БОНУС 7

24 6 3
                                    

Вітаю   в  останньому бонусному розділі!   Ми пройшли з вами, любі читачі, доволі  великий шлях від початку історії " Шаховий король: білий король"  й тепер давайте підсумуємо усе, що трапилось в цій частині трилогії.

🔮Сили  хранителів

Нарешті в цьому блоці розділів  повністю розкрилась сила Рональда, як хранителя короля.  Хочеться одразу уточнити...Рональд є наступним втіленням  першого короля Феліру Фрідріха  І фон Едерна, тобто є його реінкарнацією.   Тому давайте розберемось, чому так сталось.  Фрідріх ще при житті досліджував можливості магії й винаходив усе нові й нові закляття. Тож не дивно, коли його отруїли послідовники Люциуса, що він зачаклував свою душу на переродження.  Проте душа Фрідріха розділилась на двоє: одна пішла на небеса чекати свого переродження, а друга  залишилась в його мечі, чекати на воз'єднання  з переродженою частиною душі.  Для чого Фрідхіх це зробив?  Усе просто. Він передбачив свою смерть і те, що накоїть Люциус  руками Ернеста багато років потому.  Тому, щоб  у майбутньому  зупинити демона, перший король  і залишив частинку своєї душі у власному мечі. Адже, якби він  цього не зробив, то переродився б без своєї магії хранителя. А значить не зміг би зупинити Люциуса.  Й відповідно, якщо хранитель короля  переродився з магією, то  й магія інших хранителів теж підібрала собі власників.Ось чому ні Карлос, ні Ернест, ні їх батько Ділан, ні всі попередні королі, окрім Фрідріха, не могли використовувати  цей меч  тільки як магічний предмет. Бо в них  не було переродженої душі Фрідріха, як у Рональда.

Тож на що здатен хранитель короля?
Потік мани в тілі Рональда(Фрідріха) цирколює як і у мязах, так і в мозку. Тому у нього й такі неймовірні здібності. Мана притупляє у всьому тілі відчуття болю, пришвидшує рух тіла та зміцьнює його. При цьому витік магії  можливий як з магічним предметом, так і без. В нашому випадку це меч Фрідріха. Проте цей магічний витік має різну потужність -  при користуваню без меча він дещо меньший ніж при використанні меча.
Єдина слабкість хранителя короля це те, що він може легко піддатись впливу сторонніх сил на свою душу. Тобто якщо темний дух візьме під контроль свідомість  хранителя короля,  його ядро мани  перетвориться на ядро скверни, змінивши свою полярність.Проте ця маніпуляція з свідомістю потребує величезних сил та енергії, тому це можуть зробити тільки духи, накшталт Люциуса.

😈Люциус

Так, перейдімо до нашого демонюги... Люциус виступає в моїй трилогії, як чисте давннє зло. Він доволі егоїстичний, хитрий та здатен легко маніпулювати своїм оточенням. Усе, що він робив, це тільки заради його палкого бажання  отримати ту могутність та силу, які були притаманні Фрідріху. А ще точніше, Люциус бажав відібрати у нього цю неймовірну силу. Адже з такою силою, як у хранителя фігури короля,  можна контролювати весь світ. Цього саме й прагнув Люциус. Він  уміло  маніпулював Ернестом, наче ляльковик смикав дерев'яну ляльку за мотузки,  аби тільки змусити Фрідріха спуститись на землю. Проте, що в кінці першої битви 500+ років тому, що в кінці другої, Люциус програв. І скоріш за все, не через те, що Рональд(Фрідріх)  здолав його своєю надприродньою  силою. А через каяття Ернеста, що і дозволило Рональдові позбутись демона .

Доречі про Ернеста. Чому ж він прийняв смерть, коли йому фактично був данний другий шанс прожити інше життя? Тому що він сам вже не вірив, що може житти по-іншому. Він усвідомив свої злочини, покаявся й вирішив заплатити за них власним життям. Так, він не став якимось видатним правителем, проте став взірцем для наступних поколінь. Взірцем, на чиїх помилках нові королі Феліру  будуть вчитись правильно вести за собою свій народ.

Історією першої частини я хотіла показати, що будь-який анти-людний  режим, не важливо чи то диктатура чи ще щось, сам себе прирік на руйнування. Так, у реальному житті не існує тієї всієї магії, яка є елементом моєї розповіді, проте є сила людського духу. Якщо народ об'єднаний заради якоїсь конкретної цілі, якщо він впевнено йде до цієї цілі, реально діючи, а не говорячи язиком...То цей народ здатен змінити чинний устрій своєї країни та своє життя. Ні що невстоїть  перед силою людьського духу.

І на такій ноті, я хочу з вами попрощатись. Вельми дякую за прочитання першої частини моєї книжкової трилогії "Шаховий король". Цьомаю вас та обнімаю! ❤
















(І ще невеличке нагадування для всіх моїх читачів з України. Не переставайте  будь-ласка донатити гроші на підтримку ЗСУ. Саме наше військо зараз творить справжню магію, звільняючи нашу землю та роблячи ой як не солодко клятим окупантам, заради нашої перемоги.)

🎉 You've finished reading Шаховий король: білий король 🎉
Шаховий король: білий корольWhere stories live. Discover now