila. Spadla som zo schodov a s tým človekom tiež. Počula som ako sa Klaus zasmial.,,Ona sa zabije sama ani to nemusím robiť ja!"
Povedal mi so smiechom a ja som iba zavrela oči a viac som nevedela.Zobudila som sa v izbe Elijaha. Rýchlo som sa pozrela okolo a on sedel na kresle. Chytila som sa za hlavu a on bol v zápätí pri mne.
,,Kto to bol?"
Spýtala som sa a on si ma obzeral či som v poriadku.,,Klausova hračka, je mŕtva.."
Povedal mi a ja som sa nadýchla.,,Ja..ja..som ju..zabila.."
Povedala som a on ma pohladil po tvári.,,Bola to nehoda áno."
Pozrel sa mi na krk a ja som polkla. Zrazu ma začala bodavá bolesť do brucha a ja som sa nevedela nadýchnuť. Zavrela som oči a keď som ich otvorila pozrela som sa Elijaha.,,Amy.."
Povedal a sledoval moje oči. Pozrela som sa na seba do jeho zrkadla a boli jantárové..presne ako Klausove..to nie je možné.. Zavrela som ich a znova som mala moje oči. Polkla som a Elijah sa na mňa vystrašene pozeral.,,To..nie je..nie nie..ako?"
Začala som panikáriť a on ma chytil za ruky.,,Ja som...som..ako..on??...Ako Klaus....nie nie nie..."
Zrýchlene som dýchala a mala som slzy v očiach.
Do izby prišla Bex, pozrela som sa na ňu a ona šla za mnou.,,Bex..prosím..zavolaj sem všetkých..okrem Klausa."
Povedala som jej a kývla som hlavou. Ona sa nadýchla a šla preč.
Po chvíli prišli všetci ako som chcela okrem Klausa. Kol, Elijah, Rebekah.,,Prosím, posaďte sa.."
Povedala som a dala som si ruky do môjho lona. Polkla som a pozrela som sa na nich, sedela som na posteli a oni sedeli na kreslách a na stoličke.,,Ja..vám musím niečo povedať.."
Povedala som a polkla som. Pozrela som sa na moje ruky a zadržovala som slzy.,,Som vlk.."
Povedala som im a pozrela sa na nich. Kol sa postavil a Bex tiež. Vydýchla som a pozrela som sa znova na svoje ruky v mojom lone. Nechcela som taká byť. Zrychlene som dýchala a nevedela som sa poriadne nadýchnuť.,,Ja..ja..som..ako...som..ako.. on.."
Snažila som sa nadýchnuť a Elijah sa mi pozrel do očí a usmial sa.,,Kľud Amy, Amy kľud."
Hladil ma po vlasoch a ja som sa mu pozerala do jeho hnedých očí.,,Nadýchni sa, pomaly."
Povedal mi a ja som spravila presne to čo chcel.,,Teraz zhlboka vydýchni."
Povedal mi znova a ja som vydýchla. Toto som zopakovala paf krát a bola som v pohode. Usmiala som sa a rýchlo som ho objala.,,Milujem ťa, ďakujem, že si pri mne."
Vydýchla som a mala som zaborenú hlavu v jeho krku. Elijah sa o mňa zaujímal najviac, ako v detstve tak v prítomnosti.........Pred 4 rokmi........
,,Elijaaah! Prestaň som už skoro dospelá a nemusím vás počúvať! Nie ste moje matky!"
Povedala som mu a Elijah sa nadýchol a Rebekah šla preč, pretočila som očami a pokrútila som hlavou.,,Elijah nechaj ma tam ísť!!"
Zvýšila som na neho hlas a on pokrútil hlavou, chcela som ísť na úžasný koncert a mala som už aj kúpené lístky od Kola.,,Dobre.."
Povedal mi a ja som sa Vyrovnala a Zasmiala som sa, bežala som k nemu a rýchlo som Ho objala.,,Ďakujeeem!"
Usmievala som sa a on mi dal pusu na čelo.,,Dávaj si pozor..."
Kyvla som hlavou a usmiala som sa..Bola som konečne tam a bola som pod pódiom, tancovala, spievala bolo to úžasné. Môj sen sa splnil a moja obľúbená kapela hrala rovno nado mnou. Cítila som ako ma niekto chytil za ruku a bol to nejaký postarší muž.
,,Pardon?"
Chcela som sa odtiahnuť, ale on ma pevné držal, pritiahol si ma k sebe a odvliekol ma preč.,,Tak uvidíme koľko vydržíš!"
Povedal mi a ja som začala kričať, bolo to asi na nič keďže tam bola hlavná hudba. Roztrhol mi tričko a rozopínal si opasok. Zrazu bol na zemi s useknutou hlavou. Ja som sa pozrela okolo a polkla som. Predo mnou zrazu stál Elijah.,,Nehovoril som ti niečo? Presne pre toto ta nechceme púšťať na nejaké koncerty a toto..mohlo sa ti štát niečo z čoho by si mala traumu na celý život.."
Dal mi cez seba jeho sako a vzal ma do náruče. Ja som mala slzy v očiach, dobre asi mal pravdu..on ju mal vždy...
VOCÊ ESTÁ LENDO
From enemies to lovers
VampiroPredstavte si, že ste najlepšia kamarátka jedného dievčata, ktoré má štyroch bratov a s každým vychádzate skvelo až na jedného. Klaus Mikaelson, Áno ten slávny Klaus Mikaelson. Hybrid, ktorý nedoprial šťastie Rebekah a tak keď bola so mnou šťastná...