БОНУС 4

26 9 2
                                    

Вітаю у четвертому бонусному розділі, мої любі читачі! Вже за традицією бонус буде сповнений важливою для пояснення інформацією та скетчами.
Тож почнімо!!!

👥Подвійне життя Аліси

Аліса пішла шляхом свого покійного батька через  дві причини -  помста за батька та хоч якись опір системі управління в королівстві.  Усі необхідні навички для майстерності найманки дівчина здобула ще в дитинстві. Її батько був очільником клану ассасинів та займався тренуваннями доньки скоріш  не для того, щоб вона стала найманкою, а для її самозахисту. Проте Аліса вирішила скористатись отриманними знанями поіншому. Після втрати обох батьків дівчинці знадобилось досить багато часу щоб навчитись правильно прислуговувати в маєтку графа Алоре, де її прихристили.
В

тім  Алісі досить вдало вдається поєднувати життя найманої вбивці та життя служниці у графському маєтку.
Завдяки тому, що граф Алоре знає про її справжню особистість та ніяк не перешкоджає намірам дівчини.

🔮Сили хранителів

Отож, тепер до хранителів фігур приєдналась Аліса як хранитель тури. Про її силу і так досить зрозуміло - неймовірна швидкість.  Ця швидкість зумовлена знову ж таки потоком мани у тілі. Мана так само біжить до м'язів, як і в Маркуса, проте одночасно з енергією виділяє багато тепла, завдяки якому тіло й пришвидшується. Рухатись Аліса може майже зі швидкістю світла та на невеликі дистанції. Адже пришвидшення досить енерго затратне  й потребує постійного відновлення енергії заради стабілізації температури тіла. Інакше тіло Аліси просто перегріється. Час відновлення енергії залежить від кількості її  витрачі. Чим більше витрачається енергії тим більше часу треба для відновлення. Тому для хранителя тури важливо працювати в команді, аби підчас відновлення енергії не стати вразливою мішенью.

👕👗Нове вбрання

👕👗Нове вбрання

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Шаховий король: білий корольWhere stories live. Discover now