Heiji - 12 -

147 16 27
                                    

Herkese merhabalar, nasılsınız?

Biliyorum uzun süredir bölüm atamıyorum ama inanın ki kendime ayıracak zamanım yok.

Ama yakın bir zamanda tatile gireceğim o sırada daha aktif olma planlarım var.

O halde sizi yeni bölümle sizi yalnız bırakıyorum ^^
--------------------------------------------------------------

⧐ Jungkook ⧏

"Teyung hadi oynayalım!"

"Kookie, sabahtan beri koşuyoruz yorulmadın mı?"

"Yoruldum!"

"O halde otur da biraz dinlenelim. Ne dersin?"

"HAYIR!"

"Neden?"

"Çünkü Teyung'la çok zaman geçiremiyorum ve onunla geçirdiğim zamanın boşa gitmesini istemiyorum..."

"Oh, Jungkook.. Gel bakalım kucağıma."

Ve gözlerimi açtım.

Eskiden bizim özel yerimizde yaşadığımız bir anıyı görmüştüm rüyamda.

İlk defa Taehyungie Hyung yanımda yoktu.

Her zaman özel yerimizde buluşup Oneiro'ya giderdik ama bu gece sadece onunla olan eski anılarım eşlik etmişti bana.

Sanırım bir görevde.

Daha yeni kalktığım için bulanık olan görüşümü düzeltmek için ellerimle gözlerimi ovaladım ama pek bir işime yaramamıştı.

Söylenerek yatağımdan kalktım ve banyoya doğru ilerledim.

Aynaya baktım ve nedensizce kendimi izledim.

İlk defa bu kadar çökmüş duruyordum.

Uykumu gayet iyi almıştım. Yemeklerimi de düzgün yiyorum. Günlük hayatımda büyük bir sorunum yok.

O halde neden bu kadar bitkin duruyorum?

Suyu açtım yüzümü güzelce yıkadım.

Bugün Heiji ile buluşacaktık. Onu bekletmemeliyim.

Banyodan ayrılıp mutfağa gittim. Kendime hızlıca kahvaltı hazırladıktan sonraysa üzerimi değişip evden çıktım.

Annem ve babam evlilik yıldönümü için tatile çıkmışlardı bu yüzden biraz daha rahat takılıyordum.

...

Küçüklüğümden beri konuşmaya devam ettiğim tek arkadaşım Heiji'ydi.

Onunla çok eğleniyorduk.

Heiji üniversite için Japonya'ya gitmişti. Güzel bir burs kazanmış ve hayallerinin mesleğini okuyordu.

Uzun süredir yüz yüze görüşememiştik fakat zamanımız uydukça telefonda konuşurduk.

Şimdiyse ne kadar değiştiğini çok merak ediyorum.

Onunla küçüklüğümüzde keşfettiğimiz, her an orada buluşup planlar kurduğumuz yere gidiyordum.

Evimden pek uzakta sayılmazdı ama oradaki manzara sanki başka bir diyara aitti.

Ben bunları düşünerek yürürken sonunda gizli yerimize gelmiştim.

Heiji ise kömür karası saçlarıyla banka oturmuş manzarayı seyrediyordu.

"Orada durmasana Kook, yanıma gel."

Oneiro | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin