Herkese SELAM!
Nasılsınız bakalım?
Sizi daha fazla bekletmeden yeni bölüme geçelim ^^
--------------------------------------------------------------⧐ Jungkook ⧏
Bugün günlerden cumartesi. Güne biraz geç başlamıştım.
Tüm gece oturup oyun oynarken zamanın nasıl geçtiğini anlamamış ve gecenin dördüne kadar oynamıştım.
Normalde bu sıkıntı olmazdı ama bugün Heiji ile buluşmak için sözleşmiştik.
Saat şu an ikiydi ve bizimse üçte buluşmamız gerekiyordu.
Hızlıca yatağımdan kalktım ve hazırlanmaya başladım.
Yüzümü yıkadıktan sonra hemen dişlerimi fırçaladım. Yemek yememe gerek yoktu zaten beraber yiyecektik.
Yanıma ne olur ne olmaz diye alacağım malzemelerimi toparlayıp çantamı hazırladıktan sonra üzerimi değiştirdim ve aynanın karşısına geçip nasıl göründüğüme baktım.
Son olarak da saçlarımı tarayıp güzelce şekillendirdikten sonra beremi kafama geçirdim ve hazırdım.
Çantamı sırtıma aldım ve kaykayımı da yatağımın yanından alıp direkt evden çıktım.
Kapıyı kapatıp kaykayıma atlamamla annemin mutfağın camından çıkıp bağırması bir olmuştu.
"JUNGKOOK NEREYE?"
"Heiji ile buluşacağız anne. Neredeyse geç kalacağım."
"Bekletme kızı!"
Kulaklıklarımı takıp mutlu bir şekilde kaykayımı sürmeye başladım. Dünya bu şekilde az da olsa yaşanabilir bir hale geliyordu.
...
Buluşacağımız yere geldiğimde Heiji bir banka oturmuş resim çiziyordu.
Kaykayımdan inip sessizce arkasından yaklaşmaya başladım. Oldukça odaklanmış görünüyordu.
Tam arkasına gelip gözlerini kapadım ve sesimi incelterek konuşmaya başladım.
"Bil bakalım ben kimim?"
"Oh.. Jie Teyze, sen misin?"
Sesimi çok kalın yaparak cevap verdim.
"Yanlış cevap evlat!"
"Ah hayır!"
Kafasına silah dayamış gibi yapıp ağzımla ateş etme sesi çıkardım.
"BANG!"
"AAAH!"
Daha sonra ikimiz de gülmeye başladık.
Yanına geçip oturduğumda biraz soluklandık ve havadan sudan konuşmaya başladık.
Heiji ile ortaokulda farklı okullara geçmiştik. Bu yüzden sadece haftasonları bazen görüşebiliyorduk.
Buluştuğumuzda ise birbirimizin okulundaki dedikoduları anlatıyor sonrasında da deliler gibi teoriler kuruyorduk.
Heiji küçüklüğümden beri benimle kalan tek arkadaşımdı. Ne olursa olsun benim yanımda olmuştu.
Yanında en rahat ettiğim insanlardan biri. Onu gerçekten seviyordum.
Sonradan Heiji'nin aç olabileceği aklıma geldi.
"Acıkmış olmalısın. Bir şeyler yemek ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneiro | Taekook
FanfictionHenüz altı yaşındaki Jungkook rüyalarında Taehyung'ı görmeye başlar ve onunla beraber büyür. Bilmediği şeyse aslında Taehyung'ın bir insan olmadığıydı. Taehyung rüyalar aleminde yaşayan bir rüya koruyucusuydu. Koruması gereken kişiyse küçük Jeon Ju...