توضيح💔

570 30 48
                                    


سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة.

ازيكم يابنات عاملين ايه يارب تكون بالف خير وصحة وسلامة يارب العالمين  .

طبعا انا دلوقتي بكتب وامسح للمره مااعرفش قد إيه بس عشان خايفه اكتب حاجه ومقدرش احققها ليكم كل الي انا عاوزه منكم تفهم للوضع .

انا مريت بلفتره دي ألي هيه سنه تقريبآ لكسره كبيره اووي وامتحان صعب جدااا من ربنا لدرجه متتوصفش وانا مش حابه اتكلم عنه وفي بنات هنا تعرف السر ده كل الي يهمني دلوقتي حجات اتنين .

1/ مش عاوزه اي بنت تكرهني او تتكلم عني وتقول ليه وقفت تنزيل مش قالت حكمل وساعدوني افتكر الأحداث هوه ايه لعب عيال .

_ أرجوكم متحكموش على شخص انتوا لو ربنا حطكم بمكانه وظروفه مش حتقدروا اتكملوا زيّ عشان احنا بشر والله مش ملاك .

بالنهايه كلنا بشر وربنا قال المسلم مبتلى

2/ خايف ارجع اكتب وابعد عن ربنا عشان انا لما كنت بكتب كانت الروايه بتأخذ كل تفكيري ووقتي  بأي ثانيه بتشوفوني بكتب جمله. وخايفه في حد بيأثر  فيه احداث الروايه وممكن توصله فكرتها بشكل غير صحيح واكون انا السبب قدام ربنا وبردوا خايفه ليكون كتابتي لروايات حاجه اتحاسب عليه قدام ربنا عشان حرفيا بقيت بخاف كلما عاوزه ارجع اكتب تحصل معايه حاجه تدمرني . وخايفة لكون بعطل بنات كتير أووي عن أهلهم وربهم ومستقبلهم عشان في بنات صغيره وقموره وخايفة أكون انا السبب بألي قلته فوك وخايفة من حجات كتير أووي ...

            ❄❄❄

حعمل حاجه اول مره اعملها ...

بكره حكون موجوده على موقع على ١٠ الصبح ومن دلوقتي لحد مايفصل النت وحاسمع الكل وارد على اي شخص سواء مدحني او ذمني

عاوزه رأيكم مش تشجيع للعوده . لا عاوزه تشجيع لطريق الصح .

وانا بعتذر جداااا عشان سبت الروايه بمكان مش لازم تتساب فيه وانا فعلا مش كدة وبكره كده بس الظروف حكمت عليه بده 

ولو حد يجي يقول انتي عاوزه ايه ؟ انا عاوزه اني امسح الروايه .

او اكمل برواية تانيه جديده وبعيده عن انفاسي ....

            ❄❄❄

بحبكم بالله ..... وفتحت قلبي ليكم وقلت ألي فيه وربنا شاهد حكيت الي بقلبي من دون أي تجميل للجمل والكلام مافيش احلى من انك تخرك الي جواك بلوقت الي تكون محتاج فيها ترتاح .

سامحوني من قلبكم ❤❤

في حفظ الله ورعايته 🤲

*💕*آنفآسي*💕*حيث تعيش القصص. اكتشف الآن