Вітаю у шостому бонусному розділі. Цей бонус вийшов доволі магічним. Адже тут ми будемо розбиратись з двома видами магів у Фелірі - білими та чорними. Тож почнімо!
📜Білі та чорні чаклуни в історії Феліру
Білі та чорні чаклуни з'явились у Фелірі ще з часів короля Фрідріха І фон Едерна. Перші з'явились завдяки тому, що король почав виявляти їх серед суспільства та самому навчати білої магії. У перші роки існування королівства перші білі маги навіть мали можливість безперешкодно у будь-який час приходити до правителя за порадами чи за новими знаннями. Невдовзі білих магів ставало все більше і більше завдяки відкритям магічних закладів освіти, в тому числі й академії "Срібної троянди". У період миру білі маги переймались врожайністю полів, добробутом громадян королівста й т.д. А у воєнний час вони займались обороною важливих стратегічних місць та міст задопомогою магії.
Інше діло було з темними магами. Вони не були народженими з магією, тож навчилися нею користуватись.А їхнім учителем став сам демон Люциус. Він подарував їм знання та силу чорної магії, маючи за мету поглинути усю ману енергію. Перші роки правління Фрідріха та аж до правління Ернеста темні чаклуни переслідувались владою та знищувались білими. Тому вони об'єднались та заснували Культ Люциуса, обравши першим лідером того чаклуна, в якому начебто тече кров демона Люциуса. (Воно так і є, проте чому так, дізнаєтесь у 3 частині моєї трилогії). Культ Люциуса шукав дітей сиріт в трущобах та виховував із них нових членів свого культу. (Весь процес навчання темних чакоунів описаний у розділі-флешбеку Бартоломео).
🕯Діяльність білих та чорних чаклунів у період 521-539 рр. у Фелірі
Після захоплення Ернестом влади, чаші вісів перехилились у інший бік. Тепер гонитву отримали білі чаклуни, а темні стали на службі у влади. Звісно ж завдяки тому, що їхній лідер Бартоломео присягнув на вірність королю.
Білі маги почали винищуватись темними. Тому для балансу сил вони були змушені розширити пошуки нових магів серед підлітків та навчати їх.🔮 Сили хранителів
Фух, нарешті знайдений останній хранитель фігур - хранитель ферзя. Ним виявилась Елеонора. Пробудилась вона завдяки своїм почуттям до Рональда. Насправді вона злякалась, що хлопець загине. Тож страх став досить сильним поштовхом до пробудження.
Сила Елеонори проявляється в її здатності як хранителя ферзя неймовірно швидко виліковуватись та використовувати набагато більше природної мани ніж звичайні білі маги. Мана в її тілі має властивість поглинати природню ману та використовувати її для магії. Проте внутрішнього ядра мани Елеонори не достатньо для такої кількості мани. Тому дівчина потребує додаткового ядра накопичення, а саме магічного посоха її далекої родички Кейтрін Алоре. Накопичена у її тілі природна мана переміщується у кристал посоху та дає можливість використовувати потужну магію. Без амулету чи посоху хранитель ферзя безсильний.
👥Персоналії
Ім'я: Бартоломео, справжнє ім'я Марко.
Вік: 21 рік (RIP)
Роки життя: 3 січня 518 р. - 23 серпня 539р. за фелірським календарем
Знак зодіаку: Козиріг
Хоббі: Колекціонування крові (ще більший шизік 😑)
Рід зайнятості: очільник "Культу Люциуса".
Соціальний статус та походження: бастард (незаконо народжений син) графа із західно-північних земель Феліру, темний чаклун на службі у короля-тирана Ернеста.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шаховий король: білий король
Fantasy(Книга видана у 2024 р.) Кожен із нас колись замислювався над сенсом свого життя, для чого він був народжений у цьому інколи дуже несправедливому світі. У кожного з нас була або є мета, те чого ми так палко бажаємо. І хтось впевнено йшо...