БОНУС 2

47 18 13
                                    

Гей! Вітаю у другому бонусному розділі!😊❤ У цьому розділі мені хотілося б трошки звізуалізувати для вас нові деталі, які з'явились в другому блоці основних розділів. Також будуть нові персоналії. Тож почнімо.

💡Символи та зміни у героях

У цьому блоці розділів дещо змінився один із героїв історії, а саме Маркус. Виявилось, що він один із хранителів шахових фігур - хранитель слона. Тобто Маркус тепер може легко вважатись героєм, який зовні здається слабким та тендітним, а насправді дещо сильніший ніж ми його уявляемо. Адже осовною здібністю хранителя слона є надлюдська фізична сила. Ззовні Маркус зовсім не змінився (це якщо не рахувати його мітки хранителя на шиї у вигляді шахового слона), змінилась лише його витривалість та дужість. Тобто якщо проявив себе ще один хранитель, то і сила Рональда трохи розкрилась. Детальшіне чому саме Маркус хранитель слона в наступних блоках розділів.
А тепер до символів. Ось так виглядає герб академії "Срібна троянда".

 Ось так виглядає герб академії "Срібна  троянда"

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(Одразу прошу вибачення, за мою криворукість😑)

Далі чарівна квітка Вівель, за якою Рональд разом з Маркусом йшли до проклятого лісу. Стосовно моря, яке побачили хлопці в її бутоні, то до чого воно дізнаєтесь з наступного блоку розділів.

 Стосовно моря, яке побачили хлопці в її бутоні, то  до чого воно дізнаєтесь з наступного блоку розділів

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Меч Рональда і молот Маркуса

Меч Рональда і молот Маркуса

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Шаховий король: білий корольWhere stories live. Discover now