ZEMHERİ

240 8 0
                                    


Zemheri:Soğuk,kışın en şiddetli zamanı. Karakış .

Merhaba okurlarım...

Yeni ve hikayesinin daha güzel olduğunu umduğum bir hikayenin yayımını yapacağım.

Öncelikle her yazar gibi benim de sizlerden küçük ricalarim olacak.

Lütfen kitabımı sadece okumak için okuyun. Eleştirmek yada hatalarını bulup kitabımı kötülemek istiyorsanız lütfen okumayın. Güzel ve içten bir dostluk ve sevgi hikayesi okumak isteyenlere kapı sonuna kadar açık olur ama sırf yorum yapıp kitabın hatalarını, yer yer her kitapta olabilecek kurgu sorunlarını bulup bunu eleştirmek isteyenlere kapılar mühürlenir.

Ve bu yorumları görmek gerçekten yazarları kötü etkiliyor. Yani biraz empati yapıp kendinizi kötü yorum almış, eleştirilmiş bir yazarın yerine koyarsanız dediklerimi anlayacağınıza eminim.

Yanlış anlaşılmak gerçekten istemem. Size yorum yapmayın demiyorum ama kabaca kusurları ortaya döküp bunu eleştirmek pek hoş bir davranış değil.


Eveeeeeeet, yeni hikaye, yeni karakterler ve yeni bir dünya...

Düşüncesi bile güzel.

Ben yazarken çok keyif alıyorum, size de okurken keyifler dilerim...

Not! Tanıtım bölümü olan ilk bölüm 05.06.22 Tarihinden sonra yazılacaktır.

(Bana belli olmaz. Bakarsınız erken yayınlarım:)))))

ZEMHERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin