00.10

491 35 0
                                    

Yine kırmızı gece lambası. Geçen seferde neler yapabileceğimi gördüğüm için şimdiden utanmaya başlıyorum.

" Işıkları tamamem kapatabilir miyiz? " Utangaç bir rica.

Bana bakıyor, yine yatağın ucunda oturuyoruz. Cevap vermiyor evet veya hayır demek bu kadar mı zor. " Bu sefer gerçekten yapacağız Hana. Hazır mısın? " Kızarıyorum onla göz teması kurmadan hafifçe başımı sallıyorum tam ışık meselesini tekrar dile getirecekken bir nevi düşüncelerimi bölüyor. " Vücuduna iz bırakabilir miyim? Bunu sormalıyım izinsiz hiçbir şey yapamayacağız demiştik. " Bunu sorması utancımı bir kat arttırırken aynı zamanda güven ve rahatlık da veriyor, şiddettini istediğin gibi arttırıp azaltabildiğin bir masaj makinesi gibi. Senin kontrolünde.

Başımı tekrar sallıyorum bu sefer ağzımdan onaylayan bir ses çıkarıyor. Bir süre kıpırtısız duruyoruz. " Peki ben? " Gülüyor, başını sallıyor. " Sen zaten o izni dün aldın. " Hah diye bir ses çıkıyor ağzımdan çekinerek gülümsüyorum. Sorduktan sonra unuttuğunu düşündüğüm şu meseleyi açıyor. " Tamamen soyunman karşılığında ışığı kapatabilirim. " Okul ceketini çıkarıp bir kenara koyuyor yandan çapkınca bir bakış atyor.

" Kabul. Işıkları kapatırsak daha iyi hayal edebiliriz diye düşündüm. Geçen sefer çok zorlandım. Ayrıca senin yerine onu düşünmek beni daha çok utandırırdı. " Yüzümü astım. Gerçekten şu hayal etme mevzusu sandığımdan daha zordu. Taehyung'la sevişiyoruz. Tanrım bu cennete bile istediğimde kabul edilmesi zor bir şeymiş gibi geliyordu.

" Zaten şu an onunla bunu hayal edemediğin için onunla sevişemiyorsun ya. " Kaşlarımı çattım. " Sen Yeri'yle yatmışsındır ama hâlâ onu arzuluyorsun ve hayal etmene ve yapmana rağmen onunla birlikte değilsin? "

" Benim isteğim Yeri'yle sevişmek değil ki, sadece benim olması. Sadece benimle sevişmesi. Yani hayal edemediğim şey bu aslında." Gülümsüyor ama daha çok kendine acıyormuş gibi. Dediğini şimdi anlıyorum, ne istediğini de. O Yeri'yle evlenmek istiyor bir yuva kurmak çocuk yapmak gibi şeyler. Bunu ben de hayal edemedim. Yeri ömrünün sonuna kadar yüzlerce kişiyle yatacak ve hiç evlenemeyecek birisi, bu zor. Jungkook'u şimdi daha iyi anlıyorum ve acıyorum. O da benim gibi, asla gerçekleşmeyecek bir şeyin peşinden koşuyor.

" Anladım, " diyorum sessizce gözlerim halıda. Bir anda her yer zifiri karanlık oldu. İrkildim. Görmeyen gözlerle ne olduğunu anlamak için başımı kaldırdığımda dudaklarıma yapışmıştı bile. Kollarını belime doladı, ben de boynuna. Taehyung. Ellerimi yumuşak saçlarında gezdirdim bunlar Taehyung'un saçları. Peki ama Jungkook nasıl hayal edecek ki, benim saçlarım kısa Yeri'ninki uzun.

Kucağına oturdum, etek giymek gerçekten çok tuhaf hissettiriyor bacaklarımın arasında belirgin bir sertlik var. Öpüşü yavaş ve yumuşak bir eli gerilen belimdeyken diğer eli yanağımda, saçlarıma kayıyor sonra geri yüzüme geliyor. Taehyung'u öpüyorum, Taehyung'a dokunuyorum bunlar onun saçları, vücudumda arsızca gezen elleri onun elleri. Kalçalarımı ile geri hareket ettiriyor kendini bana sürtüyor ağzımdan birkaç boğuk ses kaçtı tekrar dudaklarıma yapışıyor daha sert daha aç. Islanıyorum, altımdaki şey daha da sertleşiyor. Dilimi boynumda gezdiriyor nefes alışverişlerim sıklaşıyor bu oda çok sıcak.

" Gömleğimi çıkar. " Sesi yine dünki gibi istek dolu. Çok hızlı havaya giriyor. Büyü aniden bozuldu bu Taehyung'un sesi değil. Dediğini yapıyorum ellerim omuzlarından düğmelerine kayıyor o boyunumu emmeye devam ederken düğmlerini çıkarıyorum çok kötüyüm sürtmeye devam ediyor inliyorum. Çok terledim sırılsıklamım, hem içim hem dışım. Ellerimi vücudunda gezdiriyorum büyü yine bozuldu Taehyung bu kadar kaslı değil.

Sıcak nefesi dudaklarıma ilerliyor dilini içeri sokuyor gözlerim fal taşımı gibi açılıyor hareket ediyor ne yapacağımı bilmiyorum. O da benim gömleğimi çıkarıyor. Dilini dilime değidiriyor hâlâ taş gibiyim ellerim omuzlarında. Gülerek geri çekiliyor sesi boğuk. " Dilini dışarı çıkar. " Yapmak istemiyorum ama çıkarıyorum. Dilimi dudaklarının arasına alıyor ve emiyor biraz canım yandı. Yatağın başlığına yaslanıyor, üstünde ben varım kalçalarımı istemsizce hareket ettiryorum bunu yapmak zorundaymışım gibi.

İnliyor. " Devam et. "

Eteğimi çıkarıyor beni kendine daha da basırıyor hareket etmemi zorlaştırıyor ama yine de sürtüyorum. Saçları parmaklarımın arasında kayıyor çenemin altımı dudaklarını arasında sıkıştırıyor iz kalacak ama hoşuma gidiyor titrek nefesler veriyorum vücudum yukarı aşağı hareket ediyor devam ediyor boynumun her tarafını iştahla emiyor gözlerim yarı açık girmesini istiyorum yeteri kadar ıslağım.

Tam bu sırada eli iç çamaşırımın içine kayıyor yüzümü boyuna gömüyorum. Parmakları içime kayıyor aynı anda ikisini sokuyor. Boğuk bir inleme. Her girişinde tüm vücudum parmak uçlarıma kadar uyuşuyor harka bir his. Üçüncü de giriyor bu sefer canım acımıyor omuzlarını daha sıkı tutuyorum üstünde kıvranıyorum. Bacaklarım uyuşmuş gibi her yerim uyuşmuş gibi sadece bacak aramdaki baskıyı hissediyorum. Dudaklarım yine boyununda sürtüyorum, emiyorum. Az sonra parmakları içimden çıkıyor hayal kırıklığı, ne oldu? İçimden çıkan parmaklarıyla sütyenimin kopçasını çıkarıyor parmakları çok ıslak acaba geldim de farkında mı değilim. Diğer eliyle elimi tutuyor pantolonu çoktan gitmiş eliyle elimi sertliğine götürüyor iç çamaşırından içine sokuyor. Tedirginlikten kendi sızlanmalarımı unutuyorum.

" Hadi kavra. "

" N-ne yapacağım, bilmiyorum. " Az önceki vahşiliğimden eser yok hiç çalışmadığım bir sınavın ortasında gibiyim. Parmaklarım ona değdiğinde irkildim bu kadar... sert bir şey olacağını düşünmemişti. Kavramam için eliyle yardım ediyor bu en utanç verici şey. Ne yapacağım hiçbir fikri az önce zevkle kapalı gözlerim şimdi kıpırtısız taş gibi, sonuna kadar açık. Onu kavradım, bileğimi nazikçe tutuyor yukarı aşağı hareket ettiriyor elimi o kontrol ediyor. Zevkle inliyor. Gözlerim karanlığa alıştığı için kısmen de olsa görebiliyorum onu. Gözleri kapalı dudakları aralık, terli.

Avucumu kasıtlı olmadan sıkıyorum yerinden sıçrıyor acı bir inleme. " Ha-yır! " Hemen gevşetiyorum " Özür dilerim, özür dilerim. " Dudakları kıvrılıyor görebiliyorum. " Bunu sonraya bırakalım. " Elimi çıkartıyor. Tam bir şapşalım, rezil oldum. Beni bir anda altına alıyor evet yatım kalan bir şey vardı. Beni öpüyor.
" Hazır mısın? " Başımı sabırsızlıkla sallıyorum. Üstümden yandaki çekmeceyi açıyor me yaptığını anlıyorum korunuyoruz. Tekrar öpüyor, tekrar tekrar sırıtıyorum oyun oynuyor.

Sonunda kulağıma yaklaşıyor. " Acırsa söyle. "
" Tamam, " diye mırıldanıyorum. Yavaşça ittiriyor dudaklarımı istemsizce aralıyorum. Çok büyük. Çok yavaş yapıyor daha yarısında. Sesim titriyor. Elleri ellerimde. Sıkıyor, güven verir gibi. Sızlanıyorum. Tamamını aldım, içimde o da hızlıca nefes alıp veriyor sonra geri çıkıyor, geri giriyor. Başımı geriye atıyorum. Sesim odayı dolduruyor hareket etmeye başladı. Aynı anda inliyoruz dudaklarıma yapıştı bacaklarım iki yana açılıyor.
Gözlerimi kapatıyorum.

İçimden Taehyung diye inliyorum. Sonunda oldu.

Şimdi o da altındaki yukarı aşağı sarsılan bedenin Yeri olduğunu düşünyor.

Başardık.

__________

Vninboku






















CLASSIC LOVE || BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin