السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة..
أزيكم ياحبايب قلبي❤ يارب تكونوا بخير وصحه وسلامه 🤲🤲🤲
وحشتوني جدا جدا جدا قد الدنياااااا دي كلها وانا مكسوفه منكم جداااا🙈 وعارفه انكم زعلانين مني🥺 وحقكم وربنا عارفه ده 😔🥺
مااعرفش ان كنت استحق اني أتجرء واطلب منكم السماح والاعتذار عن غيابي كل الفتره دي وانا كلي عشم فيكم واتمنى يارب تقبلوا اعتذاري عشان انا حقيقي اسفه اسفه اسفه جدااااااا وربنا شاهد على كل الظروف الي حصلتلى وانا لما اختفيت مكنش بمزاجي او بدلع او زهقت لا والله بس الموضوع حقيقي أكبر مني ومن أي حد ممكن يقدر يتحمله ويعديه .
بس لما تبقى الظروف اقوى مننا ودايمآ جايه الحياه علينا جامد ساعتها محتاجين نبعد ونحاول نكون اقوياء ومنستسلمش وبالاخر دايما نقول ربنا ليه حكمه بالي بيحصل لينا ونحمده على كل حال.
ف أنا دلوقتي بتمنى منكم تسامحوني لو خذلتكم وسبتكم واختفيت واتمنى ومن كل قلبي اني اقدر اعوضكم على الفتره الي فاتت عشان فعلا انا عندي ناس حقيقه مالقيتش وصف جامد اوصفكم فيه غير انكم اجدع وأروع صحاب وخوات بالدنيا دي كلها ياجوهرات قلبي ❤
و حقيقه متتصوروش فرحتي بيكم قد إيه وانا بفتح الواتباد بنفسي شخصيآ واقرأ الكومنتات والمسجات العسل الي حقيقه خرجتني من الحاله الزفت الي بقالي فيها فتره وحسستني بتأنيب الضمير عشان حقيقي وانا داخله على البرنامج كنت حاطه ف بالي اني ممكن هشوف كلام أو عتاب لأني اختفيت فاجئه بس انصدمت فيكم وانصدمت وفرحت بنفسي ااووووي اني انا فعلآ قدرت اكسب خوات قمرات احترموا ظروفي والايام الي عدت عليا . ف أنا بعتذر منكم من كل قلبي وبنفس الوقت بشكركم اووي ياأروع اصحاب وخوات بالعالم كله ❤بحبكم اووووي ❤.
وهااعترف ليكم بسر 🥺اني انا داخله على البرنامج اقدم اعتذار واعتزال بس لما قريت كل مسج وحسيت بكل حرف خرج منكم حقيقه بنفس الثانيه قلت انا غبيه !!! مهما كانت الظروف المفروض معملش كده وهما بيحبوني كده !!! ازاي أنا فكرت اسيبهم ازاي .؟؟؟ لحظه كده فكرت وقلت انا عندي ناس روعه كده يبقى عيب اووي بحقهم اسيبهم واعتزل ! ف ده يبقى غباء مني لو عملت كده ..
فأنا كأريج اختكم وصحبتكم وحبيبتكم بقول ليكم انتوا على راسي من فوق ياأروع ياناس.
وهنكمل انفاسي ومافيش اعتزال ولا اي حاجه ومهما همر بظروف هكون اقوى وانتوا معايا وبقربي نشجع بعضنا ونقوي بعض .
وعشان انا دايما كتاب مفتوح حابه اتناقش بالنسبه لأنفاسي انا حابه اخذ رأيكم بحاجه ..
انا تعبانه وشغفي قل جدااا وخايفه لو كملت كتابه وانا كده مش هقدر اخليكم تحبوه زي الأول أو مش هقدر اوصل شعور كل بطل فيها ليكم زي زمان فعشان كده محتاجه مساعدتكم ؟؟؟
حقيقه بعد تفكير كبير جدا وصلت لحلين اما أوقف انفاسي واكتب حاجه جديده .؟ بس لو عملت كده انا عارفه انكم مش حابين النقطه دي واتعلقتوا بأنفاسي فأنا عاوزه اطلب منكم طلب صغير يخليني ارجع لشغفي واكملها بشكل الي كنت مخططاله .
كل بنوته قمر عاوزه انفاسي ترجع من جديد ...
عاوزها تعبر عن الشخصيه الي تعلقت فيها عاوزه اسمع كلامكم وارجع اندمج من تاني وافرحكم من جديد فأتمنى من كل قلبي تساعدوني باانقطه دي .
منتظره انتوا اتفكروني بأبطال انفاسي عشان انا كمان ارجع ليكم نفسكم الي حرمتكم منه وده وعد هرجعه بقوه 🤲🤲🤲
بحبكم اووووي ❤❤❤يااحلى حاجه حصلتلي بحياتي ⚘⚘⚘⚘
دمتم في حفظ الرحمن🥰 ..مع لقاء قريب ان شاء الله
أنت تقرأ
*💕*آنفآسي*💕*
Humor🌿وان أماتو زهرة في جوفك فأبستانك مازال حيا🌿 🌟هم أربعة اخوه متمثلين بفصول السنه فلكل واحد منهم يملك نفسّ يميزه عن الاخر🌟 يعشقون بعضهم بعشق من نوع خاص ! يزيد من دقات القلب 🌟