Acı - 16 -

154 16 55
                                    

MERHABALAR

ÖHÖM ÖHÖM

BEN

GELDİM!

Onerio için hızlı bir döneme girmiş bulunmaktayız!

Umarım her şey planladığım gibi gider.

Öyleyse sizi daha fazla bekletmeden yeni bölüme geçelim!

--------------------------------------------------------------

Jungkook

"Jungkook hadi! Sabahtan beri seni bekliyorum!"

"Geldim!"

Bugün Yoongi Hyung ile beraber yeni müzik aletlerine bakmak için alışverişe gidecektik.

Sabahın erken saatlerinde beni arayıp hemen aşağı inmemi ve acil bir şeyler olduğuna dair beni endişelendirmişti.

Acil olan şeyse anlayacağınız gibi müzik aletleriydi.

Tamamen plansız gerçekleşen bu konuşmadan birkaç dakika sonra kapımın önüne gelmiş sabahtan beri beni beklediğini söyleyip bana bağırıyordu.

En sonunda hazırlanıp kapıdan çıktığımda gözlerini devirerek sürücü koltuğuna ilerlemişti.

O arabayı kullanırken bense camdan dışarıyı izliyordum.

"Acaba Taehyungie Hyung şu an ne yapıyordur?",  "İyi midir?", "O da beni düşünüyor mudur?"

Bu türden sorular beynimde dans ederken bizse çoktan gelmiştik.

...

İşimizi halledip stüdyoya döndüğümüz gibi çalışmaya başlamıştık.

Yoongi Hyung her zaman ki gibi mükemmel işler çıkarırken bense bir köşede oturmuş sanatını konuşturmasını izliyordum.

Çalan kapıyla beraber oturduğum yerden kalktım ve kapıyı açtım.

"Oh merhaba Jungkook. Seni görmek ne güzel!"

"Hoş geldin hyung!"

Namjoon Hyung'ın da gelmesiyle kadro tamamlanmıştı.

Namjoon Hyung ile tanıştığımız günden beri ara ara stüdyoya uğruyordu. Onunla olan ilişkim de gün geçtikçe ilerlemişti pek tabii.

Normalde Namjoon Hyung'ın sesinin pek güzel olduğunu düşünmüyordum ama Yoongi Hyung'ın rapine eşlik ettiği zamanlar ne kadar yanıldığımı anlamıştım.

Vokalleri biraz zayıftı ama rap yaparkenki sesi beni benden almıştı. Biraz benim zorumla da olsa daha sonrasında grubumuzda yer alma kararı almıştı.

Hyung buradan sana sesleniyorum, açık ara verdiğin en güzel karar bu olabilir!

Hep beraber işimizi bitirdikten sonra her zaman gittiğimiz kafeye gidip kahvelerimizi aldık. Biraz da sohbet derken havanın karardığını anlayamamıştık.

"Öyleyse ben gidiyorum!"

Yoongi ve Namjoon Hyung bir ağızdan konuşmuşlardı.

"Görüşmek üzere!"

Havanın kararmasının ne anlama geldiğini biliyorsunuz değil mi?

TAEHYUNGİE HYUNG İLE BERABER BOLCA VAKİT!!!

"HYUNG!!!"

"JUNGKOOK!!"

Hemen Taehyungie Hyung'ın kollarına kendimi bıraktığımda bana sıkıca sarılmak için hiç beklememişti.

Oneiro | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin