Görev - 14 -

136 16 22
                                    

Herkese merhaba! Yeni bölüme hoş geldiniz!

Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur.

İyi okumalar ^^

--------------------------------------------------------------

Taehyung

Jimin ile beraber bulduğumuz ve çok fazla kişinin de gelmediği yerimizde oturmuş sohbet ediyorduk.

"Taehyungie, Jungkook aşırı tatlı! Onu neden bu kadar istediğini şimdi daha iyi anlıyorum!"

"Değil mi! Ah Jimin... Onu daha minicik bir melekken görmeliydin. Kocaman gözlerinden çıkan parıltılar benim gibi biri için bile iç ferahlatıcıydı."

"Şşş böyle söyleme Taehyung, bunlar eskide kaldı artık buradasın!"

"Yoongi ile nasıl gidiyor?"

"Oh çok iyi! Bana kendimi nasıl savunacağımı öğretiyor. Oldukça iyi bir öğretmen."

"Açıkçası onun bu alanda o kadar yetenekli olacağını hiç düşünmezdim."

"Yoongi soğuk biri gibi görünse de aslında oldukça sıcak biri.."

"Hadi ama ilk bakışta kimse bunu söylemezdi. Onunla ilgilenmeye başladığında benim bildiğim her an gülümseyen Jimin surat asmaya başlamıştı."

"Ama onu tanıdım ve artık ilk başta düşündüğüm gibi düşünmüyorum."

Biraz daha gevezelik ettikten sonra ikimiz de uzanıp gökyüzünü izlemeye başladık.

"Taehyung... Jungkook'a neden bu kadar bakmak istedin?"

"Özel bir nedeni yoktu sanırım. Sadece onu ilk gördüğümde henüz küçük bir çocuk olmasına rağmen kalbimin çarptığını hissetmiştim."

"Ne?"

Jimin aniden yattığı yerden doğruldu, kaşları çatık ve hafif yükselttiği sesiyle cümlesine devam etti.

"Tanrım Taehyung! O daha küçük bir çocuk! Bunu nasıl yapabilirsin?!"

"Ona hiçbir şey yapmadım Jimin sakin ol ve az önce aşık olmaktan bahsetmemiştim."

"Bir an için beni çok endişelendirdin.. Peki o hissettiğin şey neydi?"

"İnsanmışım gibi hissettim sanırım. Bilmiyorum Jimin, bunu nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama şunu biliyorum ki bu hissi daha önce hiçbir kişide hissetmemiştim."

"Oh benim tatlı Taehyung'ım daha önce hissetmediği şeyler hissediyor!"

Ardından kıkırtıları eşliğinde bana sıkıca sarıldı.

Jungkook'u beklerken zamanımı bu şekilde geçiriyordum.

Bazense efendi Jung'ın verdiği görevleri hallediyordum.

Jimin benden ayrıldı ve konuşmaya başladı.

"Acaba Jin Hyung ne yapıyordur?"

"Kim bilir.. Onun görevi oldukça zor bir görev."

Jin Hyung, Jimin ve ben hep beraber takılırdık.

Jin Hyung abimiz gibi olmuştu. Ondan hiçbir şeyimizi saklamazdık.

Biz Jin Hyung hakkında konuşurken efendi Jung'ın Luce'u yanımda belirmişti.

"Kim Taehyung, efendi Jung seni çağırıyor. Portalı açıyorum.."

"Görev beklemez Jiminie, daha sonra görüşürüz!"

Elimi salladım ve Luce'un açtığı portaldan geçtim.

Oneiro | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin