Čast štyridsiata druhá- Kráľovná pekiel je späť

211 13 1
                                    

,,Milovala som ho, vieš, on bol úžasný...a teraz keď som mala konečne príležitosť sa s ním zblížiť on si nájde ju? Musel na mne vidieť, že sa na neho pozerám inak...ako predtým.."
Bola som v Stefanovom objatí a všetko som mu hovorila.

,,K tomu som ešte nejaký tribrid, Klaus ma chce a ďalšia vec, že sa objavil aj môj vráť Henry...on je fénix alebo čo...už to nezvládam Stefan..mám pocit, že som sa vážne nemala narodiť..Elijah, Rebekah aj Kol ma milujú a som pre nich ako dcéra..ale neviem či si chcem začať s Klausom..bolo by to nebezpečné..čo ak splodíme niečo ako ja? Čo potom? Každá jedna nadprirodzená bytosť sa nás bude snažiť zabiť? Takýto život vážne nechcem..s Damonom by to aspoň bolo v poriadku..ale keď si na nos zavesil tú pipinu musím sa ho vzdať."
Povedala som mu a on sa na mňa pozrel.

,,Všetko bude raz v poriadku, nikdy už nikdy nehovor to, že si sa nemala narodiť! Si na tomto svete lebo tu máš byť! Damon si ťa nezaslúži, nezaslúži si také múdre, sebavedomé, nádherné, milé dievča, ako si ty. Keď si zavesil na nos ju, bude veľmi ľutovať, že si nevybral teba."
Povedal mi a ja som sa usmiala, pobozkal ma na čelo a ja som si oprela čelo o jeho hruď.

,,Chceš sa ísť schladiť?"
Spýtal sa ma a ja som sa Zasmiala.

,,Sme upíri, myslím, že schladzovať nepotrebujeme."
Povedala som mu a on sa zasmial.

,,To je pravda, aleee..psst proste poď."
Zasmial sa a ja som pokrútila hlavou. On vedel ako mi má zdvihnúť náladu. Vždy sa mu to podarilo. Každý jeden krát, vyzliekla som si tričko a vyzliekla som ho aj Stefanovi. On sa usmial a ja som mu začala dávať dole nohavice.

,,Amy?!!"
Počula som hlas Klausa. Rýchlo som sa otočila a ani som to nestihla zaregistrovať a Stefan bol už natlačený na strome.

,,Klaus!!"
Skrikla som a bola som v zápätí pri nich. Klaus zdvihol Stefana a jemu to drevo poranilo cely chrbát.

,,Klaus! Chceli sme sa len okúpať!! Klaus, prosím! Moc ťa prosím!"
Začali mi tiecť slzy a Klaus pustil Stefana.

,,Amy..Neplač.."
Povedal mi a ja som sa pozrela na Stefana a kľakla som si k nemu.

,,Si v poriadku??"
Spýtala som sa ho a on ma pohladil po tvári a usmial sa.

,,Samozrejme, mňa sa len tak nezbavíš."
Zasmial sa a ja som sa cez moje slzy Zasmiala s ním.

,,Klaus, Choď preč, doma sa porozprávame."
Dala som si na seba to tričko a postavila som sa.

,,Áno Klaus, Choď domov, Slečna Amy prikázala."
Povedal hlas tej, Katherine, myslím. Pozrela som sa cez Klausove rameno na ňu a Klaus sa rýchlo otočil.

,,Katarina, aké nepríjemné prekvapenie."
Povedal Klaus a ja som polkla.

,,Kráľovná pekiel je späť, som rýchlejšia, chytrejšia, silnejšia, mocnejšia."
Povedala a pousmiala sa.

,,Ako si sa sem dostala?"
Spýtal sa Klaus a ja som polkla.

,,Zázrak."

Zrazu bol pri nej Klaus a ona ho Zložila na zem

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Zrazu bol pri nej Klaus a ona ho Zložila na zem. Ja som sa Vyrovnala a ona sa usmiala.

,,Kto ďalší?"
Pozdvihla ruky a Stefan sa proti nej rozbehol. Ona mu uhla, nechcela mu ublížiť. Toto mi bolo divné prečo by mu nechcela ublížiť, možno kvôli Damonovi. Klaus ju zložil na zem a držal ju tam.

,,Amy vypadni!!"
Skríkol na mňa a ja som pokrútila hlavou.

,,Neopustím vás!"
V zápätí som bola pri Stefanovi a ona ma chytil za ruku.

,,Musíš ísť!"
Povedal mi a ja som ho odstrčila.

,,Klaus! Nikdy ma neporazíš! Myslíš si, že si silnejší ako peklo?!"
Skríkla na neho a on ju zložil k zemi. Ja som sa nemohla pozerať na to ako mu ona ubližuje, Klaus sa držal skrátka

,,Klaus!! Prestaň sa kvôli mne držať na uzde!! Opri sa do toho!!"
Skríkla som na neho a on ju narazil na strom. Ona ho odstrčila a vzápätí som vola pri nej a objavili sa mi moje jantárové oči. Ona sa Zasmiala a vrazila mi ruku do hrudi, cítila som len ako ide jej ruka von, ale aj s mojimi srdcom. Dopadla som na zem a zrazu bola už len tma.

From enemies to lovers Место, где живут истории. Откройте их для себя