○◇ ○ КОРОЛЬ: ВОГОНЬ СПОКУТИ І НОВА ЕРА○ ◇ ○

17 6 0
                                    

Пройшла доба й Рональд прийшов до тями. Він лежав у м'якому ліжку в одній із спалень палацу. Бунтівники змогли захопити палац, сторожа розбіглася в паніці, король Ернест сидить у в'язниці й за ним спостерігають лицарі Леонарда, Джонатан Ротредж десь переховується. Біля Рональда сиділа зі сльозами на очах Елеонора, усміхнений Маркус й також радісний Джо.
- Ти прокинувся, Рональде! Ти зміг! Ти зміг перемогти!- дівчина без сорому поцілувала хлопця в губи й відразу ж відсторонилася, почервонівши, а потім додала. - Я завжди вірила в тебе, завжди. І хочу сказати, те що усе не наважувалась тобі сказати... Я ... Я кохаю тебе, Рональд!
Хлопець шокований, як і решта присутніх у кімнаті, але швидко взяв себе в руки й вирішив мягко відмовити дівчині. Рональд не очікував такого від Елеонори. Звісно ж у нього є до неї симпатія, але все ж не настільки велика, щоб вважатись коханням.
- Пробач, Елеоноро, я не можу відповісти тобі взаємністю. Хоча б зараз точно. Але ти досить гарна дівчина. Просто зачекай трохи моєї точної відповіді.
Після незручної тиші першим заговорив Джо.
- Що ти будеш робити зі своїм дядьком, Рональде?
- Мені б не хотілося вбивати його, але він сам вибрав смерть й повинен понести покарання за всі свої злочини. Народ вимагає розплати й тому я повинен відправити на страту свого рідного дядька. - хлопець напівсидячи звернувся до свого названого брата та названого батька.
- Будь ласка, повідомте слугам, які не на боці короля, підготувати все до страти на вогнищі. Думаю, священний вогонь спокути допоможе відпустити з його душі всі гріхи.
Маркус і Джо кивнули й пішли виконувати волю майбутнього нового короля.

Незабаром на площі біля палацу було складене багаття навколо великого стовпа, до якого і прив'яжуть колишнього короля. На страту тирана й вбивці зібрався майже весь Авердіш. І ось через деякий час вартові ведуть зі зв'язаними спереду руками Ернеста. Він виглядає геть нікчемно, вже зовсім нічого не залишилось від колишнього образу величного могутнього правителя: спутане не доглянуте волосся, пошарпана одежина, розбита нижня губа, натерті кайданами руки й повністю скляні очі, без жодної емоції. Ернест не противився й дозволяв вести себе на страту, він вже цілком прийняв те, що ось-ось помре.
Ще через деякий час чоловіка прив'язують до стовпа й один вартовий запалює факел, а другий зачитує звинувачення з листа сувою.
- Його величність король Ернест фон Едерн звинувачується в таких злочинах: вбивство короля Ділана фон Едерна і його дружини королеви Меріан фон Едерн, вбивство попереднього короля Карлоса фон Едерна й королеви Амелії фон Едерн, вбивство мільйонів фелірців шляхом голоду та відсутності медицини, в грабунку державної скарбниці, замах на життя законного спадкоємця трону Рональда фон Едерна - і засуджується до страти через спалення на вогнищі.
Народ, почувши вирок, почав викрикувати: "Смерть вбивці! Смерть! Смерть монстру!". Вартовий з запаленим факелом кинув його в багаття, яке тієї ж миті спалахнуло яскравим вогнем. Полум'я швидко розпалилось й перейшло з деревини факелу на тканину штанів засудженого до смерті чоловіка, болісно обпікаючи йому ноги. Поки такого фестивалю вогню було мало, щоб король-вбивця почав благати про помилування або заволав від болю, тому вартові підкинули дров у багаття. Але у юрбі був один таємничий чоловік у темному плащі й у нього по щоках бігли сльози, коли він бачив страту переможеного короля. "Прощавайте, мій королю. Надіюсь, ваша душа знайде спокій хоча б на тому світі." - подумав чоловік й поспішив покинути місто.
Коли полум'я вже обпекло Ернесту половину тіла, він раптом згадав усіх, кого вбив за життя: згадав батьків, яких зарізав ножем поки ті спали, ще підлітком; згадав брата, якому відрубав мечем голову; згадав найманців, яких повісили за його наказом на шибениці й інших людей, яких позбувався, оскільки вони були незгідні з його політикою правління. Останньою людиною, яку згадав король перед тим, як полум'я почало обпалювати йому обличчя, - була Амелія, прекрасна дівчина з графської сім'ї, в яку він був закоханий й за смерть якої він дуже жаліє. Ернест відав би усе, щоб хоча б перед смертю побачити її ніжну посмішку, проте в його мареннях вона постала лише з огидою на обличчі. Останні слова короля-тирана ледь можливо було розібрати, оскільки вони перебивались кашлянням від великої кількості диму, але можна було почути тихий хрип: "Я завжди бажав лише любові й мого визнання." Після цих слів охоплений полум'ям чоловік замовк назавжди.

Шаховий король: білий корольWhere stories live. Discover now