Oneiro - 9 -

157 20 18
                                    

Herkese merhabalar, nasılsınız?

Bugünkü bölüm için heyecanlı mısınız?

(Eeeveeet!)

O zaman hemen yeni bölüme geçelim ^^
--------------------------------------------------------------

⧐ Jungkook ⧏

Gözlerimi açtığımda o şahane mor ağacın altında uzanıyordum. Sonunda hyung bana dün neler olduğunu düzgünce anlatacaktı.

"Kookie?"

"Buradayım hyung!"

Taehyungie Hyung hemen yanıma gelip oturduğunda günümün nasıl geçtiğini sordu.

Ona detaylı bir şekilde anlattıktan sonra bana biraz tavsiye verdi. Onun tavsiyeleri beni iyileştiriyordu.

"Hyung... Bana buranın nasıl bir yer olduğunu anlatır mısın?"

"Oh... O konu.. Henüz her şeyi anlatamam belki ama yine de anlatabileceklerimi anlatacağım."

Derince bir nefes aldı ve beni kucağına doğru çekti.

"İlk önce rüyalar alemine açılan kapıdan başlayalım. Burası dün de deneyimlediğin gibi her zaman benim diyarıma açılmayabiliyor.

Kapı siz insanlar için biraz farklı çalışıyor. Dün büyük ihtimalle kapıyı açarken benim durumum hakkında tereddütlerin vardı ve en son beni orada gördüğün için aklın orada kalmış olmalı. Bu yüzden de kapı direkt seni oraya yönlendirdi.

Bu yüzden kapıyı kullanmadan önce düşüncelerini iyice kontrol etmelisin. Buranın sonu yok."

"Peki peki peki şu diğer dünya.. Orada uçuşan saydam şeyler de neydi? Luce muydu? Aynı onlar gibi sarı loş bir ışık yayıyorlardı."

"Hayır onlar Luce değiller. Bunu sana henüz anlatamam ama onlarla herhangi bir şekilde etkileşime girmeni istemiyorum tamam mı?"

"Tamam."

Ardından saçlarıma güzelce bir öpücük kondurdu ve anlatmaya devam etti.

"Siz insanlar bulunduğunuz yerleri anlayabilesiniz diye rüyalar alemi ve diğer dünya olarak söylediğimiz yerlerin kendine özel isimleri var. Benim evimin olduğu diyar "Oneiro", senin dün gördüğün diyarın adı ise "Fovos"."

"Bunların anlamları ne ki?"

"Aslında Yunanca'dan geliyor. Oneiro hayal, Fovos korku anlamına geliyor."

"Neden bunları seçtiniz ki?"

"Kralımız rüyaların hayallerden oluştuğunu düşündüğü için bizimkisi bir hayal dünyası. Saflıktan doğan göz kamaştıran yeni bir dünya ama Fovos insanların korkularıyla oluşturduğu ayrı bir dünya."

"Nasıl yani?"

"Korkuyu kendimiz oluştururuz. Belki bunu yaparken fark etmiyoruz ama aklımızda kurduğumuz hayallerden korkuyoruz. Bir örümceği gördüğünde genelde korkmanın sebebi ya onun seni ısıracağını düşünmendir ya da üzerine atlayacağını düşünmendir. Buradan yola çıkarak böyle bir isim vermişler."

"Peki bu alemlerin kralları farklı mı?"

"Evet her diyarın kendine özel bir kralı var. Sonuçta efendi Jung bütün diyarları yönetemez."

"O kadar çok mu var?"

"Burası sonsuz bir yer Kookie. Benim bile bilmediğim bir sürü diyar var."

"Bildiklerini anlatır mısın? LÜTFEEEN!!"

Oneiro | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin