Herkese yeni bir bölümden merhaba!
Nasılsınız bakalım?
Biliyorum uzun zamandır yeni bölüm gelmiyordu. Şimdi zaman olarak biraz daha uygun olduğum için hemen size yeni bir bölüm atmak istedim.
❗️Jungkook artık 18 yaşında. Artık bazı şeyler ciddileşmeye başlayacak.
Bundan önceki bölümler daha çok dünyayı tanıtmaya yönelikti. Fakat bu demek değil ki artık dünya ile ilgili şeyler öğrenmeyeceksiniz.
Artık Jungkook 18 yaşına geldiği için kucağınıza daha fazla bilgi bırakacağım.❗️
Umarım bölümü beğenirsiniz ^^
--------------------------------------------------------------
⧐ Jungkook ⧏
Yeni güne hafif bir baş ağrısıyla başladım.
Dün gece on sekizime girmiştim ve inanılmaz... Hayatımda hiçbir şey değişmedi.
Her zaman ki sıkıcı aydınlık ve gereksiz insanlar...
Telefonuma gelen bildirim sesiyle gözlerimi devirdim ve masamın üzerindeki telefonuma uzandım.
"İlk günden okuluna geç kalma."
Mesaj Yoongi Hyung'dan gelmişti.
Bugün üniversitelerin açıldığı gündü ve derslere geç kalmamam gerekiyordu.
Yoongi Hyung ile neredeyse her gün buluşuyorduk. Hem Oneiro'da hem de dünyada.
Bana çok fazla destek oluyor, ilerlememde yardımcı oluyordu.
Aklıma gelen şeyle hemen bileğime baktım.
İşte oradaydı. Oneiro'ya gidebildiğimin kanıtı, o dövme.
Dövmeyi görünce gereksizce mutlu olmuştum.
Bileğimi öptüm ve hızlıca yataktan kalkıp derse yetişmek için hazırlandım.
...
Derslerim bittiği gibi çantamı alıp direkt Yoongi Hyung'ın yanına gittim.
Her gün okuldan sonra Yoongi Hyung'ın yanına uğrar, işlerinde ona yardım ederdim.
Beraber hem konuşur hem de çalışırdık.
Stüdyonun anahtarını bulmaya çalışırken kapı aniden açılmıştı.
"Oh, hoş geldin Jeon!"
"Merhaba hyung!"
"Ben de tam çöpü çıkarıyordum. Sen içeri geç hemen geliyorum."
"Tamamdır."
Sırtımdaki çantamı koltuğun üzerine bırakarak hemen hyungın yanına geçtim.
Yoongi Hyung ünlü bir müzisyendi.
Kimse onun gerçek adını ve kim olduğunu bilmiyordu ama bu tanınmasına engel değildi.
Sesimin güzel olduğunu düşündüğü için beraber çalışmayı teklif etmişti. Ben de tabii ki reddetmemiştim.
Şimdiyse bana bu işte nasıl iyi olacağımı öğretiyor ve gitar çalmayı öğretiyordu.
Yoongi Hyung çok iyi rap yapıyordu. Bu konuda da bana oldukça yardımcı oluyordu ama ben genellikle vokal olarak şarkılarında yer alıyordum.
"Aç mısın? İstersen ilk önce bir şeyler yiyip daha sonra çalışmaya başlayabiliriz."
"Çok aç değilim hyung ama sen acıktıysan sana eşlik edebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneiro | Taekook
FanfictionHenüz altı yaşındaki Jungkook rüyalarında Taehyung'ı görmeye başlar ve onunla beraber büyür. Bilmediği şeyse aslında Taehyung'ın bir insan olmadığıydı. Taehyung rüyalar aleminde yaşayan bir rüya koruyucusuydu. Koruması gereken kişiyse küçük Jeon Ju...