БОНУС 3

33 10 0
                                    

Вітаю у третьому бонусному розділі!
Цей розділ буде, як і завжди, наповнений моїми скетчами та інформацією, якою, я вважаю, слід з вами поділитись.
Але перед основною частиною бонусу, мені хочется вам подякувати за ось цю річ.

Моя книга увійшла в топ-5 одразу в трьох жанрах!!! Юху! 🎉🎉🎉😊 І це завдяки вам, мої дорогі читачі! Дуже дякую вам усім, за те, що читаєте мою книгу!!! Люблю вас! Ви найкращі! 😘

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Моя книга увійшла в топ-5 одразу в трьох жанрах!!! Юху! 🎉🎉🎉😊 І це завдяки вам, мої дорогі читачі! Дуже дякую вам усім, за те, що читаєте мою книгу!!! Люблю вас! Ви найкращі! 😘

Щож, тепер перейдімо до сьогоднішнього бонусу!!!

⚔️Пірати

Ох, думаю, мені все ж слід вам розяснити до чого вони тут взагалі. У зв'язку з розбратом у Фелірі, сталась невеличка зміна ролей. Тобто, морський королівський флот почав грабувати міста, а пірати такі собі "Робіни Гуди" повертають все назад міщаннам. Ось таке замкнене коло. Пірати - це моряки чи просто купці, які через владу втратили майно та роботу й яким більше не має куди дітись. А керує ними збіднілий дворянин...Ех...

🔮Сили хранителів

Тут вже трохи цікавіше. Мені хочется більш розяснити для вас магічні здібності наявних зараз у сюжеті хранителів (у кожному наступному блоці розділів буде +1 хранитель, всього їх 6, як і видів шахових фігур).

Тож, почнімо розбір сил з Маркуса. Його здібність, як хранителя фігури слона - надлюдська фізична сила. Хоч Маркус навигляд з не дуже накачаними м'язами, це не заважає йому з легкістю підняти величезну брилу та розламати її. Уся справа в потоці мани всередині тіла кожного з хранителів. Він у кожного з шестірки біжить по-різному й по-різному впливає. У Маркуса цей манний потік циркулює по всьому тілу разом з кров'ю, надаючи м'язам більше енергії завд'яки збільшеню кількості кисню в організмі. Подібна маніпуляція з тілом зовсім не завдає ніякої шкоди хранителю слона, проте вона обмежена у використанні. Маркус здатен підняти та розтрощити брилу, проте підняти гору чи зламати її він не може. Необхідний більший рівень мани у ядрі мани, а у хранителя слона не має такого великого запасу мани. До того ж потік мани хранителя слона не впливає на відновлення ушкоджених тканин, тому регенерація тіла у цього хранителя така ж як у звичайної людини. Тому якщо Маркус буде поранений, то його вилікує або хранитель ферзя, зі своєю магією сцілення, або маг цілитель з меньшим рівнем мани ніж у хранителів.

Шаховий король: білий корольWhere stories live. Discover now