Merhaba!
Nasıl gidiyor kitap? Umarım sevdiğiniz bir seri oluyordur.
Bir duyurum var ama sona yazacağım hehehd
İyi okumalar!
--------------------------------------------------------------
⧐ Jungkook ⧏
Arkamdan gelen sese bakmak istedim.
Kafamı çevirdiğimde daha önce hiç görmediğim bir yüzle karşılaştım.
Bu adam Taehyung'ı nereden tanıyordu?
Daha sonra Taehyung konuştu.
"Jin Hyung?"
Oturduğu yerden aniden kalktı ve koşarak ona doğru gitti.
"Jin Hyung!"
Birbirlerine sıkıca sarıldıklarında aklıma dank etmişti.
Bu bahsettiği Jin Hyung'dı.
"Ama sen neden buradasın ki?"
"Artık seni kollamama gerek kalmadı Taehyung."
"Ne?"
⧐ Jin ⧏
Bir anda bir dengesizlik oldu olduğum yerde. Taehyung'ın içerisinde bir şeyler kopmuştu, kaos açığa çıkıyordu.
Orağımla kaosun yarattığı bütün enerjiyi keserken ilk defa bu kadar zorlanmıştım.
Bir süre böyle devam etti ama sonra bir anda durdu.
Bütün enerji ve kaos kendi kendine toplanmaya başladı.
İşte o zaman anladım. Artık burada kalmama gerek yoktu.
Luce'u çağırıp senelerdir gidemediğim evime gitmek için derin bir nefes aldım.
Jung'ın odasına adımımı attığım gibi bir bariyerin içine girdiğimi hissetmiştim. Biraz etrafıma bakındığımda onları görmem çok uzun sürmemişti.
Taehyung yanındaki kişiye kendiyle alakalı bir şeyler anlatıyordu. Kendine yeni bir arkadaş bulmuştu.
"Tanıştığımız ilk günün ardından sen gidince gözümden damlayan ilk saf yaştı o."
"Vay canına, işte bunu beklemiyordum Taehyung."
Yanında oturan kişi de meraklanıp arkasına baktığında anlamıştım. O kişi tavşan çocuktu.
—— Jin'in görevi — —
"Jung beni dinlemelisin. Taehyung bunu gerçekten de istiyor."
"Jin, diğerlerinden farklı olduğunu biliyorum ama bundan nasıl emin olabilirsin?"
"Bunun için özel güce gerek yok Jung. Taehyung'ın her halinden belli oluyor! Bunu görmemek için kör olmak gerek."
"Bak bunun ben de farkındayım ama. Sen de biliyorsun bu çok tehlikeli. Kendini kontrol edip edemeyeceğini bilmiyoruz"
"Tek sorun bu mu?"
"Tabii ki de değil ama en büyüğü."
"O halde onu ben kontrol altına alacağım."
"Ne demek istiyorsun?"
"Beni kaosun başlangıcına göndermeni istiyorum. Taehyung daha önce bir şeyi hiç bu kadar istememişti. Onun için bunu yapmak istiyorum."
"Jin saçmalama. Bu yıllarını alır!"
"Biliyorum tamam mı! Ama başka türlü olmayacak Jung! Onun duygularını açığa çıkarabilecek bir çocuk olabilir. Bütün bunlardan onu kurtaracak o olabilir! ANLAMIYOR MUSUN JUNG!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneiro | Taekook
FanfictionHenüz altı yaşındaki Jungkook rüyalarında Taehyung'ı görmeye başlar ve onunla beraber büyür. Bilmediği şeyse aslında Taehyung'ın bir insan olmadığıydı. Taehyung rüyalar aleminde yaşayan bir rüya koruyucusuydu. Koruması gereken kişiyse küçük Jeon Ju...