Yaşam - 29 -

104 11 29
                                    

Heyooo

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
❗️ BİR DUYURUM VAR ❗️

Dün bildiğiniz gibi Tae ve Jennie'nin fotoğrafları ve videoları sızdırıldı. (Tabi onlarsa)

Çoğunuz takip ediyor mu bilmiyorum ama buraya da bir duyuru yapmam gerektiğini düşündüm.

Eğer gerçekten böyle bir mevzu varsa kitaplarımı silmeyi ya da kaldırmayı düşünmüyorum. Arşive alıp karakter değişiklikleri yaparak tekrardan yayınlayacağım.

Onlar için mutlu olurum durum gerçekse eminim yakın bir zamanda resmi bir açıklama yapılacaktır. Yapılan açıklama ışığında hareket edeceğim bunu onlara olan saygımdan dolayı yapacağım.

Siz zaten burada neye yönelik kurgular yazdığımı bildiğiniz için yine ona yönelik olarak düşünebilirsiniz ama Jennie'ye söylemeyin krmckrmcorkfkf

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Biliyorum bana çok sövdünüz ama devam edin lütfen :(

Zaten 33. bölümde final veriyorum yüzdünüz kuyruğuna geldiniz bravoo 🎉🎉🎉

Bence seveceksiniz :)

--------------------------------------------------------------

Jungkook

Yataktan düşercesine bir hisle kendime geldim.

Deli gibi başım ağrıyordu. Gözlerimi açmak çok zordu.

Biraz çabaladım ve hafifçe açmayı başardım.

Neredeydim? Neden bir sürü doktor başımdaydı?

Oda çok parlaktı. Gözlerimi sonuna kadar açamıyorum.

Nefes almak hâlâ çok zor.

Ben gözlerimi açtığımda doktorlardan biri hemşirelerden birine hızlıca bir şey söyledi.

Tam olarak duyamamıştım.

Doktor bana yavaşça elini salladığında tepki verecek gücüm yoktu.

Öyle ki gözlerimi kırpmak için bile enerjim yoktu.

En sonunda etrafımı düzgünce duymaya başladım.

"Jungkook merhaba. Ben doktor Kim. Beni duyup anlayabiliyorsan parmadığını kıpırdatabilir misin?"

Zor da olsa kıpırdattım.

Daha sonrasında çeşitli muayenelerden sonra odayı boşaltmışlardı.

Etrafıma biraz dikkatle bakınca her yerin kan olduğunu görmüştüm.

Burada ne olmuştu böyle?

Kafamı tam olarak oynatamıyordum ama hafifçe odanın koridora bakan kısmına batığımda iki tane kafa görmüştüm. Odanın dışındaki koltuklarda duruyorlardı.

Kimdi ki onlar?

Seçemiyorum.

Pek de takmadım açıkçası.

Şu an her şey o kadar zordu ki onların kim oldukları umrumda olan son şeydi.

Ama bir kişi vardı ki ne olursa olsun aklımdan çıkaramıyorum.

Taehyung ne yapıyor acaba?

—— 1 Ay Sonra ——

Yeni yeni kendime geliyordum.

Oneiro | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin