"Bayan Lexa uyanma vakti" ses ile otomatik kalkarken ayağıma terliklerimi giyerek beyaz odamda lavaboya doğru gittim. Lavaboya geldiğimde yüzümü yıkadım ve saçlarımı taradım. İşimi görüp lavabodan çıktıktan sonra dün hazırladığım kıyafetlerimi alıp paravanın arkasına geçtim.
Spor siyah şort, gri crop, nike air ayakkabı, özel yapım güç engelleyici deri eldivenler ile rahat hazırlanırken makyaj olarak rimel, göz kalemi ile hazırdım. Benim max makyajım buydu çünkü kimseyi görmüyordum ne için hazırlanacaktım ki?
Yemek asansöründen gelen ses ile oraya yönlenirken kahvaltımı alıp yemek masasına oturmuştum. Elime kumandayı alıp dizi açarken bir yandan da ağzıma bir şeyler tıkıştırıyordum.
"Bayan Lexa çok yorgun gözüküyorsunuz, değerlerinize bakabilir miyim?" dediğinde aynama döndüm ve kendime baktım. Mevsimsel geçişlerden benim vücudum evrim geçiyordu. Eğer ekinoks tarihlerine yakınsak daha yorgun oluyordum çünkü sıcak ve soğuk eşitleniyordu. İkisinin birden kaldırmak zor oluyordu.
"Mevsimsel geçişlerdir. Ekinoks tarihi yaklaşıyorsa"
"Efendim yalnız tarih 24 Haziran" Nasıl yani Mart ayında değil miydik? "Yemekten sonra bakabilirsin" dediğimde robotik ses yine duyuldu "Siz nasıl isterseniz" Kahvaltıyı uyuşuk uyuşuk bitirdikten sonra kan tahlili almaya gelmelerini bekledim.
Doktor gelip kan aldıktan sonra çıkarken bende kendimi yatağa atıp televizyonda dolaşmaya başladım. Bir süre sonra uykum gelirken kapattım kendimi yorganın içine attım ve gözlerimi kapatarak uyumaya başladım.
...
"Bayan Lexa uyanmanız gerekiyor" dendiğinde hızlıca kalkarak etrafa baktım. Nick Fury mi? En son altı sene önce 10 yaşımdayken görmüştüm. Hızlıca yataktan çıkıp karşısına dikildim.
"Ne istiyorsun?" dediğimde alay eden bir ifadeyle "Çok şey istiyorum ama olmuyor. Peşime takıl" dediğinde odadan çıkmıştı. Hızlıca onu takip ederken altı yıl sonra ilk kez bu odadan çıktığımı anlamıştım.
"Acaba nereye gideceğimizi söyleyecek misin?" dediğimde yüzünü sıvazladı "Ergen kızlardan bu yüzden nefret ediyorum" dediğinde sinirle "Ben neyden nefret ediyorum biliyor musun? Her boku ergenliğe atan, emekliye ayrılma vakti gelmiş, kel, emir yağdıran insanlardan. Yani başlıca senden" dediğimde bana ters bir bakış göndermişti. Omuz silkip yolumuza devam ederken bir kaç kat inmiş ve 'toplantı odası' olan yere gelmiştik.
Nick Odaya lapıs gibi girerken azıcık insan olmasını beklemenin benim hatam olduğunu anladım. Ardından odaya ben girdiğimde kalabalık olduğunu gördüm. Nick Boş sandalyeye otururken konuştu "Alın size bir kızıl daha. Ama dikkat edin ağır ergendir" dediğinde gözlerimi devirdim.
"Bunadığını düşünüyorum. Beyninde algılama sorunun giderek büyüdüğüne göre ya buna ya da doğuştan" diyerek diğer boş sandalyeye oturmuştum.
Tony Stark olarak hatırladığım adam "Yani bir ergenimiz eksikti oda tam oldu. Eski bir asker, yeşil dev, eski rus ajanı, tanrı, baba okçu, kızıl şeytan, hızlı çocuk, büyücü adam, örümcek çocuk, Sarışın rus, zengin okçu kız sonrasında bir ergenimiz mi?"
"Kendini insandan saymadığını çok güzel belli ettin" dediğimde alttan bir bakış göndermişti. Tek kaşımı kaldırıp ona baktığımda bir süre öyle bakıştık.
"Azla yetinmesini öğren Tony. Ayrıca ergen dediğin kızın IQ'su senden fazla" diyerek Maria odaya girdiğinde gülümsemiştim. Tek destekçim.
Tonsy Stark öylece kalırken masada bir kaç kıkırdama oluşmuştu. Maria yanımdan geçerken önüme dosya bırakmıştı. "Sabahki testin. Üşütmüşsün yüksek ihtimalle" dediğinde gülümseyip "Oda sahibi cimri olunca az yakıyor" demiştim.
Nick ayağa kalktı ve masaya eğilerek "Odanı beğenmediğine göre değiştirebiliriz. Toparlan yarın avengers kulesine gidiyorsun. Hem ajan hem de tutsak olarak düşün. Tüm sorumluluğun Natasha Romanoff'da. Onsuz dışarı çıkmak yasak, aylık olarak kontrolle geleceğim eğer beğenmediğim bir hareketin olursa Rusya da ki yerine geri dönersin" bu beni ilk tehdit edişi değildi.
Ayağa kalkıp onun gibi yaparak öne doğru eğildim "Eğer beni oraya gönderirsen andım olsun senin o kelleni alınması için karşı müttefike bile geçerim" dediğimde sırıttı "Kaçarsan geçersin" diyerek odadan ayılmıştı.
"Maria onu odasına götür" dediğinde Maria ile bizde o odadan ayrılmıştık. Çıktığım odaya tekrar dönmüştüm. Maria'ya döndüm ve "O zenci korsanı öldürmek istiyorum"
"Bende ama her istediğimiz olmuyor. Neyse hadi odana" dediğinde gözlerimi döndürüp odaya gittim. Kapı kapandığında odaya baktım. Seni hiç özlemeyeceğim beyaz oda...
...
Helloooooooo!
Özlemişsinizdir Marvel hikayeleri. Neyse bu kitap zaten istek olarak geldi. Umarım beğenirsiniz. sizi seveyrum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk ve Sıcak
ActionSharpSilver programı ile hayatı kararan bir üstün. Bir süre sonra kurtulur ama bu sefer topluma zararlı diye gördükleri için Shıeld onu hapseder ve dışarı çıkmasına izin vermez. Bir süre sonra Avengers için yeni ajanlar gerekir ve onların arasın 16...