Herkese merhabalar! Nasılsınız?
Bugün diyecek bir şeyim yok bu yüzden sizi daha fazla bekletmeden yeni bölümle baş başa bırakıyorum!
--------------------------------------------------------------
⧐ Jungkook ⧏
Taehyungie Hyung ile olan tuhaf konuşmamızın üzerinden bir hafta geçmişti.
Bunun üzerine aramız ne eskisi gibi mükemmeldi ne de buz gibi soğuk.
Sadece bir araya geliyor, havadan sudan konuşuyorduk.
Ben çok detaylara inmeden günümü anlatıyordum o ise ya kısacık bir cümle söylüyor ya da gülüyordu.
Bir haftadır benim anlayamadığım şeyse onun neyi anladığıydı.
"H-Hyung... Dün gece için özür dilerim.."
"Sorun değil. Anlıyorum."
Sorun onun anlaması değildi. Neyi anladığıydı.
Bunu sormayaysa çekiniyordum. Neyi anladı ki kendisi de araya bir duvar örme gereği duydu?
Ona olan sevgimi, bağlılığımı, kabul etmek istemesem de aşkımı düzgünce saklayamamış mıydım? Hissetmiş miydi?
Ona neyi anladığımı sorsaydım ne cevap verirdi?
Deli sorular ve bir adet ben. Her zamanki gibi boş, sessiz bir oda..
Tek yapabildiğimse şu sıralar sesini bile duymak istemediğim adamın yüzünü tavana bakarken istemsizce görmekti.
Ah... On sekiz yaşınızdaysanız hayat gerçekten zor olabiliyor.
Telefonumu elime adım ve saatin kaç olduğuna baktım.
4:45
Bu saatlere kalmadan uykuma dalmış, Taehyung Hyung ile güzel vakitler geçiriyordum.
Yoongi Hyung'ın mesaj atmasıyla telefona tekrar baktım.
"Neredesin?"
"Bir türlü uyuyamadım hyung."
"Taehyung seni sorup duruyor."
Gülümsemeden edemedim.
"Sen neden uyandın hyung?"
"Tabii ki de seni götürmek için."
"Hyung.. Oraya gelemem."
"Neden?"
Sesli mesaj atarak o gün ne olduğunu kısaca anlattım.
"Lütfen şuraya gelir misin? Gayet normal bir şey söylemiş adam sana. Bir ergen olmadığını düşünüyordum."
"Tanrım bunun ne alakası var şimdi?"
"Artık gelir misin? Gerçekten böyle bir olay için uykumun kaçmasını istemiyorum."
Daha sonrasında uygulamadan çıktı.
Bense birkaç saniyeliğine ekrana bakmaya devam ettim.
Eğer birazdan orada olmazsam birkaç saat sonra Yoongi Hyung'dan deli gibi azar işitecektim.
Bu yüzden kendimi uyumak için zorladım ve her şeyin güzel olması için Tanrı'ya dilekte bulundum.
☾
Oraya gider gitmez kendimi Taehyung Hyung'ın kucağında bulmuştum.
"H-Hyung!"
Hızlıca kucağından kalkmaya çalışırken beni kendine daha çok yasladı ve kokumu içine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneiro | Taekook
FanfictionHenüz altı yaşındaki Jungkook rüyalarında Taehyung'ı görmeye başlar ve onunla beraber büyür. Bilmediği şeyse aslında Taehyung'ın bir insan olmadığıydı. Taehyung rüyalar aleminde yaşayan bir rüya koruyucusuydu. Koruması gereken kişiyse küçük Jeon Ju...