Herkese merhabalar nasılsınız?
Bu hikayemizde belirli aralıklarla yaşlar atlayacak.
❗️Bugünden itibarense Jungkook 12 yaşında olacak.❗️
İyi okumalar ^^
--------------------------------------------------------------⧐ Jungkook ⧏
Sabah kulaklarımın dibinde çalmaya başlayan alarmım ile gözlerimi yeni bir güne açmıştım.
Günlerden pazartesi, klasik bir okul sabahı.
Birazdan annem odama girecek ve beni kalkmam için zorlayacaktı.
"JUNGKOOK!"
İşte geliyor.
"Jungkook! Uyan artık yine geç kalacaksın."
Henüz uyandığım için boğuk olan sesimle umursamazca cevap verdim.
"Kalmam merak etme."
Annem söylene söylene odamdan çıkarken gözlerimi tavana diktim. Ardından derin bir nefes alarak kendimi yataktan zorla kaldırdım.
Banyoya gittiğimde aynaya baktım. Dağılmış saçlarım ve tüm gece oyun oynamaktan dolayı moraran göz altlarıma baktım.
Yüzümü yıkadıktan sonra annemin göz altını kapatmak için kullandığı şeyden kullandım.
Aslında çok fazla umursamıyorum ama insanlar çok meraklı ve gelip en ufak şeyi sormalarını da istemiyorum. Bu yüzden de kendimi insana benzeterek okula gidiyorum.
Odama gidip üstümü giyip çantamı hazırladıktan sonra kahvaltımı etmek için mutfağa doğru ilerledim.
Gelen güzel kokularla beraber karnımın da guruldaması bir olmuştu. Gerçekten çok acıkmıştım.
Hızlıca kahvaltımı ettikten sonra kulaklıklarımı takıp kaykayımı odamdan aldım.
"Ben çıkıyorum."
"İyi dersler."
Kaykay sürmek bana çok ferahlatıcı geliyor.
Yüzüme vuran o güzel rüzgarla beraber kulağımdaki müzik bir bütün oluşturuyor, adeta kendi dünyamda tekrar can buluyordum.
En sonunda okula geldiğimde duraksadım. Gözlerimi dikip güzelim (!) okuluma baktım. İşte ağır bir gün başlıyordu.
Kapıdan içeri girdiğim gibi bir sürü insanı görmem bir olmuştu.
Kimileri gülüyor kimileri oturmuş kitap okuyor... Bense sadece sırama oturup şarkımın tadını çıkarmak istiyordum.
Sınıfa girdiğimde daha kimse gelmemişti.
Cam kenarında oturuyordum, her zaman ki favori yerimde.
Kaykayımı sıramın yanına özenle yerleştirdikten sonra kendimi sandalyeye bıraktım.
Ruhumu dindiren müzikle beraber gökyüzünü izlemeye başladım.
Acaba Taehyungie Hyung ben yokken neler yapıyordu?
Başka birileriyle mi ilgileniyordu? Yoksa özel yerimizde benim gelmemi mi bekliyordu?
Ben bunları düşünürken sınıfım yavaşça doluyordu ve ders saati ise yaklaşıyordu.
Kulaklıklarımı çıkardım ve ders için hazırlık yapmaya başladım.
"Günaydın çocuklar."
Hepimiz bir ağız gibi sınıfa giren öğretmene selam verdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneiro | Taekook
FanfictionHenüz altı yaşındaki Jungkook rüyalarında Taehyung'ı görmeye başlar ve onunla beraber büyür. Bilmediği şeyse aslında Taehyung'ın bir insan olmadığıydı. Taehyung rüyalar aleminde yaşayan bir rüya koruyucusuydu. Koruması gereken kişiyse küçük Jeon Ju...