--
"Seungmin?"
Changbin, sorgudan çıktığında karşılaştığı seungmin ile yanına gitti. Seungmin oturduğu sandalyeden kalarak changbin'e gülümsedi. 2 ayda kaynaşmış ve yakın arkadaş olmuşlardı. Felix'in aksine.. "Selam changbin"
"Hayırdır bir sorun mu var?"
Seungmin kafasını sağa sola salladı. "Hayır, yok. Bu taraflarda işim vardı geçerken uğradım. Öğle arasına ne zaman gireceksiniz?"
Changbin kolundaki saate baktı. "Çıkarım şimdi"
Gülümsedi seungmin "Güzel o halde. Jisunglar da hastaneden direkt kafeye geçmişler. Çocuğun cinsiyetini söylemiyor şerefsiz hep birlikteyken söyleyeceğim diyor. Bizde geçelim mi kafeye?"
Changbin güldü. Jisung çocuk gibiydi. Bebeği için fazla heyecanlıydı ve birazda zordu tabii.. Minho her gün evde nasıl zorlandığını changbin'e anlatıyordu.
"Pekala, çıkalım öyleyse"
Seungmin, changbin'i kolundan tutarak durdurdu. "Şu arkadaşınızı da çağırsa mı? Yalnız gibi de.."
Changbin, seungmin'in gözleri ile işaret ettiği tarafa baktığına Hyunjin'in görmesiyle güldü. "Olur tabi. Hey! Hwang!"
Hyunjin kafasını telefonundan kaldırarak kendisine seslenene baktığında changbin komiserini görmesiyle ayağa kalkıp yanına gitti. Changbin'in yanında duran yakışıklı avukatı birkaç kez görmüş hatta geçenlerde ufak da olsa konuşma şansları olmuştu. Hyunjin gülümsedi. "Merhaba"
Seungmin de aynı şekilde gülümsedi. "Merhaba hyunjin. Biz öğle yemeği için arkadaşımın kafesine gidiyorduk. Sende gelmek ister misin? Tabi, sevgilin ile bir planın yoksa.."
Hyunjin kafasını sağa sola salladı. "Sevgilim yok avukat bey. Tabi ki size katılabilirim"
"Çok sevinirim. Bu arada avukat bey değil, seungmin de lütfen"
Seungmin zarif ellerini hyunjin'e uzattığında hyunjin de kuruyan dudaklarını dili ile ıslatarak seungmin'in gözlerine baktı ve uzatılan eli tuttu. "Memnun oldum seungmin. Hyunjin bende, biliyorsun zaten.."
Seungmin, yakışıklı polisin elini güzelce sıktı ve gülümseyerek ayırdı. "Hiç bu kadar memnun olmamıştım hyunjin"
İkisi arasında dönen her ne ise changbin bundan büyükçe zevk alarak izliyordu. Fakat guruldayan karnı ile en sonunda bakışmalarını bitirmek adına boğazını temizledi. "Bölmek istemiyorum ama kurt gibi acıktım. Gitsek mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman | Minsung ✓
Fanfiction"Pardon acaba numaranızı verebilir misiniz yakışıklı polis bey?" "Yaz, 155" |Mpreg| [ChanJeong - HyunMin - ChangLix]