Merhabalar!
Nasılsınız efendim?
Biliyorum biliyorum beni aşırı özlediniz. Bende sizi özledim!
Normalde bölümler perşembe günleri 19.30'da gelecek ama bugün özel bir gün!!
Bugün değerli bir arkadaşımın doğum günü bu yüzden bu bölümü ona armağan etmek istiyorum!
Bakalım bugün kü bölümde neler olacak?
--------------------------------------------------------------⧐ Jungkook ⧏
Bugün çok heyecanlıyım!
İlk defa okula gideceğim ve yeni arkadaşlar edineceğim. Bunun heyecanıyla tüm gece uyuyamadım!
Bay Snow ile bütün gece yarın neler yapacağımızı konuştuk, yeni edineceğimiz arkadaşlarımız hakkında tahmin etmece oynadık.
Henüz anneciğim odama gelmemişti. Sahi, normalde bir yere gideceğimiz zaman hemen odama girer beni o uyandırırdı ama bugün kendim kalkmıştım.
Çok umursamadım ve sıkıca sarıldığım Bay Snow ile yatağımdan mutluca çıktım.
Bugün giyeceğim kıyafetleri kendim seçecektim! Bay Snow ise bana yardımcı olacaktı.
"Bay Snow, sence bu üstle pantolon güzel olur mu?"
Bay Snow güzel olduğunu ama okula gitmek için çok abartılı olacağını söylemişti.
Ama okula nasıl gidilirdi ki?
"Bay Snow o zaman nasıl şeyler giymeliyim?"
Bay Snow dolabıma doğru yönelip kıyafetlerimi karıştırdıktan sonra birkaç kıyafeti çıkardı ve bana gösterdi.
Bunların okul için uygun olacağını söyledi.
Seçtiği kıyafetler çok güzeldi! Bay Snow'u gerçekten çok seviyordum!!
Ben seçtiğimiz kıyafetleri giymek için hazırlanırken annem odaya girmişti.
"Kookie uyanmış mı?"
"Evet! Kıyafetlerimi bile giyiyorum bak."
Seçtiklerimizi anneme doğru büyük gülümsememle gösterdiğimde annem de bana gülümsemişti.
"Ne güzel seçmişsin. Hadi güzel giysilerini giydirelim o halde."
Annem üzerimi değiştirmeme yardımcı olurken yerimde duramıyordum.
Durmadan olduğum yerde zıplıyor kahkahalar atıyordum.
En son hazır olduğumda annem mutfağa gitmişti bense çantamı hazırlamaya başladım.
Birkaç gün öncesinde aldığımız güzel defterlerimi ve kalemlerimi çantama koydum.
Birkaç tane daha eşyamı çantama koyduktan sonra çantamı sırtıma aldım ve Bay Snow ile beraber mutfağa doğru gittik.
Annem bugün krep yapmıştı! Krepleri çok severim!!
Parıldayan gözlerim ve sulanan ağzımla yutkunmadan edemedim.
Hemen masaya oturdum ve kreplerimi yemeye başladım. Bunların tadı çok güzeldi!
Biraz sonra babam da kıyafetlerini giymiş kahvaltıya indiğinde hep beraber kahvaltımızı etmiştik.
Hepimiz tabaklarımızı bitirince masayı topladık ve arabaya gittik.
Okula ilk defa gideceğim için bugün annem de benimle geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneiro | Taekook
FanfictionHenüz altı yaşındaki Jungkook rüyalarında Taehyung'ı görmeye başlar ve onunla beraber büyür. Bilmediği şeyse aslında Taehyung'ın bir insan olmadığıydı. Taehyung rüyalar aleminde yaşayan bir rüya koruyucusuydu. Koruması gereken kişiyse küçük Jeon Ju...