Časť tridsiata deviata- Ty..a..on??

253 12 0
                                    

Zobudila som sa a chytila som sa za hlavu. Rýchlo som si sadla a pozrela sa vedľa seba.

,,Elijah?"
Rýchlo ma objal a ja som sa usmiala. Pozrela som sa na Henryho a on sa usmial.

,,Je večer..pre boha koľko som bola mimo?"
Spýtala som sa a Elijah ma iba pobozkal na čelo a odpoveď som nedostala.

,,Amy..Klaus by chcel s tebou hovoriť."
Povedal mi Elijah a ja som sa odtiahla.

,,To je pekné, ale ja s ním nechcem hovoriť.."

,,Amy.."
Nadýchla som sa a pozrela som sa za seba.

,,Klaus..ja si myslím, že sme si povedali viac než dosť."
Postavila som sa a Elijah s Henrym odišli.

,,Amy ja som to tak nemyslel, nič z toho čo som povedal a ta nenávisť..za tie roky...prosím ospravedlň mi to.."
Povedal trasúcim sa hlasom a ja som ho ešte nikdy nevidela takéhoto..

,,Klaus...Povedal si to čo si Povedať chcel."

,,Ja skôr rozprávam ako premýšľam!"
Povedal mi a ja som sa Zasmiala a šla som k nemu.

,,Nepovedal by si to keby si si to nemyslel!! Keby ti to neprišlo na um Povedal by si niečo iné!"
Zvýšila som na neho hlas.

,,A ja som sa ti za to už asi ospravedlnil viac než dosť krát!! Bože môj moja matka sa nemala ani objaviť! Mal som ťa nenávidieť aj teraz mal by som aspoň pokoj!!"
Zvýšil na mňa hlas a ako toto Povedal dostal facku. Otočil na mňa hlavu znova a ja som šla preč. Zabuchla som za sebou dvere a šla som smer Salvatore dom.
Zaklopala som má dvere a otvoril mi Damon. Usmiala som sa a on ma objal.

,,Pôjdeme prosím ? Chcela by som sa pozrieť na hviezdy."
Usmiala som sa na neho a on kývol hlavou. Chytil ma za ruku a šli sme na molo. Pousmiala som sa a pozrela som sa na oblohu. Spadla jedna hviezda a zrazu sa zatiahlo. Začalo kvapkať a zrazu sa spustil dážď.

,,No tak, Poďme domov."
Povedal mi a ja som sa Zasmiala.

,,Nie, nie, nie, dajme tomu sekundu, možno sa vyjasní."
On sa zasmial a pozrel sa na mňa a jemne si zahryzol spodnú peru. Chytil ma za ruky a usmial sa. Sledovala som ho a on ma zrazu pobozkal. Pobozkala som ho späť a on pozdvihol ruky, po chvíli som sa odtiahla.

,,Damon..ja..nemali by sme to robiť.."
Povedala som mu a on sa mi pozrel na pery.

,,Nehovorím, že by som ťa nechcela späť...ale Klaus by ťa zabil.."
Povedala som mu a stále som sa s ním držala za ruky.

,,Daj mi jeden posledný bozk a nechám ťa."
Usmial sa a ja som si oblízla pery. On ma pobozkal a ja som mu bozk hneď opätovala. Začal sa so mnou bozkávať a dal mi ruku zo zadu na vlasy. Bozky som mu opätovala a bozkávali sme sa v daždi.

,,Amy, no tak kde si?!"
Počula som hlas Klausa. Pomaly som sa odtiahla a usmiala som sa. Pohladila som Damona po tvári a zrazu som cítila bodavú bolesť hlavy. Spadla som na zem a pozrela som sa za mňa. Počula som aj Klausa. Damonovi nebolo nič. Bola to nejaká čarodejka. Vrátila som sa do dňa keď som sa vyspala s Klausom, boli sme tam stáli sme vedľa seba a pozerali sme sa na nás. Iba sme sa bozkávali a vyzliekli sa do spodného prádla. Povedala som mu že to nechcem uponáhľať a už sme iba ležali...nič viac nebolo...no to nemení nič na tom čo mi povedal..
Postavila som sa a pozrela som sa na tú čarodejku.

,,Nechápem.."

,,Čarodejky chceli aby ste si to mysleli, mysleli si, že vás takto spoja a spoja vás naozaj, že týmto začnete spolu žiť a jedného dňa príde aj to dieťa...Damon ma požiadal o pomoc..Som Bonnie Bennett. Videl, že si iná..požiadal ma aby som vám otvorila oči.."
Povedala mi a ja som sa pozrela na Damona. Usmiala som sa a pobozkala som ho znova a tento krát mi bolo jedno, že by nás niekto mohol vidieť. Nevyspala som sa s ním a nič sa nestalo, vedela som len, že mi povedal, že som kurva, čo mu samozrejme len tak neodpustím a, čo mi povedal teraz.. toto vážne prekračuje hranice..ak chce so mnou byť nemôže sa ku mne takto chovať.
Odtiahla som sa a on sa usmial. Pozrela som sa na oblohu a bolo už len zatiahnuté.

,,Amy..ty a...on??"
Počula som v jeho hlase smútok, beznádej, bezmocnosť..možno ma vážne miluje.

,,Kedysi.."
Pozrela som sa na Damona a on sa smutné usmial. A teraz som bola totálne v prdeli...Milovali ma dvaja muži..a ja si budem musieť vybrať...zničím jedného alebo druhého...toto som nechcela..

From enemies to lovers Où les histoires vivent. Découvrez maintenant